jak wasze procki? :)

Data: 2016-06-25 11:32:40
Autor: PiteR
jak wasze procki? :)
W mieszkaniu 29.6st, na oknie 36.2st, na balkonie strach sprawdzać ;)

Package 44st, obroty 1625rpm, robi się głośny :/
a w piwnicy krioterapia. Przeprowadzam się ;)

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2016-06-25 20:27:31
Autor: Wiktor S.
jak wasze procki? :)
W mieszkaniu 29.6st, na oknie 36.2st, na balkonie strach sprawdzać ;)

a w piwnicy krioterapia. Przeprowadzam się ;)

Zamontuj sobie żaluzje. Takie prawdziwe, metalowe.

--
Wiktor S.

Data: 2016-06-25 20:35:08
Autor: PiteR
jak wasze procki? :)
Wiktor S. pisze tak:

W mieszkaniu 29.6st, na oknie 36.2st, na balkonie strach
sprawdzać ;)

a w piwnicy krioterapia. Przeprowadzam się ;)

Zamontuj sobie żaluzje. Takie prawdziwe, metalowe.

mam :)

białe, pozostaje mi jeszcze wypróbować lustrzane

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2016-06-25 21:18:35
Autor: RadoslawF
jak wasze procki? :)
W dniu 2016-06-25 o 20:35, PiteR pisze:

[...]

Ważne by te żaluzje nie nagrzewały pokoju czyli nie były wewnątrz.

Pozdrawiam

Data: 2016-06-26 20:19:03
Autor: Big Jack
jak wasze procki? :)
W wiadomości
*RadoslawF* napisał(-a):

Ważne by te żaluzje nie nagrzewały pokoju czyli nie były wewnątrz.

Czyli gdzie, na zewnątrz? Może być kłopot. Między szybami? Słyszałem o takim rozwiązaniu (a nawet miałem), ale w czasach kiedy szyby zespolone nie były tak popularne jak dzisiaj.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-06-27 11:05:10
Autor: RadoslawF
jak wasze procki? :)
W dniu 2016-06-26 o 20:19, Big Jack pisze:

[...]

W starym typie futryn wkładało się do środka, to najlepsze rozwiązanie.
Niestety nie dostępne w nowym gdzie futryna jest nie otwieralna a szyby
zespolone na stałe.
Na zewnątrz pourywa to pierwsza burza, trzeba dać w środku tylko
zamiast kolorowych dał bym najmniej nagrzewające się czyli dobrze
odbijające światło.

Pozdrawiam

Data: 2016-06-26 23:35:53
Autor: qwerty
jak wasze procki? :)
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA632756FC701APanElektronik@localhost.net...
Package 44st, obroty 1625rpm, robi się głośny :/
a w piwnicy krioterapia. Przeprowadzam się ;)

Nie sprawdzam bo mam zamontowane chłodzenie wodne.

Data: 2016-06-27 18:48:24
Autor: Marsjanin
jak wasze procki? :)
Dnia Sun, 26 Jun 2016 23:35:53 +0200, qwerty napisał(a):

Nie sprawdzam bo mam zamontowane chłodzenie wodne.

W takich temperaturach jak były - parowe. ;)

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

jak wasze procki? :)