[prosba o pomoc] jak wejść z prodktem na rynek

Data: 2009-09-16 11:13:24
Autor: Rafał Morawski
[prosba o pomoc] jak wejść z prodktem na rynek
Witam,

Jak wejść z produktem na rynek, a dokładnie sklepy?.
Czy gdzieś znajdę informację na ten temat w sieci, może ktoś coś może polecić? Nie wiem do kogo mam iść gdzie zadzwonić itp itp. Może zajmuje się tym jakaś firma/osoba?

Data: 2009-09-16 12:19:33
Autor: iso
"Rafał Morawski" napisał:

[...]

To zależy, jaki produkt, jaka branża.

jakie warunki możesz zaoferować: prowizja, etat?

jaki marketing możesz zapewnić?

osobiście znam osoby, które zajmują się wprowadzaniem
produktów zachodnich producentów na nasz rynek,

no i tak jak widać, ważne czy to jest produkt nowy
i jaka jest konkurencja
a może to produkt innowacyjny?

Także pytań jest wiele.

pozdrawiam,
wr,
www.isonet.pl

Data: 2009-09-19 10:01:22
Autor: Rafał Morawski

Użytkownik "iso" <news000@isonet.pl> napisał w wiadomości news:h8qe7v$bq9$1atlantis.news.neostrada.pl...
"Rafał Morawski" napisał:

[...]

to jest program komputerowy.

Data: 2009-09-20 18:41:07
Autor: iso
"Rafał Morawski" napisał:

[...]

Od razu powiem, że sprzedaż programów
to jeden z trudniejszych tematów.

Nakładają się na to dwie rzeczy, piractwo
i świadomość użytkowników.

Kwestia tylko czy program jest skierowany do
biznesu czy do użytkowników indywidualnych.

Oba tematy pomimo trudności są do zrobienia,
kwestia obrania właściwej strategii
i dobrego marketingu.

pozdrawiam,
wr,
www.isonet.pl

Data: 2009-09-22 12:45:02
Autor: Rafał Morawski

Użytkownik "iso" <news000@isonet.pl> napisał w wiadomości news:h95mib$sh9$1nemesis.news.neostrada.pl...

Oba tematy pomimo trudności są do zrobienia,
kwestia obrania właściwej strategii
i dobrego marketingu.

czy zajmuje sie ktos takim czyms?

Data: 2009-09-22 13:28:35
Autor: PioPio
Rafał Morawski <bombell@yahoo.com> napisał(a):

> [...]

> Oba tematy pomimo trudności są do zrobienia,

Tak sa firmy, które to robią. Pytanie jest tylko czy jesteś przygotowany na
wydanie odpowiedniej kwoty, żeby produkt w sieciach zaistniał. Pamiętaj też o jednej rzeczy, w sieciach handlowych sprzedaje się dobrze to co
dobrze sprzedaje się w innych miejscach. Nie wiem jak wygląda sprawa programów
komputerowych bo rozumiem, że o tym rozmawiamy ale jakoś nie wyobrażam sobie
wprowadzania do oferty sklepów typu Vobis czy Komputronik programów nieznanych
szeroko. Jeśli jest inaczej to napisz do mnie: skony1971(małpka)wp.pl

Data: 2009-09-23 00:35:56
Autor: iso

Użytkownik "Rafał Morawski" <bombell@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9aaeq$2b7$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Wg. mnie owa strategia to podstawa prowadzonej
działalności więc powinien się tym zająć sam szef.

Zależnie od rozmachu przedsięwzięcia może
korzystać z konsultacji firm trzecich.

W przypadku marketingu no to zalecam jednak
specjalistyczną firmę, droższą lub tańszą.
Ostatecznie w każdej drukarni mają kogoś
od składu.

Można zdecydować się na sprzedaż w internecie,
można zatrudnić przedstawiciela, którego celem
będzie pozyskanie kontrahentów,
tzw. key-account manager.

Można wszystkich spróbować zatrudnić na prowizji.

Można pozyskać lokalnych dystrybutorów
i już kwestia odpowiednich umów jak się z nimi
rozliczać.

Ale strategię trzeba określić samodzielnie,
bo nikt inny nie będzie za to odpowiadał.

pozdrawiam,
wr,
www.isonet.pl

Data: 2009-09-17 17:47:51
Autor:
[...]

Jaki to produkt tzn. jaka kategoria - buty, skutery, wino, komputery... inne?
Może wypozycjonowac w Google jeżeli reprezentuje np. wino to pozycjonujsze na
hasło "wino". Polega to na tym
http://www.wywiad-internetowy.pl/pozycjonowanie.html Skuteczna forma reklamy.
Podałem przykład, ja w swojej branzy tak zrobiłem i w żaden inny sposób nie
promuję, to wystarcza. --

[prosba o pomoc] jak wejść z prodktem na rynek