jak widać pieszych w deszczu nocą

Data: 2019-12-14 23:04:38
Autor: Shrek
jak widać pieszych w deszczu nocą
W dniu 14.12.2019 o 20:59, ToMasz pisze:

oto filmik ukazujący jak kierowca samochodu, widzi pieszych nocą, w deszczu. Dzięki dobrej woli wszystkich uczestników ruchu, bezpieczne przejście odbyło się wzorowo. Ale wystarczy ze pieszy nie da szans kierowcy na to aby został dostrzeżony, a skończy się tragedią.

https://youtu.be/XzGuXWxamY4

Trzeba lepszą kamerkę kupić, bo nic nie widać - nie tylko pieszych.

--
Shrek

Data: 2019-12-14 23:32:43
Autor: Uncle Pete
On 2019-12-14 23:04, Shrek wrote:
[...]

Zdjąłeś mi to z języka (klawiatury). Jednak widzimy w nocy lepiej, niż taka kamerka.

Data: 2019-12-15 09:08:18
Autor: kk
On 2019-12-14 23:32, Uncle Pete wrote:
On 2019-12-14 23:04, Shrek wrote:
[...]

Gość, który nie zobaczył pieszego przysłał Ci tu obraz z jego kamerki. Może Ty masz jakiś wyjątkowy wzrok, ale normalni ludzie tak właśnie widzą.

Dlatego przepisy dające pieszemu pierwszeństwo to bzdura. Powinno się wymagać od pieszego ustępowania pierwszeństwa. Wszystko co można od kierowcy wymagać to zwolnienia.

Data: 2019-12-15 11:43:11
Autor: Uncle Pete
[...]

Jeżeli mój wzrok jest wyjątkowy, to teraz będzie się bał po ciemku jeździć wśród ślepców.

Chociaż czekaj... Pieszego na filmiku widać od dziewiątej sekundy, kiedy wszedł na przejście. I kierowca z naprzeciwka nie miał problemów z jego zobaczeniem. Może po prostu jak jedziesz w deszczu po ciemku, to należy uważnie patrzeć, co się dzieje na każdym przejściu?

Data: 2019-12-15 11:51:32
Autor: Shrek
W dniu 15.12.2019 o 11:43, Uncle Pete pisze:

[...]

W nocy pieszy zły bo go nie widać, w dzień pieszy zły bo słońce oślepia. Ciężkie życie kierowcy. Skoro tak ciężko to może by się na pieszych (którym tak dobrze) przekwalifikowali?

--
Shrek

Data: 2019-12-15 19:25:13
Autor: kk
On 2019-12-15 11:51, Shrek wrote:
[...]

Jeśli z kimś coś jest nie tak to z tymi co nie widzą realnego problemu i chcą przekwalifikowywać innych.

Data: 2019-12-15 19:22:22
Autor: kk
On 2019-12-15 11:43, Uncle Pete wrote:
[...]

Ja Ci mówię, że jakby pieszy przepuścił samochód to nie musiałbyś go wypatrywać a Ty pier...sz, że będziesz wypatrywał, ale to Ci się tylko zdaje bo powypatruesz, ppwypatrujesz aż w końcu kogoś przejedziesz i tyle będzie z tego.

Data: 2019-12-16 09:02:43
Autor: pueblo
jak widać pieszych w deszczu nocą
Witaj kk, 15 gru 2019 w news:qt5tl1$t7v$1news.icm.edu.pl
On 2019-12-15 11:43, Uncle Pete wrote:

[...]

He, he, dobre. Poza tym nerwicy będzie można dostać od tego ciągłego wypatrywania pieszych, którzy przecież nie muszą się tak napinać, żeby zobaczyć samochód. A człowiek za kierownicą i tak już na jakimś wyższym poziomie adrenaliny, czy tam napięcia nerwowego. Pamiętam, jak się zdziwiłem jadąc z kimś, kto nigdy nie okazuje nerwowości i braku kultury, ale w jakiejś tam błahej sytuacji na drodze zaczął wyklinać innego kierwocę, aż mi uszy zwiędły.

Data: 2019-12-16 16:05:12
Autor: andal
On Mon, 16 Dec 2019 09:02:43 +0000, pueblo wrote:

[...]

od niepamietnych czasow kazdy kierowca byl chrzczony: "ty baranie"

Data: 2019-12-17 10:44:26
Autor: ąćęłńóśźż
jak widać pieszych w deszczu nocą
A jak wrzeszczeć do idiotek: "ty baranico" czy "ty owco"?

-- -- -
kazdy kierowca byl chrzczony: "ty baranie"

Data: 2019-12-17 11:18:46
Autor: Mateusz Viste
2019-12-17 o 10:44 +0100, ąćęłńóśźż napisał:
> kazdy kierowca byl chrzczony: "ty baranie"   A jak wrzeszczeć do idiotek: "ty baranico" czy "ty owco"?

"ty maciorko", jeśli już ma być konsekwentnie.

Mateusz

Data: 2019-12-17 11:43:53
Autor: collie
jak widać pieszych w deszczu nocą

kazdy kierowca byl chrzczony: "ty baranie"

A jak wrzeszczeć do idiotek: "ty baranico" czy "ty owco"?

"ty maciorko", jeśli już ma być konsekwentnie.

W chlewie, a nie w owczarni. Baranie wełniany.

https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

Data: 2019-12-17 13:33:38
Autor: collie
W dniu 16.12.2019 o 17:05, andal pisze:

[...]

Niestety nie ma żeńskiego odpowiednika dla tego wezwania,
tak jak nie ma odpowiednika dla żeńskiego kierowcy (dobra
byłaby kierownica, ale słowo już zajęte). W tej sytuacji
pozostaje oślica, bo baranica zupełnie co innego znaczy.
W polszczyźnie osioł symbolizuje głupotę, tępotę (osioł
skończony - kompletny głupiec, dureń), więc żeńska oślica
w sam raz w miejsce męskiego barana na drodze.

Data: 2019-12-17 15:42:38
Autor: andal
On Tue, 17 Dec 2019 13:33:38 +0100, collie wrote:

[...]

wnioskuje ze nigdy nie slyszales/spotkalem kobiety z penisem

Data: 2019-12-17 18:42:58
Autor: collie
W dniu 17.12.2019 o 16:42, andal pisze:

wnioskuje ze nigdy nie slyszales/spotkalem kobiety z penisem

Chwalisz się, czy żalisz?

Data: 2019-12-17 10:29:58
Autor: przemek.jedrzejczak
jak widać pieszych w deszczu nocą
Kwik suwerena im bliżej nowych przepisów tym głośniejszy ;-)

https://youtu.be/DRNF9uWm1aQ

Data: 2019-12-17 20:09:52
Autor: J.F.
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:01412c17-92f2-45df-a3c8-f1b378350db1@googlegroups.com...

Kwik suwerena im bliżej nowych przepisów tym głośniejszy ;-)
https://youtu.be/DRNF9uWm1aQ

Jeden kwiczy, dziesieciu jest przeciw :-)

Cos w tym jest ... dobra ilustracja jak to wyglada w terenie ... pod Warszawą ?
.... ale ... moze nie sprawial wrazenia pojazdu przepuszczajacego pieszego, szczegolnie jak wyszedl na jezdnie :-)

A znaku przejscia nie zaslonil swoim pojazdem ?
Co prawda zebra dobrze widoczna, ale czy w nocy po deszczu tez ? To tak w kwestii pierwszenstwa pieszego.

Ale:
-gdzie wojt, czemu tam swiatel nie ma,
-gdzie policja, mogla by akcje uswiadamiajaca zrobic.

-ciekawe jak dzieciak odebral to trabienie,
-chlopak sprawial wrazenie, jakby mial ochote przebiec w jakiejs luce .... i nieszczescie gotowe,

-czy pojazdy jechaly caly czas, czy po ~30 sekundach byla luka ?
  Dla przestrzegania przepisow to nie ma znaczenia ... ale moze swiatla niepotrzebne :-)

-gdzie nauczyciele i rodzice ... czy nie powinien chlopak przejsc jednego pasa i sie pokazac wyrazniej ... z bezpiecznego miejsca.
choc jak zaczna sobie w w d* wjezdzac, to bezpiecznie nie bedzie :-)

J.

Data: 2019-12-17 20:18:29
Autor: Shrek
W dniu 17.12.2019 o 20:09, J.F. pisze:

... ale ... moze nie sprawial wrazenia pojazdu przepuszczajacego pieszego, szczegolnie jak wyszedl na jezdnie :-)

Nie ma znaczenia co sprawiał. Każdemu należy się 500PLN i 10 punktów. Nie widzisz, to się kurwa na przejściu nie omija.

Gdzie rozum u kierowców?

--
Shrek

Data: 2019-12-17 20:28:42
Autor: J.F.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5df92a03$0$554$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W zasadzie masz racje.

Ale jak widac - kultura warszawskich kierowcow konczy sie przed przejsciami :-)

Ale:
-gdzie wojt, czemu tam swiatel nie ma,
-gdzie policja, mogla by akcje uswiadamiajaca zrobic. [...]

Gdzie rozum u kierowców?

To osobna kwestia - ale wprowadz tu pierwszenstwo pieszego, i powiedz mu, ze moze sobie isc, a samochody sie zatrzymaja.

Ile czasu bedzie do pierwszego wypadku ?
Na oko to jakies pare minut :-)

J.

Data: 2019-12-17 21:03:52
Autor: Shrek
W dniu 17.12.2019 o 20:28, J.F. pisze:

W zasadzie masz racje.

Ale jak widac - kultura warszawskich kierowcow konczy sie przed przejsciami :-)

Niestety tak. Nie wszystkich i z roku na rok lepiej, ale dalej nie bójmy się nazwać rzeczy po imieniu chujowo. Będzie z roku na rok lepiej. Dekadę temu idea suwaka też budziła obiekcje a od kilku lat działa i ma się dobrze.

[...]

Mieszasz systemy walutowe. Oczywiście że minister ani premier nie nakazują wpierdalać się pod jadący samochód (a nawet jakby, to przecież jak ci każą skoczyć w ogień to nie skoczysz). Chodzi o to, że będzie jasno określone piewszeństwo i za jego nieustąpienie będą konkretne sankcje. Równie dobrze możesz kontestować instytucje świateł, że każą ci iść na zielonym, a szwagier może jechać.

Przy okazji szwagra i wójta - znam to skrzyżowanie i nie jest w żaden sposób wyjątkowe - musiałbyś stawiać na każdym jednym, skoro postulujesz na tym. No i zapominasz, że światła są niebezpieczne, bo ludzie na zielonym lezą jak krowy! Prawdziwe bezpieczeństwo tylko bez pierwszeństwa, czyli na czerwonym:P

Ile czasu bedzie do pierwszego wypadku ?
Na oko to jakies pare minut :-)

Do pierwszego zapewne tyle co teraz. Do każdego następnego jak pokazują doświadxzenia innych coraz dłużej.

--
Shrek

Data: 2019-12-17 20:31:54
Autor: pueblo
Witaj J.F., 17 gru 2019 w news:5df928b3$0$510$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:

[...]

Zwykle, jak widzę takie filmiki to mam nieodparte wrażenie, że za filmującym nie ma żadnego innego auta. Stoi na pasie do skrętu w prawo. Gdyby zamiast szlachetnie przepuszczać pieszego po prostu przejechał, przestałby zasłaniać przejście. No, ale wtedy nie nagrałby się fajny filmik. Wtedy chłopak mając lepszą widoczność mógłby zacząć wchodzić. Ci pędzący na drugim pasie też widzieliby go z daleka i może, może jednak jeden z nich by zastopował.

Data: 2019-12-17 21:51:15
Autor: J.F.
Dnia 17 Dec 2019 20:31:54 GMT, pueblo napisał(a):
[...]

Mozliwe. Ulica po prawej nie wydaje sie zbyt uczeszczana.

Gdyby zamiast szlachetnie przepuszczać pieszego po prostu przejechał, przestałby zasłaniać przejście. No, ale wtedy nie nagrałby się fajny filmik.

Co by jednak nie mowic - inni kierowcy maja zero respektu dla
przejscia i stojacego samochodu, zza ktorego jedna moze wyjsc pieszy.

Wtedy chłopak mając lepszą widoczność mógłby zacząć wchodzić. Ci pędzący na drugim pasie też widzieliby go z daleka i może, może jednak

Byc moze.

jeden z nich by zastopował.

A nastepny za nim nie :-)

J.

Data: 2019-12-18 19:46:15
Autor: 'TomN'
J.F. w <news:xb6r480qq8lz$.1vl2tblry7j6i$.dlg40tude.net>:

[...]

Ja mam inną propozycję -- przenieść przejście ze skrzyżowania w miejsce,
gdzie jest jeden pas, tam piesi będą mieli łatwiej, ci co chcą rydzykować to
maja prawo na skrzyżowaniu, ale juz bez przejścia to wiadomo, że...
Wilk syty owca cała, a inwalidzi i tak mogą przechadzać gdzie chcą wg
obecnych przepisów, wiec prosze nie epatować.

--
'Tom N'

Data: 2019-12-18 02:14:52
Autor: andal
On Tue, 17 Dec 2019 20:09:52 +0100, J.F. wrote:

-gdzie nauczyciele i rodzice ... czy nie powinien chlopak przejsc
jednego pasa i sie pokazac wyrazniej ... z bezpiecznego miejsca.
choc jak zaczna sobie w w d* wjezdzac, to bezpiecznie nie bedzie

zeby w d* wjechac to naprawde potrzeba duzych umiejetnosci

no i oczywiscie dobre hamulce

Data: 2019-12-17 15:44:34
Autor: andal
On Tue, 17 Dec 2019 10:44:26 +0100, ąćęłńóśźż wrote:

kazdy kierowca byl chrzczony: "ty baranie"

A jak wrzeszczeć do idiotek: "ty baranico" czy "ty owco"?

patrz odpowiedz dla collie

Data: 2019-12-17 18:59:52
Autor: Budzik
jak widać pieszych w deszczu nocą
Użytkownik collie collie2@vp.pl ...

[...]

Kiedys kolega powiedział zdanie które zakonczyło znajomosc z pewna ładna ale mało kumata niewiastą: ty tepa dzido! Moze by sie przyjeło?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2019-12-17 20:50:07
Autor: collie
W dniu 17.12.2019 o 19:59, Budzik pisze:

[...]

Ależ przyjęło się od dawna we współczesnej polszczyźnie,
trafiło już nawet do Wikisłownika a niebawem pewnie i do
SJP PWN.

https://zapodaj.net/fcc4fe871b064.jpg.html

Data: 2019-12-16 18:04:40
Autor: Shrek
W dniu 16.12.2019 o 10:02, pueblo pisze:

He, he, dobre. Poza tym nerwicy będzie można dostać od tego ciągłego
wypatrywania pieszych
Jak kogoś prowadzenie męczy to są ubery i KM.
--
Shrek

Data: 2019-12-16 17:46:28
Autor: pueblo
Witaj Shrek, 16 gru 2019 w news:5df7b926$0$543$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:

W dniu 16.12.2019 o 10:02, pueblo pisze:

He, he, dobre. Poza tym nerwicy będzie można dostać od tego ciągłego
wypatrywania pieszych
Jak kogoś prowadzenie męczy to są ubery i KM.

No ale to nie zamyka tematu wypatrywania pieszych. Tam też są kierowcy. Jak się człowiek nabawi nerwicy to i jako pasażer w uberze będzie wypatrywał

Data: 2019-12-16 19:04:49
Autor: Shrek
W dniu 16.12.2019 o 18:46, pueblo pisze:

No ale to nie zamyka tematu wypatrywania pieszych. Tam też są kierowcy.
Jak się człowiek nabawi nerwicy to i jako pasażer w uberze będzie
wypatrywał

Jak masz pieszofobie to trzeba leczyć;)

--
Shrek

Data: 2019-12-17 11:36:46
Autor: BaX

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5df7b926$0$543$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 16.12.2019 o 10:02, pueblo pisze:

He, he, dobre. Poza tym nerwicy będzie można dostać od tego ciągłego
wypatrywania pieszych
Jak kogoś prowadzenie męczy to są ubery i KM.

Jak przepis wejdzie w życie to i KM i ubery będą poruszać się skokami zająca od przejścia do przejścia. Zapewne będzie to miało "ograniczony" wpływ na wqrw pasażerów tych środków komunikacji.....

Data: 2019-12-17 11:59:53
Autor: Budzik
jak widać pieszych w deszczu nocą
Użytkownik BaX nima@gmail.com ...

Jak przepis wejdzie w życie to i KM i ubery

Podobno uber od nowego roku oczekuje licencji taksówkarskiej.
Czyli wraca stare i uber umiera.

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2019-12-17 17:23:18
Autor: Shrek
W dniu 17.12.2019 o 11:36, BaX pisze:

Jak przepis wejdzie w życie to i KM i ubery będą poruszać się skokami zająca
od przejścia do przejścia.
I krowy przestaną mleka dawać i kury się nieść i kurwy dawać dupy i komórki zasienk straco. Tako mówi apokalipsa trola baxa:P

--
Shrek

Data: 2019-12-18 09:43:09
Autor: BaX

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5df900f5$0$501$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sam jestś trol w dodatku moczony w błocie, zobacz sobie np. ul. Podhalańska Jastrzębie-Zdrój, ~1km drogi 8 czy 9 przejść, dwa przystanki, po jednej stronie blokowisko po drugiej same 'markety' + targowisko miejskie + dworzec KM.
Tu targowisko działa cały rok, 6 dni w tygodniu, teraz w okresie przedświątecznym ludzie idą praktycznie ciągiem w jedną i drugą stronę, przejścia są bez sygnalizacji, te które mają sygnalizację w okolicy dworca i targowiska z racji skrzyżowania /jedno/ omijają i idą 50m dalej gdzie jej nie ma na przejściu.

Miejscówka nr dwa, Cieszyn ul. Stawowa/Katowicka rondo z przejściami bez sygnalizacji, obok targowisko miejskie właściwie to dwa, galeria, dworzec PKP i PKS + KM, ilość przejść ciężka nawet do policzenia w okolicy, cały ruch 'do i z miasta' idzie przez ten rejon. Przy takim ruchu pieszych w dni targowe środa/sobota miasto stanie.

To samo Ustroń, Wisła i praktycznie wszędzie ten sam problem bo najprościej było 'podnieść bezpieczeństwo' malując kilka pasów na jezdni + dwa znaki. O sygnalizacji nikt nie myślał. Ustroń i Wisła to cały sezon turyści, piesi z pierwszeńśtwem na pasach sparaliżują te miasta jak i wiele wiele innych gdzie nikt nie myślał tylko bazgrał farbą po drogach.

Ile podobnych miejsc jest w każdym małym mieście z dużym ruchem turystycznym?

Data: 2019-12-18 00:26:34
Autor: mk4
On 2019-12-15 11:43, Uncle Pete wrote:
[...]

Wszak g**** z tego wynika, ze nie miał. Po prostu z tamtej strony wyglądało to zupełnie inaczej - miał inne tło, oświetlenie strony człowieka - cokolwiek. Nawet dobrze widoczny element ubioru.

A może nagrywający miał dobrze ustawione światła a ten z przeciwka walił po gałach? Może i sam dzięki temu lepiej widział ale inni wręcz przeciwnie.

Włącz myślenie a wyłącz ćwoczenie!

--
mk4

jak widać pieszych w deszczu nocą