[LPG] jak wiele zalezy od osoby;)

Data: 2009-07-08 14:20:01
Autor: J.F.
[LPG] jak wiele zalezy od osoby;)
Użytkownik "Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl> napisał w wiadomości news:h3201b$edo$1node2.news.atman.pl...
zadzwoniłem dzisiaj do warsztatu w zbrosławicach ktory kiedyś gdzieś ktoś mi polecił.
I przez telefon dowiedziałem się więcej na temat instalek, niż "fachowcy" powiedzieli mi o nich widząc je na wlasne oczy.

Wiesz, przez telefon to kazdy jest madry :-)

ba, nawet dostałem namiar na inny warsztat w okolicy  ktory zerknie na dwie stare instalki [moją do przeglądu, kolegi do uruchomienia], bo pan jak powiedział raczej się tym nie zajmuje

Bo jak samemu trzeba cos wyregulowac .. to sie odsyla do kolegi :-P

tak czy inaczej..... przy gazie najważniejszy chyba jest element instalatora i serwisanta, a nie samej instalacji;)

Hm, ja tam nie wiem, bo zamontowali dosc dobrze i wiecej sie nie widzielismy :-)

J.

Data: 2009-07-09 10:31:17
Autor: Bartek
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h322th$mr0$1news.onet.pl...
[...]

ale ten przynajmniej coś wiedział, opisał, co i jak, co się zgadzałoze stanem faktycznym,
podał jakieś opcje rozwiązania, a inni widzieli, i nie umieli do tego w ogóle podejść,
oferując wymianę na model na ktorym się  znają albo jakieś inne dziwaczne rozwiązania.

--
Pozdrawiam, Bartek

[LPG] jak wiele zalezy od osoby;)