jak wp艂ywa na rynek darmowo艣膰 rozm贸w

Data: 2010-06-18 08:27:32
Autor: Liwiusz
jak wp艂ywa na rynek darmowo艣膰 rozm贸w

http://technowinki.onet.pl/artykuly/ciekawostki/darmowe-rozmowy-szansa-na-sukces,1,3244794,artykul.html

"Wystarczy wprowadzi膰 Stan Darmowy, by natychmiast zwi臋kszy膰 liczb臋 u偶ytkownik贸w. Wed艂ug statystyk to w艂a艣nie Play zdoby艂 w pierwszych miesi膮cach tego roku najwi臋cej klient贸w telefon贸w na kart臋. I nic dziwnego, bo przecie偶 ka偶dy lubi rozmawia膰 za darmo. Lub prawie za darmo."

[...]

"Wygl膮da na to, 偶e najwi臋cej os贸b korzystaj膮cych z telefon贸w na kart臋 porzuci艂o Plusa. Tym samym ten operator spad艂 z pozycji lidera pod wzgl臋dem najwi臋kszej liczby aktywnych kart SIM. A na jego miejsce po kilku latach przerwy powr贸ci艂 Orange. Wojciech Jab艂o艅ski, rzecznik prasowy Grupy TP (do kt贸rej nale偶y Orange) na swoim blogu twierdzi, 偶e pozycja ta jest wynikiem atrakcyjnych ofert, kt贸rymi 鈥瀠da艂o si臋 trafi膰 w Wasze oczekiwania鈥."

--
Liwiusz

Data: 2010-06-18 12:51:03
Autor: tl
jak wp硑wa na rynek darmowo舵 rozm體

U縴tkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:hvf3kl$h21$1news.onet.pl...

http://technowinki.onet.pl/artykuly/ciekawostki/darmowe-rozmowy-szansa-na-sukces,1,3244794,artykul.html

"Wystarczy wprowadzi Stan Darmowy, by natychmiast zwi阫szy liczb u縴tkownik體. Wed硊g statystyk to w砤秐ie Play zdoby w pierwszych miesi眂ach tego roku najwi阠ej klient體 telefon體 na kart. I nic dziwnego, bo przecie ka縟y lubi rozmawia za darmo. Lub prawie za darmo."

Autor upiera si, 縠 Stan Darmowy kosztuje 30 pln. a to nie jest prawd.
To bonus za do砤dowanie konta. Tak samo jak 1000 sms體.
To co w stylu voipowego Betamaxa w kom髍kach.

Data: 2010-06-18 15:56:40
Autor: SDD
jak wp硑wa na rynek darmowo舵 rozm體

U縴tkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:hvfsm3$25l$1news.onet.pl...

Autor upiera si, 縠 Stan Darmowy kosztuje 30 pln. a to nie jest prawd.
To bonus za do砤dowanie konta. Tak samo jak 1000 sms體.
To co w stylu voipowego Betamaxa w kom髍kach.

Powinno byc: koszt 0 zl, niezbedny wydatek: 30 zl.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-18 23:15:19
Autor: astro
On Fri, 18 Jun 2010 15:56:40 +0200, SDD wrote:
Powinno byc: koszt 0 zl, niezbedny wydatek: 30 zl.

"Uzytkownicy Play Fresh, ktorzy nie chca dokonywac doladowania 30 zl, w
celu uruchomienia Stanu Darmowego, od 18 czerwca 2010 moga skorzystac z
nowej Oferty Promocyjnej Play Fresh - nieograniczonych rozm體 w Play za
jedyne 10 zl."
www.media2.pl/telekomunikacja/65536-nieograniczone-rozmowy-w-play-za-10-zl.html
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-06-18 17:23:00
Autor: J.F.
[...]

Tylko jeszcze trzeba miec na co wydac te 30zl, co moze byc trudne
Bo bez tego to sie okazuje ze darmowe rozmowy jednak kosztuja :-)

Sa gdzies dostepne statystyki przejsc miedzyoperatorskich ?
W sumie to UKE powinien je udostepniac,  w ramach troski o klienta

J.

Data: 2010-06-18 22:25:29
Autor: niusy.pl
jak wp硑wa na rynek darmowo舵 rozm體

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Tylko jeszcze trzeba miec na co wydac te 30zl, co moze byc trudne
Bo bez tego to sie okazuje ze darmowe rozmowy jednak kosztuja :-)

Sa gdzies dostepne statystyki przejsc miedzyoperatorskich ?

To si jako ma do np moich po潮cze ?

Data: 2010-06-18 22:41:53
Autor: tl
jak wp硑wa na rynek darmowo舵 rozm體

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:hvg30g$lci$1news.onet.pl...
[...]

Nie bawi砮 si nigdy betamaxem i voipem ? Tam do砤dowujesz konto 10 euro netto i masz
ok 120 dni wolno舵 w rozmowach na stacjonarki. 10 euro z konta wydajesz na kom髍ki lub
po up硑wie tych 120 dni na stacjonarki. Widzisz analogie ?

Data: 2010-06-18 23:35:10
Autor: Piotr M
W dniu 18 czerwca 2010 17:23, J.F. pisze:
Tylko jeszcze trzeba miec na co wydac te 30zl, co moze byc trudne

Biedactwo z Ciebie. Zawsze mo縠sz je p蠹niej wydzwoni bez "stanu darmowego". lub wys砤 smsy charytatywne. Akurat Twoje powiedzenie to strza kul w p硂t, bo Play pierwszy wprowadzi zasad, co nie trzeba robi skarbonki z konta, aby mie aktywny numer na wychodz眂e.

--
pzdr, Piotr M

"Najcz阺tsze k砤mstwo w Internecie?
   - Szuka砮m, ale nie znalaz砮m."

Data: 2010-06-19 09:24:23
Autor: J.F.
jak wp硑wa na rynek darmowo滄 rozm體
On Fri, 18 Jun 2010 23:35:10 +0200,  Piotr M wrote:
W dniu 18 czerwca 2010 17:23, J.F. pisze:
Tylko jeszcze trzeba miec na co wydac te 30zl, co moze byc trudne

Biedactwo z Ciebie. Zawsze mo縠sz je p蠹niej wydzwoni bez "stanu darmowego"

Moge, ale wtedy srednia cena minuty rosnie :-)

lub wys砤 smsy charytatywne.

Czyli rozmowy sa za darmo, ale placic jednak trzeba :-)

Akurat Twoje powiedzenie to strza kul w p硂t, bo Play pierwszy wprowadzi zasad, co nie trzeba robi skarbonki z konta, aby mie aktywny numer na wychodz眂e.

Ale w polaczeniu ze stanem darmowym to sie jednak i tak moze zrobic
skarbonka :-)

J.

Data: 2010-06-19 09:33:19
Autor: Grzegorz Krukowski
On Fri, 18 Jun 2010 23:35:10 +0200, Piotr M <xx@xx.xx> wrote:

[...]
Pierdolenie o Szopenie ;) W砤秐ie na twoich oczach Play, r體nie jako
pierwszy, wprowadzi skarbonk dla tych co korzystaj z stanu
darmowego. A to w ko馽u jest mocny punkt ich oferty.
Innymi s硂wy, niezale縩ie co Plejowcy pisz, Pley r體nie tak
konstruuje ofert 縠by zarobi. A 縠 haczyki umieszcza w innym miejscu
to jawi si dla klient體 W3 niczym zbawca ;)
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-06-19 11:05:49
Autor: Jacek Czerwinski
Grzegorz Krukowski pisze:
[...]

Naprawde? A ja mysla砮m ze oni tak z dobroci serca...

Musze isc do psychoanalityka (ew. juz na serio niech ida nawiedzeni "religijni" zwolennicy czego/kogokolwiek z operatorami GSM wlacznie).

Data: 2010-06-19 09:10:03
Autor: tomekjot
> [...]
> to jawi si dla klient體 W3 niczym zbawca ;)

Naprawde? A ja mysla砮m ze oni tak z dobroci serca...

a co maj gest?! :)))

A 縠 przy okazji zarobi na innych us硊gach to dobrze.

Data: 2010-06-19 11:20:08
Autor: Grzegorz Krukowski
On Sat, 19 Jun 2010 11:05:49 +0200, Jacek Czerwinski <x@y.z.pl> wrote:

Naprawde? A ja mysla砮m ze oni tak z dobroci serca...
H? No jak si tak czyta zwolennik體 wiadomej sieci, to odnosz
wra縠nie, 縠 to Robin Pleywood przeciwko szeryfowi z W3ngham.
Za to dla zwolennik體 W3 Pley to taki natr阾ny komar, brz阠zy, k硊je
wymuszaj眂 jakie akcje zabezpieczaj眂e ale w砤禼iwie nieszkodliwy w
ma硑ch ilo禼iach.

Musze isc do psychoanalityka (ew. juz na serio niech ida nawiedzeni
Oj nie, nie - ja bym wys砤 Usenet z forami ;)
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-06-19 13:42:42
Autor: tl
jak wp硑wa na rynek darmowo舵 rozm體

U縴tkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisa w wiadomo禼i news:d82p16p1ll27sc6dj8hgv5bqbtr510pkab4ax.com...

Mo縠 nie zwolennik體 sieci ale dzia砤 ( w tym marketingowych ) kt髍e pokazuj realne mo縧iwo禼i  niedojenia przez operatora telekomunikacyjnego swoich klient體. BTW co powiesz na to http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/promocje/jazdatestowa/index.html ? Lubi powpierdala "darmowe mi阺ko" w "lasku sherwood" skoro "robin" chce mnie pocz阺towa.

Za to dla zwolennik體 W3 Pley to taki natr阾ny komar, brz阠zy, k硊je
wymuszaj眂 jakie akcje zabezpieczaj眂e ale w砤禼iwie nieszkodliwy w
ma硑ch ilo禼iach.

Zwolennik體 ? Raczej pracownik體. Cho bywaj te ludzie zmanipulowani ... Tych do psychiatry jak najszybciej.

Data: 2010-06-19 18:39:32
Autor: Grzegorz Krukowski
jak wp艂ywa na rynek darmowo露膰 rozm贸w
On Sat, 19 Jun 2010 13:42:42 +0200, "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl>
wrote:

U偶ytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisa艂 w wiadomo露ci news:d82p16p1ll27sc6dj8hgv5bqbtr510pkab4ax.com...
On Sat, 19 Jun 2010 11:05:49 +0200, Jacek Czerwinski <x@y.z.pl> wrote:

Naprawde? A ja mysla艂em ze oni tak z dobroci serca...
H臋? No jak si臋 tak czyta zwolennik贸w wiadomej sieci, to odnosz臋
wra偶enie, 偶e to Robin Pleywood przeciwko szeryfowi z W3ngham.

Mo偶e nie zwolennik贸w sieci ale dzia艂a艅 ( w tym marketingowych ) kt贸re pokazuj卤 realne mo偶liwo露ci  niedojenia przez operatora telekomunikacyjnego swoich klient贸w. BTW co powiesz na to http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/promocje/jazdatestowa/index.html ?

Na to powiem, 偶e jak nie mam nikogo w pewnej sieci to niczym nie r贸偶ni
si臋 to dla mnie od oferty W3, a nawet gorzej bo wszyscy maj膮 sporo
dro偶ej. I nie zrekompensuje tego mi 60 minut za free przez p贸艂 roku. A
jak jeszcze pomy艣l臋 sobie, 偶e dzi臋ki podw贸jnemu do艂adowaniu mam
roaming kosztuj膮cy 60% ceny nominalnej, to zastanawiam si臋 jak mo偶na
wciska膰 tak s艂ab膮 ofert臋 ;)

--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-06-19 10:19:50
Autor: tomekjot
jak wp艂ywa na rynek darmowo露膰 rozm贸w

Na to powiem, 縠 jak nie mam nikogo w pewnej sieci to niczym nie r罂ni
si to dla mnie od oferty W3,

No ale tak jest w ka縟ej sieci, premiowane sa po潮czenia wewn眛rz
sieciowe.

Przyklad:

mam numer po plus miks za砤dowany na maksa, po to aby nie p砤ci 0,72
a 0,29, jestem teraz w simplus ale za cholere nie moge skorzysta z
ta駍zych po潮czen w plus.
Mam jeszcze orange pop a tam juz mi sie op砤ca korzysta z pakiet體.

Data: 2010-06-19 19:37:21
Autor: Grzegorz Krukowski
jak wp硑wa na rynek darmowo? rozm體
On Sat, 19 Jun 2010 10:19:50 -0700 (PDT), tomekjot
<tomaszjedrzejewski29@gmail.com> wrote:

Na to powiem, 縠 jak nie mam nikogo w pewnej sieci to niczym nie r罂ni
si to dla mnie od oferty W3,

No ale tak jest w ka縟ej sieci, premiowane sa po潮czenia wewn眛rz
sieciowe.

Ale ja to wiem. Tyle 縠 kolega pow縠j znowu wyskoczy z ewangelizacj
aby ratowa zb潮kan duszyczk a tu nici z tego ;)

Plej ma na dzi dwie fajne cechy - d硊ga aktywno舵 karty po
do砤dowaniu, co jest du縴m plusem dla naprawd ma硂 dzwoni眂ych i stan
darmowy kt髖 jest b. fajn rzecz jak masz na co wyda ,,reszt''
do砤dowania, w przeciwnym przypadku nic nie zyskujesz (czytaj, nie
masz problemu z wykorzystaniem tych 30 z na inne us硊gi oraz
dzwonieie poza sie). W reszcie nie r罂ni si diametralnie od W3. W3
ma za to tak wad, 縠 sekuje P.

Realn ofert poznamy i tak po okresie asymmetrii MTR bo i P nie
b阣zie mia for體 a i W3 nie b阣zie mia砤 wym體ek. Mi na razie
wystarcza po秗edni wp硑w P na rynek.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-06-19 21:47:53
Autor: Piotr M
W dniu 19 czerwca 2010 19:37, Grzegorz Krukowski pisze:

Plej ma na dzi dwie fajne cechy - d硊ga aktywno舵 karty po
do砤dowaniu, co jest du縴m plusem dla naprawd ma硂 dzwoni眂ych

g. prawda, jako jak kilka lat by砮m w taktaku i simplusie i gada砮m i pisa砮m jako normalnie, to i tak przychodzi moment, 縠 musia砮m do砤dowa bo bym nie mia "wychodz眂ych"

[...]

g. prawda, kompletnie nielogiczne my秎enie. Jak masz problem z wydaniem 30z na karcie, to o co Ci stan darmowy, aby wykona 3 rozmowy jednominutowe na tydzie?

Mo縠 przesta teoretyzowa, a zajmij si praktyk.

W reszcie nie r罂ni si diametralnie od W3. W3
ma za to tak wad, 縠 sekuje P.

Zejd na ziemi. Powy縮ze cechy s diametralnie wyr罂niaj眂e od konkurencji, co i ona zacz瓿a i musia砤 si na nich wzorowa. Ju nie wspominaj眂 o darmowych smsach.
Jak dla ciebie darmowe rozmowy, darmowe smsy i brak wa縩o禼i konta, to nie s diametralne r罂nice i niczym nowym, to cho troch poszerz swoj wiedzy i zapoznaj si z ofert prepaid operator體 z ostatnich lat.

Realn ofert poznamy i tak po okresie asymmetrii MTR bo i P nie
b阣zie mia for體 a i W3 nie b阣zie mia砤 wym體ek. Mi na razie
wystarcza po秗edni wp硑w P na rynek.

Zn體 poszerz swoj wiedz. Bo stajesz si m眃rzejszy od UOKiK. Ale oczywi禼ie nikt Ci tego nie zabrania..

Data: 2010-06-19 22:03:00
Autor: Grzegorz Krukowski
On Sat, 19 Jun 2010 21:47:53 +0200, Piotr M <xx@xx.xx> wrote:

[...]

No popatrz, z regu硑 mam termin na wychodz眂e rok do przodu i ju
dawno mnie to nie ograniczy硂.

[...]

Ale to samo pisz co ty? Osssso chodzi.

[...]

Darmmowe rozmowy i smsy daje teraz ka縟a sie

[...]

Ale ja pisz ze swojego punktu widzenia, i nikogo do niczego nie
zmuszam. Dla mnie P nie wnosi nic nowego przy moim sposobie
korzystania i profilu dzwonienia. Tylko tyle.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-06-19 22:45:31
Autor: Piotr M
W dniu 19 czerwca 2010 22:03, Grzegorz Krukowski pisze:
[...]

Powtarzam, zejd na ziemi. Przyk砤dowo jakim sposobem 3 lata temu mog砮 w Orange czy Plusie mie aktywno舵 konta na wychodz眂e na rok?

[...]

Nie, nie to samo.
Piszesz 縠 stan darmowy jest fajn rzecz pod warunkiem, 縠 kto nie ma problemu z p蠹niejszym wydaniem tych 30z. Ma硂 tego, piszesz, 縠 w przeciwnym wypadku nic nie zyskujesz. To ja si pytam, jakim przeciwnym wypadku? I drugie pytanie, na Twoj logik, pytam si po co Ci stan darmowy, skoro nie dzwonisz i masz problem z wydaniem kasy na koncie?

Kto Cie zmusza aby wp砤ci 30z aby mie stan darmowy, z kt髍ego nie korzystasz, a p蠹niej nie wiesz co zrobi z t kwot na koncie? Oddaj telefon biednym.

[...]

No co Ty? Plus dla Ciebie ze chocia wiesz co teraz si dziej na rynku.

[...]

Ale ja pisz 縠 Tw骿 punkt widzenia to o kant dupy rozbi. Bo ani nielogiczny ani nie podparty faktami.

Data: 2010-06-19 13:55:24
Autor: tomekjot
jak wp硑wa na rynek darmowo? rozm體
Darmmowe rozmowy i smsy daje teraz ka縟a sie

to interesuj眂e

do砤dowanie aby mie stan darmowy co miesi眂 jest dobrowolny. w W3 i
tak za te 25 poniek眃 co miesi眂  trzeba do砤dowa, a 縠by da bonus
to nie pomy秎eli, wr阠z przeciwnie.

Ju nie b阣ziesz mia problemu aby wykorzystac te swoje 30 z. Przez
kolejne 3 miesi眂e mo縠sz jeszcze rozmawia za "darmo"

Data: 2010-06-20 00:22:02
Autor: Grzegorz Krukowski
On Sat, 19 Jun 2010 22:45:31 +0200, Piotr M <xx@xx.xx> wrote:
[...]

Ech, to jeszcze raz. Wystarczy, 縠 u縴szkodnik wykonuje prawie
wszystkie rozmowy dw骳h,trzech numer體 w sieci i tylko korzysta z
rozm體. Niech wygada 1000 minut na miesi眂, po normalnej taryfie jest
to 290z, w stanie darmowym 0z + 30z do skarbonki, bo przecie nie
dzwoni poza sie i nie wykorzysta tej kwoty. I co to jest jak nie
skarbonka, tak wyszydzana przez Plejowc體. To, 縠 efektywnie p砤ci
mniej, to oczywiste, ja si tu bij *o skarbonk*, kt髍a podobno jest
z砮m wcielonym.

[...]

Naprawd? 1,60/0,75 jest mniej ni 0,6*(1,79/0,85)->~1,00/0,50,
prawda? A mi wi阫szo舵 koszt體 generuje roaming.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-06-20 01:04:51
Autor: SDD
jak wp硑wa na rynek darmowo? rozm體

U縴tkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisa w wiadomo禼i news:8veq16l7bo9djin6lj5bf0p9h2espiqe514ax.com...

[...]

W trzech nastepnych miesiacach moze skorzystac z alternatywnej wersji Stanu Darmowego za 10 zl.
Wydzwoni wiec skarbonke.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-20 09:49:58
Autor: tl
jak wp硑wa na rynek darmowo? rozm體

U縴tkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisa w wiadomo禼i news:fgvp16d7ksluiv7ggaoaj8am587o0ja2jo4ax.com...
[...]

Kolego poni縠j, z historii powiniene wiedzie, 縠 ewangelizacja teren體 nad Wis潮 by砤 jedynym skutecznym motorem post阷u cywilizacyjnego jego mieszka馽體 i obron przed zakusami wielkich wsp蟪czesnego swiata. Jak to m體i - historia nauczycielk 縴cia. Wtedy jednak wierzenia w r罂ne b髎twa t阷iono si潮. Ty masz obecnie prawo modli si do swojego b髎twa o 砤sk "podw骿nego do砤dowania". Tw骿 wyb髍 i Twoja duszyczka. Ja mam to bez 砤ski.

[...]

Swoje postrzeganie rynku zaw昕asz jedynie do prepaid體?

[...]

Play ju na pocz眛ku roku zg砤sza gotowo舵 do przej禼ia na model kosztowy, a wcze秐iej do wyzerowania MTR 體. W3 broni si przed t drug opcj jak diabe przed ewangelizacj. Realn ofert w Playu , po przyj阠iu opcji zerowej , by硑by po潮czenia po 5 gr/min za wychodz眂e i przychodz眂e.

Data: 2010-06-20 09:53:29
Autor: tl
jak wp硑wa na rynek darmowo? rozm體

U縴tkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisa w wiadomo禼i news:b9sp16hq70kr83ljvl52osdg8h7vejgpo24ax.com...
wrote:

U縴tkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisa w wiadomo?ci
[...]

pokazuj? realne mo縧iwo?ci  niedojenia przez operatora telekomunikacyjnego
swoich klient體. BTW co powiesz na to
http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/promocje/jazdatestowa/index.html
?

Na to powiem, 縠 jak nie mam nikogo w pewnej sieci to niczym nie r罂ni
si to dla mnie od oferty W3, a nawet gorzej bo wszyscy maj sporo
dro縠j. I nie zrekompensuje tego mi 60 minut za free przez p蟪 roku. A
jak jeszcze pomy秎 sobie, 縠 dzi阫i podw骿nemu do砤dowaniu mam
roaming kosztuj眂y 60% ceny nominalnej, to zastanawiam si jak mo縩a
wciska tak s砤b ofert ;)

Ja pisz w konek禼ie sieci operatorskich i dost阷nych rozwi眤aniach w oparciu o ich oferty, a nie o Twoim konkretnym przypadku - singla cz阺to wyje縟縜j眂ego za granic.

Data: 2010-06-19 09:02:15
Autor: tomekjot
jak wp硑wa na rynek darmowo舵 rozm體

Tylko jeszcze trzeba miec na co wydac te 30zl, co moze byc trudne
Bo bez tego to sie okazuje ze darmowe rozmowy jednak kosztuja :-)

s sposoby 縠by wyda 30 z, jezeli nie masz teraz weny masz na to
ca砮  12 m-cy:)))

Data: 2010-06-19 18:48:39
Autor: Piotr M
W dniu 19 czerwca 2010 18:02, tomekjot pisze:

[...]

Wen na pewno ma, natomiast umiaru w biadoleniu i czepianiu sie psa ogona i co by by硂 gdyby babcia mia硂 w眘y, na pewno nie :)