jak wyciągać PLN z Alior Kantor

Data: 2019-03-02 21:33:47
Autor: PiteR
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
Jak pożegnam PKO pasowałoby mi mieć "kartę do bankomatu" bo chyba nie chciałbym mieć kolejnego konta w Polsce (nawet darmowego). Ale chyba się nie da dla niewalut?

I tak mnie naszło ostatnio, że tak sobie że nie można kupować np euro za funty. Kantor i haracz musi być ;)

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2019-03-03 01:06:52
Autor: Dawid Rutkowski
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
Jeśli oddychasz powietrzem za 1k zł rocznie (czyli mieszkasz w PL), to możesz sobie PLN kupione w IKA za funty wypłacić za darmo w oddziale aliora, który ma kasę (ale to coraz większa rzadkość).
Kartą IKA do konta w funtach możesz wypłacić PLN za darmo w każdym bankomacie w PL - tzn. za darmo bankomat, na kursie orżną 7,5%.
Darmowe konto z darmową kartą i wszystkimi bankomatami w PL możesz mieć w nest (o ile nie urodziłeś się w Samarkandzie), idei+getoucie.
J.w., tyle że bankomaty tylko planet cash - bnp paribas (z promocją).
Bez karty, ale wszystkue bankomaty z blik - mBąk, santander(chyba).

Zaś w IKA możesz wymienić funty bezpośrednio na euro, musisz sobie tylko włączyć taki typ transakcji.
Wypłata debetówką w bankomacie w strefie euro (albo w kasie aliora).
Oczywiście NIE WOLNO "wypłacać euro" w bankomacie euronet w PL - chyba że ktoś chce za to zapłacić 20% (dwadzieścia!).
Polecam też N26 - konto (w euro), karta i bankomaty w strefie euro za darmo, płatności poza strefą euro (więc i w PL) po kursie MC (0,2%), bankomaty poza strefą euro 1,7%(+0,2% kursu MC).
Mój kod polecający dawidr0508 - jak zalożysz z polecenia to dostaniemy po 15 euro.

Data: 2019-03-03 10:49:02
Autor: marfi
Użytkownik "Dawid Rutkowski" <drutkow1@wp.pl> napisał w wiadomości news:7351583f-94de-4c2c-b0dc-9cf16b7f4026googlegroups.com...
Mój kod polecający dawidr0508 - jak zalożysz z polecenia to dostaniemy po 15 euro.

howno prawda.

--
marfi

Data: 2019-03-03 05:44:31
Autor: Dawid Rutkowski
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
Niby czemu?
Skończyli promo? U mnie się wciąż pokazuje.
No dobra, jest jeden warunek - polecony musi 15 euro kartą wydać, i to chyba w jednej transakcji.
Ale to można i w biedronce zalatwić, koszt 0,2%, czyli 12 groszy, tylko na DCC trzeba uważać.
Ja już od nich 10 euro za cierpliwość dostałem.

Data: 2019-03-03 10:56:53
Autor: PiteR
Dawid Rutkowski pisze tak:

eśli oddychasz powietrzem za 1k zł rocznie (czyli mieszkasz w PL),
to możesz sobie PLN kupione w IKA za funty wypłacić za darmo w
oddziale aliora, który ma kasę (ale to coraz większa rzadkość).

Na dziś mam takiego pomysła, że będę robił przelew siostrze i pojedziemy do bankomatu wyplacić PLN.

Nie lubię gotowki ale coż.

Data: 2019-03-03 05:46:41
Autor: Dawid Rutkowski
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
Depozyt nieprawidłowy, może się US czepić - i chcieć 2% od pożyczki, albo jeszcze więcej od darowizny - dobrze, że siostra, można się wykpić składając SD-Z2.
A czemu kategorycznie nie chcesz konta, nawet z bonusem?

Data: 2019-03-03 16:20:36
Autor: PiteR
Dawid Rutkowski pisze tak:

[...]

Po co mi to konto? Przecież mam ror w PKO. To wystarczy nie likwidować go. Ale płacić 9.90zł miesięcznie i 39zł za kartę bankomatową to oprócz komiczności też jakiś obowiązek do pamiętania.

Jak ktoś raz spróbowal wygody zagranicą to potem trudno ciągnąć taki cyrk. Odkąd mam konto w Lloyds w 2007r nikt ode mnie nic nie chciał żadnych opłat.

Teraz kiedy sie oswoiłem z TransferWise to nawet Alior Kantor traci na urodzie.

Data: 2019-03-03 08:45:02
Autor: Dawid Rutkowski
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
Przecież proponuję rachunki bez żadnych opłat.
Skarbonkę zamykaj, tylko debil (90% Polaków) płaci za usługi bankowe.

Data: 2019-03-04 20:42:03
Autor: Akarm
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
Przecież proponuję rachunki bez żadnych opłat.
Skarbonkę zamykaj, tylko debil (90% Polaków) płaci za usługi bankowe.

Ciekawi mnie, czy jest szansa, że opanujesz cytowanie wypowiedzi, do której się odnosisz?
Wiem, że to jest mocno skomplikowane, trzeba do tego niezwykłego wysiłku intelektualnego, ale inni dają radę jakoś... Co prawda nie wszyscy ("ń" czy kogutek) ale chyba nie jesteś aż taką amebą umysłową?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-03-04 13:52:26
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 20:42:08 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
> [...]
Wiem, że to jest mocno skomplikowane, trzeba do tego niezwykłego wysiłku intelektualnego, ale inni dają radę jakoś... Co prawda nie wszyscy ("ń" czy kogutek) ale chyba nie jesteś aż taką amebą umysłową?

Hmm, widok "drzewka" w czytniku w ząbki kole?
Po to jesteśmy na usenecie, a nie na jakimś forum czy innym fajansie, zeby korzystać z możliwości, jakie daje.

Google groups w wersji mobilnej niestety nie pozwala cytować - dziwi mnie to, ale może dorobią. Ale do nagłówków dopisuje info o tym, na który post jest to odpowiedź.
Chyba że tak lubisz czytać po kilka razy to samo...

Data: 2019-03-05 05:56:08
Autor: Kamil Jońca
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

[..]

[...]

No właśnie nie lubię i dlatego nie chcę ściągąć całych postów.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
You've been telling me to relax all the way here, and now you're telling

Data: 2019-03-05 07:57:01
Autor: ń
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
I żeby po włączeniu widoku trzech pierwszych linijek / pierwszych 200 znaków nie widzieć dwustu takich samych postów w wątku.

-- -- -
Po to jesteśmy na usenecie, a nie na jakimś forum czy innym fajansie, zeby korzystać z możliwości, jakie daje.

Data: 2019-03-05 09:25:39
Autor: Piotr Gałka
jak wyciągać PLN z Alior Kantor

Hmm, widok "drzewka" w czytniku w ząbki kole?

Mam drzewko, ale mam też wyłączone pokazywanie już przeczytanych.
Jak ktoś odpowie nawet na mój post bez cytatu, to bywa, że nie jestem pewien czy on pisze do mnie, czy nie do mnie bo w drzewku jest podpięty pod jakiś inny nie przeczytany.
P.G.

Data: 2019-03-03 16:48:21
Autor: ń
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
A tak swoją drogą czy depozyt nieprawidłowy to wykroczenie/czyn niedozwolony/przestępstwo?
Spółka kapitałowa nie ma własnego rachunku (m.in. komornik podczas egzekucji p-ko spółce nie znalazł jakiegokolwiek rachunku w systemie ognivo), natomiast do płatności (przykładowo do opłat sądowych) spółka posługuje się rachunkiem którejś ze spółek powiązanych z nią osobowo/kapitałowo.

-- -- -
Depozyt nieprawidłowy, może się US czepić - i chcieć 2% od pożyczki, albo jeszcze więcej od darowizny

Data: 2019-03-03 08:46:30
Autor: Dawid Rutkowski
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
Hmm, za Rydzyka chyba ktoś kiedyś grzywnę zapłacił - i sam jeszcze za to zapłacił drugą.
Sprawa do prokuratora.

Data: 2019-03-03 18:05:17
Autor: Kamil Jońca
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

Hmm, za Rydzyka chyba ktoś kiedyś grzywnę zapłacił - i sam jeszcze za to zapłacił drugą.
Sprawa do prokuratora.

Ale to nie ma nic wspólnego z depozytem nieprawidłowym.

http://odroczenie-kary.pl/kto-moze-zaplacic-grzywne-za-skazanego/

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
marriage, n.:

Data: 2019-03-03 17:58:07
Autor: J.F.
jak wyciągać PLN z Alior Kantor

Brzmi jak ukrywanie majatku przed komornikiem, a to juz karalne :-)
No i jak sie te pieniadze na kontach innych spolek znalazly - bo to
tez moze byc karalne. Lub opodatkowane.

A swoja droga - czy nie powinno byc wyjatku na oplaty sadowe i
podobne?
Bo wyglada na "ubezwlasnowolnienie" spolki - nawet sie nie moze do
sadu odwolac, bo nie moze oplacic wniosku.

Widac trzeba miec konto na Kajmanach :-)

Data: 2019-03-03 17:36:32
Autor: PiteR
J.F. pisze tak:

Widac trzeba miec konto na Kajmanach :-)

Tobie co się stało? Przyłaczasz sie do parti ń?

Data: 2019-03-03 22:40:07
Autor: J.F.
Dnia Sun, 03 Mar 2019 17:36:32 GMT, PiteR napisał(a):
J.F. pisze tak:
Widac trzeba miec konto na Kajmanach :-)
Tobie co się stało? Przyłaczasz sie do parti ń?

Specjalnie dla niego tak pisze, moze kiedys zrozumie dlaczego nalezy poprawnie cytowac, jak sam sire
pogubi :-)

J.

Data: 2019-03-04 11:59:54
Autor: Piotr Gałka
J.F. pisze tak:
[...]

A może lepiej będzie nie odpowiadać na posty, które przez idiotyczną kolejność wypowiedzi są niezrozumiałe.
P.G.

Data: 2019-03-04 18:50:32
Autor: Akarm
W dniu 2019-03-04 o 11:59, Piotr Gałka pisze:

A może lepiej będzie nie odpowiadać na posty, które przez idiotyczną kolejność wypowiedzi są niezrozumiałe.

O tym wie każdy. A przynajmniej każdy, kto ma choć trochę szacunku dla samego siebie.
Ale niektórzy lubią, kiedy im się pluje w twarz. Przy okazji wyciągają ludziom ścierwo z kibla. :(  Zamiast podyskutować sobie prywatnie. :/

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-03-04 17:45:25
Autor: ń
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
A konkretnie który kodeks i artykuł?

Spółki z nieograniczoną nieodpowiedzialnością (to taki twór lobbystów żeby im wszystkim żyło się lepiej) są sprytne, zarządu nie mają ale pełnomocnictwa w banku jak najbardziej, do tego prokurenta który raz gdy to wygodne niczego nie może i nie musi, drugi raz gdy wygodne to na odwrót.

-- -- -

Data: 2019-03-04 09:02:08
Autor: Dawid Rutkowski
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
A co za kuń robi interesy za sp. z o.o., której w KRS nie sprawdził?

Data: 2019-03-05 09:25:35
Autor: ń
jak wyciągać PLN z Alior Kantor
W KRS nie ma informacji o rachunkach bankowych spółek, a w sumie szkoda. Gdzieś chyba jest inny przepis o wymogu podawania rachunku bankowego na pismach firmowych, ale "nie mamy i co nam Pan zrobisz".
Podobnie wydaje mi się, że bank nie wykreśli z karty pełnomocnictw osób fizycznych z samej przyczyny rezygnacji tychże z członkostwa w zarządzie spółki - ale może się mylę?
Czynności dokonane przed bankiem przez były już zarząd pozostają zdaje się ważne.
Nasze kochane inaczej państwo wręcz zaprasza do przekrętactwa 10^6+.
Znam spółki z formalnym brakiem zarządu od lat lub prezesem jest pijaczek spod okolicznej budki z piwem, spółki nadal toczą procesy przed sądami przy pomocy dawno ustanowionego pełnomocnika (generalnie pełnomocnik służy do odwlekania postepowania przeciw spółce w niebyt), a byłe członki przychodzą na wszystkie rozprawy w charakterze "publiczności" i sąd ma to w d... (i np. nie żąda potwierdzenia ważności pełnomocnictwa procesowego).

-- -- -