jak wyczyścić zbiorniczek

Data: 2010-01-25 13:05:42
Autor: identifikator: 20040501
jak wyczyścić zbiorniczek
w zbiorniczku płynu chłodzącego mam gęstą pianę... podobno to brud, nie olej... czy Ktoś wie jak usunąć tą maź ze zbiorniczka? i czy istnieją jakieś sosoby na przeczyszczenie układu hłodzącego? może zalać petrygo, niech trochę polata i wymienić?

Data: 2010-01-25 16:48:52
Autor: Tomek
jak wyczyścić zbiorniczek
Użytkownik "identifikator: 20040501" napisał
w zbiorniczku płynu chłodzącego mam gęstą pianę... podobno to brud, nie olej... czy Ktoś wie jak usunąć tą maź ze zbiorniczka? i czy istnieją jakieś sosoby na przeczyszczenie układu hłodzącego?

http://www.prestone.pl/produkty/uklad-chlodzenia/prestone-plukacz-do-chlodnic.html
nie używałem więc nie wiem, ale może pomoże ;)

Data: 2010-01-25 18:23:18
Autor: identifikator: 20040501
jak wyczyścić zbiorniczek
jakieś sosoby na przeczyszczenie układu hłodzącego?

co to może być? całe naczynko wyrównawcze od środka pokryte jest jakąś czarną substancją? jak wygląda olej w płynie chłodzącym? nigdy nie widziałem...

Data: 2010-01-25 18:26:20
Autor: Lewis
jak wyczyścić zbiorniczek
Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:hjkk70$q4b$1atlantis.news.neostrada.pl...
jakieś sosoby na przeczyszczenie układu hłodzącego?
co to może być? całe naczynko wyrównawcze od środka pokryte jest jakąś czarną substancją? jak wygląda olej w płynie chłodzącym? nigdy nie widziałem...

Hmm a nie masz problemu z temp cieczy chłodzącej, w sensie ze momętami znacznie przekracza te 90st C?
Obstawiam przedmuch pod głowicą do układu chłodzenia.

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kWa
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-01-25 19:25:08
Autor: J_K_K
jak wyczyścić zbiorniczek
[...]

Właśnie tak ?
Tzn. mogą to być skutki dostania się oleju do płynu,
teraz, lub kiedyś.
Nawet w 30-letnim Passacie czegoś takiego nie widziałem.

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-25 19:53:20
Autor: identifikator: 20040501
jak wyczyścić zbiorniczek
Nawet w 30-letnim Passacie czegoś takiego nie widziałem.

nie wiem tylko dlaczego po przejechaniu dłuższego odcinka i odkręceniu korka zbiornika nie strzela z niego ciśnieniem... może to być coś gorszego niż uszczelka?

Data: 2010-01-25 20:09:48
Autor: J_K_K
jak wyczyścić zbiorniczek
Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:hjkq03$1ap$1nemesis.news.neostrada.pl...
Nawet w 30-letnim Passacie czegoś takiego nie widziałem.

nie wiem tylko dlaczego po przejechaniu dłuższego odcinka i odkręceniu korka zbiornika nie strzela z niego ciśnieniem...

Płyn chłodzący masz o dobrej temperaturze zamarzania ?
Nie ubywa go czasami ?

Pzdr

JKK

jak wyczyścić zbiorniczek