jak wyglada pobranie oplaty za KK?

Data: 2009-08-13 15:08:40
Autor: michaça
jak wyglada pobranie oplaty za KK?
witam,
zalozmy, ze po raz pierwszy w zyciu przeciagne KK na drugi rok.
w jaki sposob pobiora mi te dajmy na to 35zl? z ROR-u, z ktorego splacam karte (dajmy na to mBank - eKonto), czy moze pojawi sie to w historii transakcji w KK?
pozdr.
m.

Data: 2009-08-13 15:17:44
Autor: Mithos
michaça pisze:
[...]

Pojawia się na KK. Zwrot tej kwoty pojawia się jako uznanie na rachunku KK.

--
Mithos

Data: 2009-08-13 21:33:50
Autor: Robert Wicik
[...]