jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm

Data: 2016-09-30 18:09:15
Autor: J.F.
jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
Użytkownik "Slawek h"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cdd7149b-b45e-40fe-9c4e-035b56d733a8@googlegroups.com...
http://ifotos.pl/z/arhsaex/
http://ifotos.pl/z/arhsane/
Szukam informacji jak wygląda sprawna panewk po przebiegu 100tys?
Wszędzie gdzie spojrzę  pokazane są panewki przytarte lub wręcz zatarte.  Ale ciężko trafic na fotkę sprawnej tzn silnik w dobrym stanie.

Tomasz czy inny rajdowiec ?
No bo kto by rozbieral sprawny silnik z dobrymi panewkami :-)

Czy np te zdjęcia z linków na poczatku sa dobre czy nie. Do uzytku czy szlifu

Na moj gust to w miare przyzwoicie wygladaja, ale ja sie nie znam.

Przy czym - jesli juz masz rozebrane, to moze panewki nowe dac. Drogie nie sa.
Szlif to juz wieksze koszta.

Tylko nie wiem czy znajdziesz dobry wymiar.

J.

jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm