jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm

Data: 2016-10-07 00:01:37
Autor: Scobowski
jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
W dniu 30.09.2016 o 16:55, Slawek h pisze:
Czy np te zdjęcia z linków na poczatku sa dobre czy nie. Do uzytku czy szlifu

Panewki po 30zł/szt chcesz slifować? ;D

Ja tam się nie znam. Zu?ęłnie, Jestem adminem.
ALE coś tam w życiu rozebrałem, parę rozrządów wymieniłem i ustawiłem samodzielnie, coś zeswapowałem..

Powiem tak: takie żłobenia są imo doskoałą przesłanką do wymiany. Panewka korby (jak i korbowodów) powinna być gładzitka jak pupa żony. Czy weźmiesz +0,25 czy więcej - zależy od przebiegu ale ja bym wymienił (skoro i tak masz rozbebeszone).

Data: 2016-10-06 16:00:37
Autor: Zenek Kapelinder
jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
Widac ze sie nie znasz.

Data: 2016-10-08 21:07:22
Autor: Scobowski
jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
Widac ze sie nie znasz.

Weź się umotywuj i pokaż, co też w życiu rozebrałeś. Bo linków do moich fotek korb, pannewek, krzywek sprzed 10, 15, 20 lat trochę tu było. Miałem czas i rzeźbiłem. I co poskładałem, to jeździło przez lata.

Ty coś pokażesz, czy tylko pierdolisz, i całe życei jeździsz skodą serisowaną w aso?

Data: 2016-10-09 06:13:49
Autor: Slawek h
jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
Nie do konca rozumiem co ty piszesz. Wiadomo ze szlifuje sie sam wał a nie panewki!
w tym przypadku nie wiem czy mozna wymienic sama panewke bez szlifu walu? Czy moze zostawic to w spokoju. Ike ludzi tyle opinii na ten temat wiec nie dziw sie ze ja sam nie wiem co robic.
A wymontowanie walu to juz powazna sprawa bo silnik trzeba wyciągać.

Data: 2016-10-09 09:22:49
Autor: Zenek Kapelinder
jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
Panewka ktora pracowala nie moze byc uzyta jeszcze raz nawet jak wyglada jak sztuka nowka nie smigana. Powtorne uzycie panewmi nie zapewnia wlasciwego jej osadzenia.

Data: 2016-10-08 10:48:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
Hello Scobowski,

Friday, October 7, 2016, 12:01:37 AM, you wrote:

Czy np te zdjęcia z linków na poczatku sa dobre czy nie. Do uzytku czy szlifu
Panewki po 30zł/szt chcesz slifować? ;D

Szlifuje się wał i wtedy wymienia panewki - ja to potraktowałem jako
skrót myślowy.

[...]

Czy weźmiesz +0,25 czy więcej - zależy od przebiegu ale ja bym wymienił
(skoro i tak masz rozbebeszone).

Masz rację.

--
Best regards,
 RoMan

jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm