jak wyj±æ euro w PL

Data: 2020-03-10 01:57:22
Autor: japanizer
jak wyj±æ euro w PL
On Tuesday, March 10, 2020 at 5:15:39 PM UTC+9, Zyga wrote:
Witam

Czy jest sposób na wyjêcie euro w Polsce z karty walutowej?
Mam kartê euro w Tmobile.
Mam te¿ konto w walutomacie, revoluta, curve.

Potrzebujê euro w gotówce. Da siê to jako¶ ogarn±æ, czy nie kombinowaæ i kupiæ w kantorze?

Powiniene¶ mieæ mo¿liwo¶æ wyp³aty waluty oddziale twojego banku, który prowadzi obs³ugê kasow± w EUR.. Czy to siê da z Tmobile, to nie wiem.

Jak jakie¶ drobniaki to pewnie w kantorze najszybciej.

jak wyj±æ euro w PL