jak wyj±æ euro w PL

Data: 2020-03-10 10:02:25
Autor: Mirek Ptak
jak wyj±æ euro w PL
On 2020-03-10 09:15, Zyga wrote:
Witam

Czy jest sposób na wyjêcie euro w Polsce z karty walutowej?
Mam kartê euro w Tmobile.
Mam te¿ konto w walutomacie, revoluta, curve.

Potrzebujê euro w gotówce. Da siê to jako¶ ogarn±æ, czy nie kombinowaæ i kupiæ w kantorze?

Kiedy¶ wyp³aca³em w Aliorze, ale z Kantoru Aliora tylko - nie wydaje mi siê, ¿eby by³a mo¿liwo¶æ wyp³aty z T-Mobile.
Mo¿esz zawsze przelaæ do kantoru i wyp³aciæ jak s±dzê.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2020-03-10 10:16:09
Autor: Zyga
jak wyj±æ euro w PL
W dniu 2020-03-10 o 10:02, Mirek Ptak pisze:
Kiedy¶ wyp³aca³em w Aliorze, ale z Kantoru Aliora tylko - nie wydaje mi siê, ¿eby by³a mo¿liwo¶æ wyp³aty z T-Mobile.
Mo¿esz zawsze przelaæ do kantoru i wyp³aciæ jak s±dzê.

Nie mam konta w alior kantorze.
Wyp³acasz z alior kantora w placówce aliora? Bez karty?

Zyga

Data: 2020-03-10 03:00:54
Autor: Dawid Rutkowski
jak wyj±æ euro w PL
W dniu wtorek, 10 marca 2020 10:16:12 UTC+1 u¿ytkownik Zyga napisa³:
> [...]

Nie mam konta w alior kantorze.
Wyp³acasz z alior kantora w placówce aliora? Bez karty?

Je¶li masz konto w t-mobile to od konta w kantorze aliora dzieli Ciê tylko rejestracja i wybór walut, dla jakich chcesz mieæ konta (PLN i bodaj¿e EUR s± obowi±zkowe, pozosta³e 21 opcjonalne - ale wszystkie darmowe).
Bêdziesz mia³ nawet ten sam identyfikator CIF - bo klientem aliora ju¿ jeste¶ (gdyby¶ nie wiedzia³ - t-mobile to alior).
Masz wiêc jeszcze pro¶ciej ni¿ kto¶, kto konta w aliorze/ró¿owym T nie ma - ale tylko trochê pro¶ciej, bo w kantorze weryfikujesz siê przelewem, wiêc te¿ nie trzeba nigdzie ³aziæ (chyba ¿e ka¿± przyj¶æ podpisaæ FACTA - i jeszcze wtedy chc± xerowaæ dowód).

A euro za darmo wyp³acasz w kasie, OIDP do 2k od rêki, wiêksze kwoty trzeba awizowaæ, ZTCP mo¿na przez ST. Tylko musisz znale¼æ oddzia³ aliora z kas± - a o to coraz trudniej ostatnio, likwiduj± niestety.

S± te¿ inne banki z obs³ug± kasow± w euro, nawet darmow± - ale z kantorem aliora bêdzie naj³atwiej.
Aha, przelew euro z t-mobile do kantoru oczywi¶cie darmowy i natychmiastowy.

Oraz mo¿esz zapytaæ jeszcze na infolinii, czy przypadkiem i z konta w t-mobile nie wyp³ac± Ci za darmo w kasie w aliorze (dla wiêkszych sum te¿ bêdzie potrzebna awizacja).

jak wyj±æ euro w PL