jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??

Data: 2015-02-28 08:37:59
Autor: MarekP
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
Wyjmował ktos z was ??

Data: 2015-02-28 09:50:18
Autor: LEPEK
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietni ka ??
W dniu 2015-02-28 o 08:37, MarekP pisze:
Wyjmował ktos z was ??
Tak!!

--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2015-02-28 09:59:58
Autor: MarekP
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietni ka ??
Dzięki chłopie, pomogłeś zajebiście !!!!!
Bez pozdrowien

ps. i czytaj nazwe tematu barani łbie

Data: 2015-02-28 10:08:15
Autor: Baczek
W dniu 2015-02-28 o 09:59, MarekP pisze:
Dzięki chłopie, pomogłeś zajebiście !!!!!

OdpowiedĹş adekwatna do pytania.

Data: 2015-02-28 10:10:27
Autor: MarekP
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietni ka ??
NASTEPNY ....A CZYTAŁEŚ NAGŁÓWEK !!!!!!!!!!!!!

TJ "jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??"

Data: 2015-03-01 00:06:39
Autor: jerzu
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
On Sat, 28 Feb 2015 10:10:27 +0100, MarekP <marekPnospam@nospam.pl>
wrote:

"jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??"

Ręką?

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-03-01 23:41:12
Autor: PlaMa
W dniu 2015-03-01 o 00:06, jerzu pisze:

"jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??"
Ręką?

ostrożnie?

Data: 2015-02-28 10:13:57
Autor: Jacek Skowroński
W dniu 28.02.2015 o 09:59, MarekP pisze:
ps. i czytaj nazwe tematu barani łbie

Pytań nie zadaje się w temacie. Miałeś okazję otrzymać odpowiedź, ale po
takiej reakcji nie spodziewaj się, że komukolwiek będzie się chciało
rozwiązywać twoje problemy.

--
Jacek Skowroński

Data: 2015-02-28 10:29:01
Autor: MarekP
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
bo kto tak powiedział ?? pokaz mi taka osobe ew gdzie tak pisze ????

Data: 2015-02-28 02:36:50
Autor: Przemek
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
Następny inteligentny inaczej.
Zanim zaczniesz pyskować i obrażać innych, zapoznaj się z zasadami pisania na grupach. Pytamy nie w nagłówku, a samo pytanie powinno zawierać informację, czego się tyczy. Chyba, że pomyliłeś grupy i pisałeś na pl.rec.wróżki - tam zgadną o jakie auto Ci chodzi.

Data: 2015-02-28 11:48:36
Autor: MarekP
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
buhahahaha :)))) w 99% jak jest tel w podkłokietniku to nie wazne czy to audi czy bmw czy jakies inne

Data: 2015-02-28 03:33:40
Autor: Przemek
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
A każdy mężczyzna z widłami to Posejdon?

Data: 2015-02-28 16:14:29
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-02-28 o 12:33, Przemek pisze:
A każdy mężczyzna z widłami to Posejdon?

Nie, ale każdy mylący trójząb z widłami to i.....,
napiszmy inteligentny inaczej.

Pozdrawiam

Data: 2015-02-28 12:05:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
Hello MarekP,

Saturday, February 28, 2015, 11:48:36 AM, you wrote:

buhahahaha :)))) w 99% jak jest tel w podkłokietniku to nie wazne czy to
audi czy bmw czy jakies inne

*PLONK!* idiocie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-02-28 12:09:41
Autor: MarekP
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
sam jestes idiota !!!

i lepiej zamknij ryj !!!!

Data: 2015-02-28 13:23:16
Autor: Budzik
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
Użytkownik MarekP marekPnospam@nospam.pl ...

sam jestes idiota !!!

i lepiej zamknij ryj !!!!

Czyli jednak cham...

Data: 2015-03-01 23:42:28
Autor: PlaMa
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
W dniu 2015-02-28 o 14:23, Budzik pisze:

Czyli jednak cham...

gimnazjalista... chociaż zaskoczył mnie że potrafił usenet obsłużyć.

Data: 2015-02-28 11:59:48
Autor: Budzik
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
Użytkownik MarekP marekPnospam@nospam.pl ...

bo kto tak powiedział ?? pokaz mi taka osobe ew gdzie tak pisze ????

Zacznij od przeczytania netykiety oraz od zgloszenia reklamacji do rodziców  ze wzgledu na swoje wychowanie.
Potem przemysl i wróc.

PW.

Data: 2015-02-28 13:30:55
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 28 Feb 2015, MarekP wrote:

bo kto tak powiedział ?? pokaz mi taka osobe ew gdzie tak pisze ????

  A, rozumiem.
  Błąd Jacka, że nie posłał Cię do LetMeGoogleThetForYou ;)
  Winny jak nic.

  Idzie to tak:

http://lmgtfy.com/?q=rtfm+zadawa%C4%87+pytania
  ->
http://rtfm.killfile.pl/#lajza

  Cała reszta objaśnień też tam jest.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-02-28 15:41:00
Autor: JK
W dniu 2015-02-28 o 10:29, MarekP pisze:
bo kto tak powiedział ?? pokaz mi taka osobe ew gdzie tak pisze ????

Tak powiedziałem ja.

Dyrektor Internetu

Data: 2015-02-28 22:01:52
Autor: Baczek
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietni ka ??
W dniu 2015-02-28 o 10:29, MarekP pisze:
bo kto tak powiedział ?? pokaz mi taka osobe ew gdzie tak pisze ????
Kto ?

Ale pewnie za tępy jesteś żeby to zrozumieć.

Data: 2015-02-28 13:38:10
Autor: takadum
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietni ka ??
Nigdy nie wyjmowałem, bo nie mam podkłokietników,
ale ciekawość zmusza do zadania pytania:

Co to jest ten podkłokietnik? Miejsce na oparcie kłów?

T.

Data: 2015-03-01 04:12:37
Autor: z
jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??
W dniu 2015-02-28 o 08:37, MarekP pisze:
Wyjmował ktos z was ??

To ja dla odmiany konstruktywnie ;-)

Masz kawałek drutu? Gruby aluminiowy jest bardzo dobry.

jak wyjac telefon tj podstawke z podkłokietnika ??