jak wyjąć (w całości) szybę z auta?

Data: 2019-05-15 22:59:50
Autor: Budzik
jak wyjąć (w całości) szybę z auta?
Użytkownik ToMasz Nieczytam@orange.pl ...

witam
Agila 1, 2003 ma rozbitą szybę w tylnej klapie. na pobliskim złomie
mają zardzewiałą klapę z dobrą szybą. potrzebuję wyjąć tą szybę i
wkleić do auta. Starą, potrzaskaną szybę, dosłownie wyciąłem po
milimetrze za pomocą cienkiego nożyka. (nóż do tapet, rozpadał się w
rękach - tyle to wymagało siły) Nie wyobrażam sobie że tą metodą dam
radę wyjąć szybę bez jej zniszczenia. Czy jest jakaś chemia która
rozpuści, zmiękczy  stary klej do szyb? A może są jakieś specjalne
wycinaki zrobione z jakiejś struny do gitary?

Jak chcesz oszczedzic to widze dwie opcje:
- wymienic cała klape.
(bedziesz miał zapasowa :)))
- sprzedac auto! ;-P

MSPANC!

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2019-05-16 19:49:09
Autor: ToMasz
jak wyjąć (w całości) szybę z autQ1|A­ß
- wymienic cała klape.
tak zrobiłem. nowa klapa 100zł. wymiana - 2 nakrętki zawiasów, 4 śruby sprężyn gazowych, wężyk spryskiwacza i 2 wtyczki. No i tablica rejestracyjna

Dzięki
ToMasz

Data: 2019-05-16 20:17:34
Autor: cef
W dniu 2019-05-16 o 19:49, ToMasz pisze:
- wymienic cała klape.
tak zrobiłem. nowa klapa 100zł. wymiana - 2 nakrętki zawiasów, 4 śruby sprężyn gazowych, wężyk spryskiwacza i 2 wtyczki. No i tablica rejestracyjna

Pisałeś, że klapa zardzewiała a nie nowa :-)

jak wyjąć (w całości) szybę z auta?