jak wyjeżdzać przez zawrotkę

Data: 2013-10-27 15:15:37
Autor: PiteR
jak wyjeżdzać przez zawrotkę
na  ** p.m.s **  PiteR pisze tak:

Rozs±dĽcie odwieczn± wojnę jak wyjeżdzać przez zawrotkę. http://piterpro.private.pl/skrzyzowanie.png

Tutaj większy obrazek. Przed budow± pasa do lewoskrętu.

http://piterpro.private.pl/skrzyzowanie_2009rok.jpg

--
    Piter

Data: 2013-10-27 14:25:40
Autor: masti
jak wyjeżdzać przez zawrotkę
Dnia pięknego Sun, 27 Oct 2013 15:15:37 +0100 osobnik zwany PiteR napisał:

na  ** p.m.s **  PiteR pisze tak:

Rozsądźcie odwieczną wojnę jak wyjeżdzać przez zawrotkę.

http://piterpro.private.pl/skrzyzowanie.png

Tutaj większy obrazek. Przed budową pasa do lewoskrętu.

http://piterpro.private.pl/skrzyzowanie_2009rok.jpg

formalnie czerwono, w praktyce zielono :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-27 20:55:49
Autor: wowa

na  ** p.m.s **  PiteR pisze tak:

[...]

A na zdrowy chłopski rozum, to pośrodku. Wtedy ci co zawracają mają wolne miejsce.
Wojtek

--
Bo my, Polacy tak mamy,
ĹĽe we wszystkim przesadzamy :(