jak wypompowac paliwo z baku

Data: 2010-10-14 00:07:31
Autor: sulima
jak wypompowac paliwo z baku
mam w rozbitym autku caly bak ropy (czyli jakies sto kilkadziesiat zlotych) - czy jest jakis tani sposob jej wypompowania do uzycia w innym samochodzie ? moze sa jakies pompki albo cos ?

Data: 2010-10-14 00:19:26
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2010-10-14 00:07, sulima pisze:
mam w rozbitym autku caly bak ropy (czyli jakies sto kilkadziesiat
zlotych) - czy jest jakis tani sposob jej wypompowania do uzycia w innym
samochodzie ? moze sa jakies pompki albo cos ?

W baku jest pompa paliwa której można do tego użyć - nie będzie to zbyt szybkie, ale w miarę proste.

Trzeba gdzieś między zbiornikiem a silnikiem rozłączyć przewód paliwowy i skierować go do nowego zbiornika (np. jakimś odpornym na działanie paliwa wężem) i włączyć zasilanie pompy paliwa.
Tylko trzeba uważać żeby nie wyssać całości paliwa, bo pompa jest nim smarowana i może się wtedy zatrzeć.

W inny sposób zazwyczaj trudno dotrzeć do dna zbiornika żeby wyciągnąć wszystko - chociaż zależy jak wprowadzony jest wlew do zbiornika i czy jest w nim sitko.

Oczywiście są różne pompy - ręczne i elektryczne, ale pewnie nie opłaca Ci się takiej szukać dla jednego zbiornika.

Dojść przez wlew niekoniecznie się uda, wtedy można wymontować pompę paliwa i tamtędy wyciągać paliwa.

No i nie wysadź się w powietrze :)

Data: 2010-10-13 23:45:21
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 14 Oct 2010 00:19:26 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

[...]

Zależy jaki ten diesel - jak stary (czyli sprzed epoki HDI/TDI), to pompy w
baku nie ma.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-14 00:27:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-10-14 00:19, Tomasz Pyra pisze:
No i nie wysadź się w powietrze :)

To mu raczej nie grozi. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-10-14 00:32:25
Autor: Tomasz Pyra
jak wypompowac paliwo z baku
W dniu 2010-10-14 00:19, Tomasz Pyra pisze:
No i nie wysadź się w powietrze :)

To mu raczej nie grozi. ;)

No racja...
To niech się nie podpali :)

Data: 2010-10-14 00:46:40
Autor: B.P. \(pobo\)
[...]

Jesteś pewien? Mam dwa auta z silnikiem diesla i pompy paliwa w baku nie znalazłem...
Pewnie najprościej będzie wjechać na kanał i podpiąć się pod końcówkę pobierającą paliwo z baku.
Wysysanie przez korek wlewu paliwa może być kłopotliwe.

pobo

Data: 2010-10-14 09:10:51
Autor: sulima
W dniu 2010-10-14 00:46, B.P. (pobo) pisze:
[...]

niestety nie ma mozliwosci wciagniecia na kanal ... samochod jest totalnie niejezdny ... trzeba kombinowac z jakims wariantem od gory przez wlew ... moze jest jakas mozliwosc, zeby taka pompke od kogos pozyczyc ? stacje ? serwisy ? kto moze miec cos takiego ?

Data: 2010-10-14 12:01:29
Autor: B.P. \(pobo\)

"sulima" <crawshank@tlen.pl> wrote in message news:i96adr$9lj$1node1.news.atman.pl...
[...]

Pomysł hants'a jest dobry (chociaż trochę destrukcyjny).
Albo:
http://allegro.pl/pompka-reczna-do-paliwa-i1232473882.html
- zassać i przelać przez korek wlewu (jak się da włożyć rurkę)

pobo

Data: 2010-10-14 00:21:48
Autor: Lewis
[...]

Znajdź "właz" do zbiornika, większość uda się metodą grawitacyjną wypompować za pomocą przewodu.

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-10-14 00:45:12
Autor: spam
> [...]
> samochodzie ? moze sa jakies pompki albo cos ?

Znajdź "właz" do zbiornika, większość uda się metodą grawitacyjną wypompować za pomocą przewodu.

To nie akwarium;)

często jest tam siatka filtrująca itp.

Data: 2010-10-14 00:50:41
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-14 00:45, spam@mailinator.com pisze:
[...]

Ale ja mówię o włazie przez który można dostać się do pompy paliwa i mechanizmu wskaźnika paliwa.

Data: 2010-10-14 09:20:08
Autor: hants
jak wypompowac paliwo z baku

Najprosciej, choć niechlujnie - wkręć blachowkręt w dno, podłóż kuwetę, wykręć blachowkręt. Po zabawie czytelnie oznacz dziurę. :-)

Data: 2010-10-14 12:32:47
Autor: Michał Gut
jak wypompowac paliwo z baku
Najprosciej, choć niechlujnie - wkręć blachowkręt w dno, podłóż kuwetę, wykręć blachowkręt. Po zabawie czytelnie oznacz dziurę. :-)

100l? duza ta kuweta musialaby byc:D

Data: 2010-10-14 12:00:38
Autor: kamil

"Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote in message news:i96m8e$l8l$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Najprosciej, choć niechlujnie - wkręć blachowkręt w dno, podłóż kuwetę, wykręć blachowkręt. Po zabawie czytelnie oznacz dziurę. :-)

100l? duza ta kuweta musialaby byc:D

Litr ON za zlotowke? Mieszkasz w emiratach? ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-14 19:05:34
Autor: Karol Y
jak wypompowac paliwo z baku
100l? duza ta kuweta musialaby byc:D

Litr ON za zlotowke? Mieszkasz w emiratach? ;)

Poza tym, która osobówka ma taki zbiornik? Bo o starach to tu chyba nie piszemy? :-P

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-10-14 22:37:27
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-10-14, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

Litr ON za zlotowke? Mieszkasz w emiratach? ;)

Poza tym, która osobówka ma taki zbiornik? Bo o starach to tu chyba nie
piszemy? :-P

Passat B4 ;D

100L sam zbiornik?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-10-14 22:58:04
Autor: Lewis
On 2010-10-14, Lewis<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>  wrote:

[...]

Nie bez kozery to auto jest używane do przewozu paliwa z Białorusi...
Białorusini przywożą tym łącznie z (kanistrem), 110L ON i jeszcze zostawiają 5L żeby dojechać na swoją stronę granicy...

Data: 2010-10-14 09:35:51
Autor: Piotr K.

Użytkownik "sulima" <crawshank@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i95aj3$4b6$1node1.news.atman.pl...
mam w rozbitym autku caly bak ropy (czyli jakies sto kilkadziesiat zlotych) - czy jest jakis tani sposob jej wypompowania do uzycia w innym samochodzie ? moze sa jakies pompki albo cos ?

Kiedyś nalałem benzyny zamiast oleju do zbiornika (Skoda Octavia 1,9TDI).
Zbiornik był pod siedzeniem pasażerów. Z góry korek (średnicy ok. 10cm). Wężyk, dobry wdech ;) i jakoś poleciało...

Przez wlew paliwa się nie dało, po drodze jakiś filtr.

dziejek7

jak wypompowac paliwo z baku