jak wypompowac paliwo z baku

Data: 2010-10-14 00:21:48
Autor: Lewis
jak wypompowac paliwo z baku
W dniu 2010-10-14 00:07, sulima pisze:
mam w rozbitym autku caly bak ropy (czyli jakies sto kilkadziesiat
zlotych) - czy jest jakis tani sposob jej wypompowania do uzycia w innym
samochodzie ? moze sa jakies pompki albo cos ?

Znajdź "właz" do zbiornika, większość uda się metodą grawitacyjną wypompować za pomocą przewodu.

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-10-14 00:45:12
Autor: spam
> [...]
> samochodzie ? moze sa jakies pompki albo cos ?

Znajdź "właz" do zbiornika, większość uda się metodą grawitacyjną wypompować za pomocą przewodu.

To nie akwarium;)

często jest tam siatka filtrująca itp.

Data: 2010-10-14 00:50:41
Autor: Lewis
W dniu 2010-10-14 00:45, spam@mailinator.com pisze:
[...]

Ale ja mówię o włazie przez który można dostać się do pompy paliwa i mechanizmu wskaźnika paliwa.