jak wyregulowac zawieszenie w cross/enduro?

Data: 2009-10-29 13:01:51
Autor: Piotr Kosior
jak wyregulowac zawieszenie w cross/enduro?

Użytkownik "sailling8" <szybbkkiUSUNTO@USUNTOpoczta.fm> napisał w wiadomości news:hc13a9$37f$1inews.gazeta.pl...
Witam. Prosze o info jak powinna wyglada wlasciwa regulacja zawieszenia w KLX 300. Jakim olejem najczesciej zalewaliscie lagi? Po ostatnim wypadzie qmpel jadacy za mna potwierdzil moje przypuszczenia - tyl potwornie nie trzyma. Jakie powinno byc prawidlowe ugiecie i stopien wytlumienia?

m. Jedziesz pan do serwizu płacisz 12345677zł i może panu wyregulują

Data: 2009-10-29 13:31:45
Autor: Arni
Piotr Kosior pisze:
[...]

klonowic.vlan3.corcoran.lubman.net.pl

czy szanowni Panowie chcą stracic dostep do netu?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

jak wyregulowac zawieszenie w cross/enduro?