jak wyslac 4 kola

Data: 2009-11-06 15:26:03
Autor: inz.mamon
jak wyslac 4 kola
Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości news:hd1a0j$ma6$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czy mozecie zasugerowac najtanszego kuriera, sposob zapakowania?

Najtańszego znajdź sobie sam.
Co do sposobu zapakowania: kupiłem kiedyś opony na Allegro. Przyjechały kurierem, związane w 4 miejscach przewodem elektrycznym. Dla mnie idealna sytuacja, obejrzałem sobie dokładnie przed odbiorem.

pozdrawiam

Data: 2009-11-06 15:56:46
Autor: Maciek
jak wyslac 4 kola
Co do sposobu zapakowania: kupiłem kiedyś opony na Allegro. Przyjechały kurierem, związane w 4 miejscach przewodem elektrycznym. Dla mnie idealna sytuacja, obejrzałem sobie dokładnie przed odbiorem.

Firmy oponiarskie sprzedajace przez internet robia podobnie tylko, ze wiaza tasma do zabezpieczania paczek zamiast drutem (ja np. mialem powiazane po 2 opony). Sposob ok. Gabarytowo niezla przesylka wychodzi.

Co do zapakowania kol powiazalbym je po 2 szt. z przekladka pomiedzy felgami z grubej tektury, zewnetrzne zabezpieczenie podobnie - tektura. Wszystko obwiazalbym folia opakunkowa i powinno sie trzymac. Trzeba sie zapytac kuriera czy takie dwie paczki da sie wyslac jako jedna - ale pewnie tak skoro od oponiarzy przychodzi wszystko jako jedna paka.

Pozdrawiam
Maciek

jak wyslac 4 kola