jak wysłać opony kurierem?

1 Data: Kwiecień 12 2010 02:33:31
Autor: zipi
jak wysłać opony kurierem?
chce przesłać 4 sztuki opon kurierem
używki 195/65/15, wartość przesyłki koło 250zł

dzwonie do UPS - a tam każą mi zapakować to w karton
w DPD nie odsługują klientów indywidualnych

jakiego dostawce polecacie?
zipi

2 Data: Kwiecień 12 2010 11:40:45
Autor: krzysiek82
Re: jak wysłać opony kurierem?
zipi pisze:
dzwonie do UPS - a tam każą mi zapakować to w karton
w DPD nie odsługują klientów indywidualnych

z tym kartonem jakaś bzdura, wiążesz opony po dwie, będą dwie paczki, najlepiej jeszcze zafoliować żeby było do czego list przykleić i heya, zadzwoń jeszcze do siódemki.

--
krzysiek82

3 Data: Kwiecień 12 2010 20:32:51
Autor: Gruby
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hpuqhb$m5i$1nemesis.news.neostrada.pl...
zipi pisze:
[...]

a zapakować najlepiej folią stretch, wszyscy powinni przyjąć.

--
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradze
od przyjaciół Boże strzeż, z wrogami sobie poradze

4 Data: Kwiecień 12 2010 11:47:55
Autor: Pan Piskorz
Re: jak wysłać opony kurierem?
jakiego dostawce polecacie?

Poczta Polska.
Skleiłem 4 opony szarą taśmą. Problemu z wysyłką nie miałem. Dotarły w całości.
P.

5 Data: Kwiecień 13 2010 09:27:04
Autor: Przemek
Pan Piskorz wrote:
jakiego dostawce polecacie?

Poczta Polska.
Skleiłem 4 opony szarą taśmą. Problemu z wysyłką nie miałem. Dotarły w
całości.

Ale raczej nie  samochodowe 195/65/15 ? Maksymalna waga przesylki na poczcie
to ztcp 30kg
nie widze szansy aby 4 takie opony tyle wazyly , chyba ze juz zuzyte "na
lyso"

6 Data: Kwiecień 14 2010 16:00:05
Autor: Pan Piskorz
Re: jak wysłać opony kurierem?
Ale raczej nie  samochodowe 195/65/15 ? Maksymalna waga przesylki na poczcie
to ztcp 30kg

Faktycznie, masz rację, opony były mniejsze - 165/??/R14.
Łączna masa coś ledwie ponad 20kg była.
P.

7 Data: Kwiecień 12 2010 12:23:36
Autor: Katanka
zipi wrote:
[...]

Wyślę to moim kurierem (siódemka). Bo jak wyslesz bez umowy to zapłacic jak za złoto. Zepnij 2 paczki po 2 opony dobrze taśmą i daj znac skąd mam to odebrać i gdzie wysłać. Przelej mi na konto 2x29zł.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

8 Data: Kwiecień 12 2010 13:27:45
Autor: mleko
On 2010-04-12 12:23, Katanka wrote:
zipi wrote:
[...]

Ostatnio wysylalem komplet alufelg 17" z oponami. Za przesylke zaplacilem 2x24zł (dwie paczki po 30kg). Wysylalem przez posrednika, ktorego znalazlem przez google. Przyjechal kurier kolportera, przesylka na drugi dzien u odbiorcy. Nie chce nikogo reklamowac, a firme znalazlem przez "porownywarke kurierska" podobna do ceneo, skapiec itp.

mleko

9 Data: Kwiecień 12 2010 13:36:42
Autor: Katanka
mleko wrote:
On 2010-04-12 12:23, Katanka wrote:
zipi wrote:
[...]

Problem jest tylko w tym, że odbiór nie jest u mnie w firmie, bo gdyby tak było, to by koszt wyszedł 11 x 2. Niestety kasują mnie duzo jesli odbierają u kogos innego :(

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

10 Data: Kwiecień 12 2010 13:58:59
Autor: krzysiek82
Katanka pisze:
Problem jest tylko w tym, że odbiór nie jest u mnie w firmie, bo gdyby tak było, to by koszt wyszedł 11 x 2. Niestety kasują mnie duzo jesli odbierają u kogos innego :(

standard :) schenker tak robi, raben i inni.

--
krzysiek82

11 Data: Kwiecień 12 2010 20:31:38
Autor: Gruby
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:hpv2kj$se2$1nemesis.news.neostrada.pl...
Katanka pisze:
Problem jest tylko w tym, że odbiór nie jest u mnie w firmie, bo gdyby tak było, to by koszt wyszedł 11 x 2. Niestety kasują mnie duzo jesli odbierają u kogos innego :(
standard :) schenker tak robi, raben i inni.

od kiedy schenker pobiera opłatę za odbiór z innego miejsca?
oidp to faktycznie jest tak, jeżeli gość , od którego towar ma być zabrany wzywa schenkera na twój koszt.

Ale jeżeli wystawiasz w e-connect list przewozowy i podajesz siebie jako płatnika , wstawiasz adres podjęcia i dostawy to cena nie powinna być wyższa niż to co masz w umowie.

--
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradze
od przyjaciół Boże strzeż, z wrogami sobie poradze

12 Data: Kwiecień 12 2010 23:30:03
Autor: Bartek
On 2010-04-12 12:23, Katanka wrote:
zipi wrote:
[...]

napisz, jednak, przez kogo to wyslales. tu lub na prv, jak mozesz.

bedzie wiadomo kto jakos tam jest sprawdzony.

--
Pozdrawiam, Bartek

13 Data: Kwiecień 13 2010 07:45:16
Autor: mleko
On 2010-04-12 23:30, Bartek wrote:

napisz, jednak, przez kogo to wyslales. tu lub na prv, jak mozesz.

bedzie wiadomo kto jakos tam jest sprawdzony.

Poki co, tylko  raz korzystalem z uslug tej firmy, wiec nie moge powiedziec, ze jest sprawdzona. W kazdym razie wszystko odbylo sie bez problemow.
www.wyslijprzesylke.pl
mleko

14 Data: Kwiecień 12 2010 12:42:18
Autor: Przemek
Użytkownik "zipi" <piotr.zipi@gmail.com> napisał w wiadomości
chce przesłać 4 sztuki opon kurierem
używki 195/65/15, wartość przesyłki koło 250zł

Związane razem w jeden walec i zafoliowane wysyłałem kiedyś Opekiem. Za
bardzo rozsądne pieniądze.

--
Pozdrawiam:
Przemek

15 Data: Kwiecień 12 2010 15:58:13
Autor: huri_khan
Dnia Mon, 12 Apr 2010 02:33:31 -0700 (PDT), zipi napisał(a):

jakiego dostawce polecacie?

Zobacz tutaj

http://www.kurjerzy.pl/

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

16 Data: Kwiecień 12 2010 18:07:53
Autor: to
zipi wrote:

chce przesłać 4 sztuki opon kurierem używki 195/65/15, wartość przesyłki
koło 250zł

dzwonie do UPS - a tam każą mi zapakować to w karton w DPD nie odsługują
klientĂłw indywidualnych

Do mnie ostatnio przyszły luzem, związane jakimś starym kablem. Opony
nowe, z jednego ze znanych sklepĂłw internetowych. ;)

--
cokolwiek

17 Data: Kwiecień 12 2010 21:09:45
Autor: marjan
to pisze:
zipi wrote:

chce przesłać 4 sztuki opon kurierem używki 195/65/15, wartość przesyłki
koło 250zł

dzwonie do UPS - a tam każą mi zapakować to w karton w DPD nie odsługują
klientĂłw indywidualnych

Do mnie ostatnio przyszły luzem, związane jakimś starym kablem. Opony nowe, z jednego ze znanych sklepów internetowych. ;)

A nie przypadkiem wężem ogrodowym? Byś miał zestaw naprawczy gratis ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana

18 Data: Kwiecień 12 2010 19:15:49
Autor: to
marjan wrote:

A nie przypadkiem wężem ogrodowym? Byś miał zestaw naprawczy gratis ;)

Niestety. Co do zestawów naprawczych, to rok temu podwiesiłem oba tłumiki
końcowe na opaskach zaciskowych "na kilka dni, zaraz zamówię nowe
wieszaki". No i tak dyndają na tych opaskach do dzisiaj. ;-)

--
cokolwiek

19 Data: Kwiecień 12 2010 12:21:14
Autor: BearBag
Re: jak wysłać opony kurierem?
najprosciej obwiąż to taśmą, jeszcze sie nie zdarzyło żeby nie wzieli.
Jak chcesz mozesz zapakować w typowe worki na opony. Zmieszczą sie w
jeden. Czwarta troche wystaję i od drugiej strony dajesz drugi worek.
I to wszystko obwijasz taśmą. Jedna paczka starczy bo cztery opony
(15") ważą mniej niż 31,5 kg.
Tutaj wyślesz to za 18,4zł www.wysylajnajtaniej.pl
Nigdzie nie będzie taniej :) Stale korzystam i jestem bardzo
zadowolony.

20 Data: Kwiecień 13 2010 06:51:33
Autor: to
BearBag wrote:

najprosciej obwiąż to taśmą, jeszcze sie nie zdarzyło żeby nie wzieli.

Warto dodać, że w analogiczny sposób można wysłać także chomika...

--
cokolwiek

21 Data: Kwiecień 13 2010 09:10:49
Autor: Jakub Witkowski
BearBag pisze:
[...]

Wg cennika za 18,4 to tylko opakowane w karton,
bo inaczej, np folią, to "element niestandardowy" i już 33 zł...

22 Data: Kwiecień 13 2010 11:49:47
Autor: mleko
On 2010-04-13 09:10, Jakub Witkowski wrote:
BearBag pisze:

Wg cennika za 18,4 to tylko opakowane w karton,
bo inaczej, np folią, to "element niestandardowy" i już 33 zł...

Eee tam, docinasz 6 kawalkow kartonikow na wymiar, przykladasz do kol, owijasz folia "strecz", poprawiasz tasma, tak aby z grubsza przesylka przypominala prostopadloscian, 10min i sprawa zalatwiona.Zarowno kurierzy, jak i posrednik nigdy sie nie przyczepil.
Pozdrawiam
mleko

23 Data: Kwiecień 13 2010 23:24:19
Autor: BearBag
Re: jak wysłać opony kurierem?

Wg cennika za 18,4 to tylko opakowane w karton,
bo inaczej, np foli , to "element niestandardowy" i ju 33 z ...

zle to rozumiesz, ta "folia" oznacza że w srodku jest coś o
niestabilnej konstrukcji, albo z otworami, albo sypkiego. Opony nie są
takie jesli owiniesz je tasmą a srodek zostawisz pusty. Jesli wsadzisz
do worka foliowego to musisz otwory na felgi z dwoch stron paczki
zasłonic kartonem w środku żeby sie worek nie uszkodzil w transporcie..
Wysylalem juz przez tą strone kilkanascie kompletow opon i koł (zawsze
zaznaczam karton) i nigdy kurier DHL nie miał najmniejszych
wątpliwości. Opony wysylam w paczce za 18,4zl a kola w dowch paczkach
po dwa koła czyli za niecale 37zł. Cztery gole pietnastki nie ważą
więcej niż 31,5kg. Zresztą kurier przyjmie ci paczkę do 35kg chyba ze
trafisz na wyjatkowego służbiste.

24 Data: Kwiecień 12 2010 23:42:20
Autor: Tomasz Pyra
zipi pisze:
chce przesłać 4 sztuki opon kurierem
używki 195/65/15, wartość przesyłki koło 250zł

dzwonie do UPS - a tam każą mi zapakować to w karton

Ja jak wysyłałem, to obwiązałem dokładnie wszystkie cztery folią do paletowania przekładając raz przez środek, raz na zewnątrz opon - raczej nie do pogubienia. Kurier był wyraźnie ucieszony że mu tak ładnie to zapakowałem "bo ludzie to wie pan jak pakują, a ja to potem muszę zbierać jak się rozpadnie".

Dostawałem zapakowane albo tak, albo spięte po prostu taśmą.

w DPD nie odsługują klientów indywidualnych

Nie znasz nikogo kto ma DG, albo żadnej innej firmy (w której np. pracujesz lub znasz kogoś kto pracuje?).

Powiedz jak się sprawa ma, że chcesz coś gdzieś wysłać i na 99% nikt nie będzie robił problemów. Jeszcze możesz im tą fakturę zostawić w ramach podziękowania ;)

jak wysłać opony kurierem?