jak wysłać opony kurierem?

Data: 2010-04-12 23:42:20
Autor: Tomasz Pyra
jak wysłać opony kurierem?
zipi pisze:
chce przesłać 4 sztuki opon kurierem
używki 195/65/15, wartość przesyłki koło 250zł

dzwonie do UPS - a tam każą mi zapakować to w karton

Ja jak wysyłałem, to obwiązałem dokładnie wszystkie cztery folią do paletowania przekładając raz przez środek, raz na zewnątrz opon - raczej nie do pogubienia. Kurier był wyraźnie ucieszony że mu tak ładnie to zapakowałem "bo ludzie to wie pan jak pakują, a ja to potem muszę zbierać jak się rozpadnie".

Dostawałem zapakowane albo tak, albo spięte po prostu taśmą.

w DPD nie odsługują klientów indywidualnych

Nie znasz nikogo kto ma DG, albo żadnej innej firmy (w której np. pracujesz lub znasz kogoś kto pracuje?).

Powiedz jak się sprawa ma, że chcesz coś gdzieś wysłać i na 99% nikt nie będzie robił problemów. Jeszcze możesz im tą fakturę zostawić w ramach podziękowania ;)

jak wysłać opony kurierem?