jak wysłać owiewki

Data: 2017-07-17 17:54:15
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
jak wysłać owiewki
Data: 2017-07-17 18:44:04
Autor: Uncle Pete
jak wysłać owiewki
On 2017-07-17 17:54, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU wrote:
jak spakować i wysłać takie g...
http://imged.pl/owiewki-heko-fiat-cinquecento-2-3-d-od-1991-4284646.html
???

Jeżeli cena nie gra roli, zawinąć w papier i wysłać kurierem z opcją "ostrożnie (szkło)"?

Data: 2017-07-17 23:48:54
Autor: yabba
jak wysłać owiewki
W dniu 2017-07-17 o 18:44, Uncle Pete pisze:
On 2017-07-17 17:54, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU wrote:
[...]

Myślisz, że takimi napisami ktoś się przejmuje?

yabba

Data: 2017-07-17 23:28:18
Autor: Kris
jak wysłać owiewki
W dniu poniedziałek, 17 lipca 2017 23:48:59 UTC+2 użytkownik yabba napisał:

Myślisz, że takimi napisami ktoś się przejmuje?
Przy ew reklamacji zaczną się przejmować;)

Data: 2017-07-18 16:27:33
Autor: yabba
jak wysłać owiewki
W dniu 2017-07-18 o 08:28, Kris pisze:
W dniu poniedziałek, 17 lipca 2017 23:48:59 UTC+2 użytkownik yabba napisał:

Myślisz, że takimi napisami ktoś się przejmuje?
Przy ew reklamacji zaczną się przejmować;)

Są ubezpieczeni od uszkodzeń w transporcie. Nie przejmą się. W sortowniach nikt się szczypie z delikatnym obchodzeniem się z paczkami.
Najbardziej poszkodowany może być ostatni kurier, który dowiezie paczkę do odbiorcy i będzie musiał spisać protokół z uszkodzeń.

yabba

Data: 2017-07-18 07:53:47
Autor: Kris
jak wysłać owiewki
W dniu wtorek, 18 lipca 2017 16:27:41 UTC+2 użytkownik yabba napisał:

[...]

Własnie wczoraj teściu otrzymał od DPD resztę kasy za 55calowy tv rozbity podczas transportu z serwisu
Sprawa chyba od lutego się ciągnie- najpierw w ciągu dosłownie kilku dni dpd przelało 1000zł  bo tak im wychodziło z ich regulaminów.
Wymieniłem z nimi kilkanaście meili ale dopiero gdy skierowałem pismo do Rzecznika Praw konsumenta coś drgnęło i po kolejnych 30 chyba dniach przelali reszte kasy

Data: 2017-07-18 16:56:30
Autor: yabba
jak wysłać owiewki
W dniu 2017-07-18 o 16:53, Kris pisze:
[...]

Sam widzisz jak bardzo się przejęli - 6 miesięcy zastanawiali się na Twoja sprawą.

yabba

Data: 2017-07-18 11:35:40
Autor: Kris
jak wysłać owiewki
W dniu wtorek, 18 lipca 2017 16:56:38 UTC+2 użytkownik yabba napisał:

Sam widzisz jak bardzo się przejęli - 6 miesięcy zastanawiali się na Twoja sprawą.
Nie zrozumiałeś mnie
Pisząc "zaczną się przejmować" miałem na myśli że będą mieli ładny powód do odrzucenia reklamacji- "nie było wykupionej opcji "ostrożnie szkło" to nie odpowiadamy za stłuczke" ;)

Data: 2017-07-18 18:00:47
Autor: Budzik
jak wysłać owiewki
Użytkownik Uncle Pete 433koz@gmail.com ...

[...]

:)
Wyslałem tak kiedys zaprawy w słoikach. Ponoc nawet niektore były nie zbite...

Co do owiewek - własnie zamówiłem u HEKO wiec lada dzien dam znac jak pakuje producent ale podejrzewam, ze karton wystarczy.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-07-21 19:58:03
Autor: adam
jak wysłać owiewki
kiedys zaprawy w słoikach. Ponoc nawet niektore były nie
zbite...

Co do owiewek - własnie zamówiłem u HEKO wiec lada dzien dam znac jak
pakuje producent ale podejrzewam, ze karton wystarczy.

Do jakiego auta?
Daje to cos?
pzdr
Adam

-- -
Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2017-07-21 20:00:39
Autor: Budzik
jak wysłać owiewki
Użytkownik adam adabi@poczta.onet.pl ...

[...]

A co za róznica?

Daje to cos?

Daje to np. ze mozna na parkingu zostawic auto z uchylonymi szybami, daje przede wszystkim to ze w czasie deszczu mozna otworzyc okna i nie leci woda.

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2017-07-21 20:00:39
Autor: Budzik
jak wysłać owiewki
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

Co do owiewek - własnie zamówiłem u HEKO wiec lada dzien dam znac jak pakuje producent ale podejrzewam, ze karton wystarczy.

Zamawiałem 4 zestawy.
Przyszły w duzym płaskim kartonie, dodatkowo w srodku obłożone folią bąbelkową z wyjatkowow grubymi bablami.
Czesc owiewek była przyzipkowana do kartkonu zeby sie pewnie nie przesuwały w czasie podróży a na kartonie była naklejka uwaga-szkło.
Wszystko doszło bez uszkodzen.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-07-18 13:01:28
Autor: T.
jak wysłać owiewki
W dniu 2017-07-17 o 17:54, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU pisze:
jak spakować i wysłać takie g...
http://imged.pl/owiewki-heko-fiat-cinquecento-2-3-d-od-1991-4284646.html
???

Pierwsze, co mi przyszło do głowy, to pakunek usztywnić zwykłym wieszakiem, albo dwoma (z góry i dołu. Omotać folią z bąbelkami i już :-)
T.
Ps. Bardziej  hardcorowe rozwiązanie to zrobić profil ze sklejki albo całe pudełko.

Data: 2017-07-18 04:28:36
Autor: WS
jak wysłać owiewki
On Tuesday, July 18, 2017 at 1:01:32 PM UTC+2, T. wrote:

Ps. Bardziej  hardcorowe rozwiązanie to zrobić profil ze sklejki albo całe pudełko.

e.. roboty za duzo ;)
ja kiedys dostalem paczke z czyms podobnym, totalnie nieforemnym zrobiona genialnie przez nadawce: plyta styropianowa ~10cm, wydrazony nozykiem otwor na przedmiot, przykryte druga ~2cm, razem sklejone tasma ;)

Data: 2017-07-18 13:45:07
Autor: T.
jak wysłać owiewki
W dniu 2017-07-18 o 13:28, WS pisze:
[...]

Jeszcze prościej - zawinąć w jakąkolwiek folię, włożyć do jakiegoś pudełka i potraktować pianką montażową. Pewna firma przysłała mi tak kwiatek w doniczce Z ZIEMIĄ. Wszystko przyszło w stanie idealnym :-)
T.

jak wysłać owiewki