jak za艂ozyc pod siod艂o uchwyt do w贸zka

Data: 2015-12-17 21:09:28
Autor: Maciek
jak za艂ozyc pod siod艂o uchwyt do w贸zka
Kto艣 mo偶e pom贸c jak mam to zamontowa膰 i gdzie?

Ja ma 2 pomys艂y, mo偶e kt贸ry艣 b臋dzie trafiony.

Je偶eli masz przy ramie szybkozamykacz lub grub膮 艣rub臋 do skr臋cania sztycy siode艂ka na wybranej wysoko艣ci mo偶esz spr贸bowa膰 przymocowa膰 ten uchwyt od przyczepki w ten dese艅:
http://tnij.at/67414

czyli:
-demontujesz uchwyt przyczepki do takiej postaci jak jest na pierwszym elemencie ze zdj臋cia:
http://rower.com.pl/images/xml_bikeparts/404698.jpg

-demontujesz 艣rub臋/szybkozamykacz od sztycy siode艂ka

-przyk艂adasz uchwyt przyczepki otworami (te pierwsze otwory po lewej na zdj臋ciu) do otwor贸w z kt贸rych zosta艂a wyj臋ta 艣ruba/szybkozamykacz

- przez wszystkie otwory przek艂adasz 艣rub臋/szybkozamycz i skr臋casz uchwyt z ram膮 i sztyc膮 siode艂ka

Druga metoda monta偶u, kt贸r膮 mo偶naby wypr贸bowa膰 i kt贸ra przychodzi mi do g艂owy to przykr臋cenie elementu drugiego ze zdj臋cia:
http://rower.com.pl/images/xml_bikeparts/404698.jpg

do tylnych wide艂ek. Tylko rama musi mie膰 specjalny otw贸r dla baga偶nika np taki jak tutaj:

http://skleprower.pl/allegro/kands/energy1300/1300brakes.jpg

jak za艂ozyc pod siod艂o uchwyt do w贸zka