jak zabezpieczacie garaze?

Data: 2010-09-30 01:07:29
Autor: maverik
jak zabezpieczacie garaze?

Użytkownik "Bablor" <bablor@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7vhal$847$1news.onet.pl...
witam,
ostatnio bylem swiadkiem ekspresowego otwarcia bramy garazowej bez zadnych specjalistycznych narzedzi. Na szczescie tym razem bylo to legalne. Jednak troche spanikowalem, bo mam dokladnie taka sama brame i troche narzedzi w srodku (nie mowiac o moturach).. niby mam alarm, ale wiadomo ze malo kto zwraca na to uwage.
Jak sobie z tym radzicie? Sa jakies specjalne zamkniecia czy inne patenty? Klodki olewam, bo to to nawet ja otworze..

alarm, solidzi stojący 200 m obok (pojawiają się w jakieś 40 s nawet w środku nocy), bullterier i sypialnia 20 m obok garażu..

jak zabezpieczacie garaze?