jak zabezpieczacie garaze?

Data: 2010-09-30 06:54:05
Autor: Marcin N
jak zabezpieczacie garaze?

Użytkownik "Bablor" <bablor@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7vhal$847$1@news.onet.pl...
witam,
ostatnio bylem swiadkiem ekspresowego otwarcia bramy garazowej bez zadnych specjalistycznych narzedzi. Na szczescie tym razem bylo to legalne. Jednak troche spanikowalem, bo mam dokladnie taka sama brame i troche narzedzi w srodku (nie mowiac o moturach).. niby mam alarm, ale wiadomo ze malo kto zwraca na to uwage.
Jak sobie z tym radzicie? Sa jakies specjalne zamkniecia czy inne patenty? Klodki olewam, bo to to nawet ja otworze..

Mój garaż okradziono dwa razy. Za drugim razem - 3 kwartały temu. W środku stał motocykl (bardzo zadbany Suzuki GS 500).
Motocykla nie ruszyli, za to ukradli kask, rękawice i narzędzia. No i zniszczyli kapkę bramę. Najzabawniejsze, że policja zawsze złapała złodzieja. Niedawno okazało się, że mój garaż okradła szajka 6 osobowa.

Jak zabezpieczam garaż od tej pory? Tak samo jak dotychczas. Mam gdzieś, że mogą się włamać. Nie będę z garażu robił sejfu. Śpię spokojnie. Takie jest życie, że czasem ktoś coś może mi ukraść.

jak zabezpieczacie garaze?