jak zabezpieczacie garaze?

Data: 2010-10-01 00:01:57
Autor: Alex D. B.
jak zabezpieczacie garaze?
W dniu 2010-09-29 16:08, Bablor pisze:
witam,
ostatnio bylem swiadkiem ekspresowego otwarcia bramy garazowej bez
zadnych specjalistycznych narzedzi. Na szczescie tym razem bylo to
legalne. Jednak troche spanikowalem, bo mam dokladnie taka sama brame i
troche narzedzi w srodku (nie mowiac o moturach).. niby mam alarm, ale
wiadomo ze malo kto zwraca na to uwage.
Jak sobie z tym radzicie? Sa jakies specjalne zamkniecia czy inne
patenty? Klodki olewam, bo to to nawet ja otworze..

1. full ubezpieczenie. oplaca sie o tyle, za auto 3 letnie motong roczny
2. zadaniem na pismie administracji osiedla pytania o zakres odpowiedzialnosci i ubezpieczenia mienia ruchomego w garazu.

tak wiem - zalety mieszkania w "gettcie" (osiedle zamkniete, strzezone) ;-)

Alex.

jak zabezpieczacie garaze?