jak zabezpieczyć ciągle właczony bluetooth - e52

Data: 2010-06-01 14:44:20
Autor: Amir
jak zabezpieczyć ciągle właczony bluetooth - e52
Chciałbym mieć ciągle włączony bluetooth
w nokia e52, aby sam łączył sie ja wsiadam do auta z radiem itp

czy da się do jakoś zabezpieczyć, bo narazie nie udało mi się
a ponoc ktoś może się włamać, nawet ostatnio znajomy przeglądał mi zawartość
telefonu przez bluetooth

Data: 2010-06-01 06:39:15
Autor: Piotrek
On 1 Cze, 14:44, "Amir" <dido...@SPAMgazeta.pl> wrote:
[...]

Jak telefon byl powiazany, to znajomy mogl po obexftp sie polaczyc.
Z urzadzenia niepowiazanego mozna najwyzej wyslac cos przez obexpush a
Ty musisz to za kazdym razem akceptowac.
Jak nie zaakceptujesz to zadne dane nie zostana przeslane.

Powiazania tworz TYLKO z zaufanymi urzadzeniami. (w miare mozliwosci w
miejscu gdzie szansa podsluchania sygnalu jest mala)

Data: 2010-06-01 21:43:06
Autor: AL
Piotrek pisze:
[...]

dodatkowo ustaw sobie BT na 'niewidzialny' i juz.
Telefon automatycznie polaczy sie tylko z urzadzeniami zes powiazanymi wczesniej - m.in. z zestawem glosnomowiacym w aucie (osobnym czy w radiu)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-06-03 18:57:21
Autor: amir
> [...]
Telefon automatycznie polaczy sie tylko z urzadzeniami zes powiazanymi wczesniej - m.in. z zestawem glosnomowiacym w aucie (osobnym czy w radiu)

dziekuje Wam za wyjasnienia i pomoc

pozdrawiam

jak zabezpieczyć ciągle właczony bluetooth - e52