jak zadzwonić z peceta na telefon?

Data: 2020-04-19 17:42:28
Autor: miab
jak zadzwonić z peceta na telefon?
W dniu 18-04-2020 o 23:53, alsor@interia.pl pisze:
Mam na myśli: jak zadzwonić z komputera z sys. np. Windows 7, na dowolny telefon?

Próbowałem dzwonić za pomocą emulatora Androida BlueStacks,
ale tam nie widzę takiej możliwości;
może trzeba coś tam doinstalować, np. WhatsApp, czy coś tam...

Potrzebujesz modemu.

miab

Data: 2020-04-19 10:07:21
Autor: alsor
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 17:40:34 UTC+2 użytkownik miab napisał:
> [...]
> ale tam nie widzę takiej możliwości;
> może trzeba coś tam doinstalować, np. WhatsApp, czy coś tam...

bardzo zabawne... a niby czym jest router?

Data: 2020-04-19 20:39:54
Autor: Irokez
W dniu 2020-04-19 o 19:07, alsor@interia.pl pisze:

Potrzebujesz modemu.

miab

bardzo zabawne... a niby czym jest router?

czymś kompletnie zupełnie innym zarówno w budowie, zasadzie działania, oraz bez jakiegokolwiek związku ze sobą oprócz tego że oba biorą prąd do działania.

router służy do łączenia i przekierowywania ruchu sieciowego

modem jest modulatorem i demodulatorem który przekształca sygnał cyfrowy na odpowiedni do wysłania wybranym medium transmisyjnym (fale radiowe, prąd elektryczny, światło) i wcale nie musi mieć interfejsu LAN po połączenia z routerem.

--
Irokez

jak zadzwonić z peceta na telefon?