jak zainstalować XP na netbook'u?

Data: 2012-06-28 19:10:45
Autor: PiteR
jak zainstalować XP na netbook'u?
Vza Vizenza pisze tak:

normalnym laptopie ze stacją DVD ten Windows XP zaintalował się
bez najmniejszego problemu. Proszę o konkretną pomoc! :)

kilka razy użyłem WinSetupUSB ale szkoda nerwów.

Przyczaj się na promocję w kerfurze na stację zewn.

--
Piter

Data: 2012-06-28 10:28:20
Autor: Vza Vizenza
On 28 Cze, 19:10, PiteR <em...@fauszywy.pl> wrote:
Vza Vizenza pisze tak:

> [...]

kilka razy użyłem WinSetupUSB ale szkoda nerwów.

Przyczaj się na promocję w kerfurze na stację zewn.

Ale przypuszczam, że problem pojawi się taki sam, bez względu na to z
jakiego medium się instaluje. Przypuszczam, że ta Toshiba ma jakieś
dodatkowe utrudnienie dla instalowania MS Windows XP, zwłaszcza jesli
mamy AHCI na myśli...

jak zainstalować XP na netbook'u?