jak zainstalować XP na netbook'u?

Data: 2012-06-29 11:54:03
Autor: Q
jak zainstalować XP na netbook'u?
W dniu 2012-06-28 18:39, Vza Vizenza pisze:
> Chciałabym zainstalować MS Windows XP na netbook'u Toshiba nb250,
> użyłam WintToFlash i przetransferowałam instalacyjną płytę (SP3 ze

Jest jeszcze jedna mozliwosc,
o ktorej niestety nikt tu nie wspomnial
i imho jest to najprostsze:
sysprep

Data: 2012-06-29 08:33:48
Autor: Vza Vizenza
On 29 Cze, 11:54, Q <n...@spam.org> wrote:
> [...]
 > Chciałabym zainstalować MS Windows XP na netbook'u Toshiba nb250,
 > użyłam WintToFlash i przetransferowałam instalacyjną płytę (SP3 ze

To w takim razie bardzo uprzejmie proszę o nakierowanie mnie na tę
metodę abym mogła ją wykorzystac do swojego problemu!
Z góry bardzo pięknie dziękuję! :)

Data: 2012-06-29 08:54:39
Autor: Vza Vizenza
jak zainstalować XP na netbook'u?
> [...]

Przeczytałam juz jak się to robi, otóż problemem może tutaj okazać się
skąd wziąć tenże sysprep? Jest on wewnątrz SP2, lecz skąd uzyskać
Service Pack 2? A czy sysprep znajduje się także w innych pakietach
oprogramowania?

Data: 2012-07-01 14:24:44
Autor: Q
[...]

Ogolnie to wszystko jest na necie -
- z przejsciem na AHCI tez nie ma problemu
(przynajmniej ja na razie nie mialem
 a przenosilem juz system na kilkanascie roznych kompow),
tylko musisz sterowniki dodac ([SysprepMassStorage]).

Sysprepa znajdziesz na plycie instalacyjnej w
\support\tools\DEPLOY.CAB
ew. sciaginj SP3 - tam tez to jest, i to w najnowszej wersji.

Data: 2012-07-01 21:55:11
Autor: Q
jak zainstalować XP na netbook'u?
skąd wziąć tenże sysprep? Jest on wewnątrz SP2, lecz skąd uzyskać
Service Pack 2? A czy sysprep znajduje się także w innych pakietach
oprogramowania?

Ej, google, haslo: xp sp3, <enter>,
i potem np.: http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=24
odpakuj i znajdz DEPLOY.CAB.