jak zainstalować błotniki?

Data: 2010-03-24 11:05:44
Autor: ziulek
jak zainstalować błotniki?
Śrubek brakuje :) i nakrętek.

 http://picasaweb.google.pl/lh/photo/-l0rs6Qkar0ABga8n3abSg?feat=directlink
chyba taki sam błotnik wstawiałem SKS. Niestety też nie było w
komplecie.

Pozdr i dobrego po-śrubkowania.

Data: 2010-03-25 07:55:01
Autor: jacek duma
jak zainstalować błotniki?
ziulek pisze:
[...]

Dokladnie to samo miałem, nie pamiętam czy sztukowałem, bo brakowało mi jednego plastikowego zaczepu. Oczywiście nie miałem szans w starciu ze sprzedawcą że to nie ja zgubiłem. Zmuszony byłem kupić jeszcze raz i rozwazniej.
Same śrubki podkładki i nakrętki będzie się dało dosztukować.
jd

jak zainstalować błotniki?