jak zaklasyfikować KRST

Data: 2009-07-15 09:49:15
Autor: Marek
jak zaklasyfikować KRST
Help!
Jak zaklasyfikwoać i jaką stawke amortyzacji przyjąć dla:

1. Młot elektryczny "CONGO" do kucia (beton, ścinay, kamień itp...)
2. Ubuijak wibracyjny -służy do zagęszczania /ubijania/ gruntu
3. Spektrofotometr  (elektroniczne urządzenie pomiarowe do laboratorium)
4. Sterylizator (do laboratorium)
5. Demineralizar (do laboratorium)

Data: 2009-07-15 12:14:21
Autor: \\n
jak zaklasyfikować KRST
Marek pisze:
Help!
Jak zaklasyfikwoać

Znaleźć swoje młoty i ubijaki tu: http://www.stat.gov.pl/klasyfikacje/kst/kst.htm

i jaką stawke amortyzacji przyjąć dla:

taką: http://www.przepisy.gofin.pl/5,36,28354,13.html
z uwględnieniem ewentualnych zwiększeń i zmniejszeń lub wg stawek indywidualnych zgodnie z przepisami 22a-22o ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (lub odpowiednimi przepisami ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych jeśli mają zastosowanie)

--
Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

Data: 2009-07-15 12:41:45
Autor: Marek
jak zaklasyfikować KRST

Znaleźć swoje młoty i ubijaki tu: http://www.stat.gov.pl/klasyfikacje/kst/kst.htm
i jaką stawke amortyzacji przyjąć dla:
> taką: http://www.przepisy.gofin.pl/5,36,28354,13.html

To mam, ale pewny nie jestem więc pytam mądrzejszych :)

z uwględnieniem ewentualnych zwiększeń i zmniejszeń lub wg stawek
bez zwiększeń/zmniejszeń: standardowa stawka :)

jak zaklasyfikować KRST