jak zamurować wnękę

Data: 2010-07-02 09:38:32
Autor: Panslavista
jak zamurować wnękę

"P." <grupydyskusyjne@op.pl> wrote in message news:i0k4gd$c6g$1news.onet.pl...
Witam

Mam na balkonie dwie wnęki o o rozmiarach zbilizonych do drzwi, głębokie na 10 cm - jak to zamurować i wyrównać na gładko? Kombinuję, żeby najpierw wypełnić to takimi bloczkami (beton komórkowy?) a potem wygładzić, ale nie wiem, jak przykleić te bloczki, czy wypełnić wnękę cementem a na to bloczki cement i docisnąć?

pozdr,
P.

A po co? Nie lepiej wykorzystać na schowki - jezeli nie są zalewane - wstawić półki i drzwi, albo wstawić płytę mdf na całości i otynkować na płytę - zawsze łatwiej będzie zmienić rozwiązanie w razie zmiany koncepcji. No chyba, ze masz teściową do zamurowania, albo zdradliwą żonę.

Data: 2010-07-02 09:46:40
Autor: P.
jak zamurować wnękę
[...]

Wnęka jest płytka ma max 10 cm, jest to dawne przejście pomiędzy balkonami już zamurowane, ale od mojej strony są gołe cegły ułożone byle jak; co do płyty mdf - czy to się nadaje na balkon i jak to zamontować, stelaż jakiś? Piszę o bloczkach, bo mam na stanie kilkanaście i chciałbym spożytkować.

pozdr.
P.

Data: 2010-07-02 09:57:22
Autor: Panslavista
jak zamurować wnękę

Problem czy jest to miejsce osłonięte od góry - wtedy można mdf, jezeli jednak opady padają to bloczki lepsze. Płyty kartonowo-gipsowa są jedynie do wnętrz...

Data: 2010-07-02 10:03:48
Autor: P.
jak zamurować wnękę
Problem czy jest to miejsce osłonięte od góry - wtedy można mdf, jezeli

Tak, osłonięte.

P.

Data: 2010-07-02 10:09:39
Autor: Panslavista
jak zamurować wnękę

"P." <grupydyskusyjne@op.pl> wrote in message news:i0k6h9$hol$1news.onet.pl...
Problem czy jest to miejsce osłonięte od góry - wtedy można mdf, jezeli

Tak, osłonięte.

P.

Umocuj po bokach listwy do których przykręcisz płytę tak, by po położeniu cienkiego tynku całość była gładka. Jezeli płyta będzie grubości 2cm to te listwy nie muszą być w całej wnęce, a tylko w narożach i środku długości.

jak zamurować wnękę