jak zap?aci? debetówk? za normalny rachunek

Data: 2011-02-24 01:55:54
Autor: bastek72
jak zap?aci? debetówk? za normalny rachunek
gdy wierzyciel udostępnia płacenie karta, fajnie jest a jeśli jedyne co udostępnia to 26 cyfrowy nr rachunku
bankowego? to czy jest możliwość użyć debetówki i zapłacić?

kontrahent ma rachunek w BPH, ja mogę mieć debetówkę
w dowolnym banku w PL

Data: 2011-02-23 23:26:54
Autor: krzysztofsf
jak zap?aci? debetówk? za normalny rachunek
On 24 Lut, 01:55, baste...@onet.pl wrote:
gdy wierzyciel udost pnia p acenie karta, fajnie jest

a je li jedyne co udost pnia to 26 cyfrowy nr rachunku
bankowego? to czy jest mo liwo u y debet wki i zap aci ?

kontrahent ma rachunek w BPH, ja mog mie debet wk
w dowolnym banku w PL

Robisz wtedy normalny przelew internetowy ze swojego  konta na podany
rachunek.
Nie potrzeba do tego udziału karty.

Data: 2011-02-26 13:32:28
Autor: bastek72
jak zap?aci? debetówk? za normalny rachunek
Robisz wtedy normalny przelew internetowy ze swojego  konta na podany
rachunek. Nie potrzeba do tego udziału karty.

Tyle wie każdy. A ja szukałem sposobu aby zrobić to akurat debetówką

Kiedyś na grupie wyczytałem że używając bluecash można robić przelewy
internetowe z karty kredytowej rozliczane jak transakcja kartą w sklepie
A nasz kolega Marek Z. chwalił się że wydoił bezprowizyjnie gigantyczne
limity karty kredytowej mBanku za pomocą bluecasha. W ten sposób można
mieć dwie korzyści na raz i gotówkę i grand periode. szukałem podobnego "patentu": użyć debetówki do płacenia rachunku 26cyfr
i zyskać ewentualny zwrot prowizji za płacenie kartą. dwie korzyści:
rachunek opłacony a mi przysługiwałaby kasa za płacenie kartą.

wg mojej wiedzy, taki patent nie istnieje. Ale znając ilu tutaj siedzi
różnych geniuszy, wolałem się upewnić, bo "a nóż..." się uda :)

Data: 2011-02-28 09:26:04
Autor: xbartx
Dnia Sat, 26 Feb 2011 13:32:28 +0100, bastek72 napisał(a):

szukałem podobnego "patentu": użyć debetówki do płacenia rachunku 26cyfr
i zyskać ewentualny zwrot prowizji za płacenie kartą. dwie korzyści:
rachunek opłacony a mi przysługiwałaby kasa za płacenie kartą.

Ale to przede wszystkim zależy od karty debetowej jaką posiadasz a nie tego co jest po drugiej stronie, nieprawdaż?

--
xbartx

Data: 2011-02-26 21:23:32
Autor: XYZ
On 24.02.2011 01:55, bastek72@onet.pl wrote:
[...]

A na przykład w ten sposób:
http://www.billbird.pl/uslugi_via_-_moje_rachunki_w_kasie_sklepu_jak_zaplace,18.html

Piszą, że płacisz razem z zakupami, więc na pewno da się też zapłacić kartą.

Data: 2011-02-26 21:28:27
Autor: XYZ
On 26.02.2011 21:23, XYZ wrote:
[...]

Nie przeczytałem, że skanują kod z rachunku, no ale chyba nic nie stoi na przeszkodzie wygenerowanie takiego kodu samodzelnie.

Data: 2011-02-27 14:40:41
Autor: bastek72
> [...]

Nie przeczytałem, że skanują kod z rachunku, no ale chyba nic nie stoi na przeszkodzie wygenerowanie takiego kodu samodzelnie.

na przeszkodzie stoi okoliczność że VIA obsługuje zamknięty katalog
podmiotów wystawiajacych rachunki: zapewne tylko te, które podpisały
stosowne umowy o współpracy z VIA

Data: 2011-02-27 21:19:47
Autor: XYZ
On 27.02.2011 14:40, bastek72@onet.pl wrote:

[...]

Oprócz tej są jeszcze inne firmy pośredniczące. Sprawdziłeś wszystkie?

jak zap?aci? debetówk? za normalny rachunek