jak zarobić setki milionĂłw będąc minisQ1|BÚޚšó{:č

Data: 2017-03-07 11:59:54
Autor: Tomasz Chmielewski
jak zarobić setki milionĂłw będąc minisQ1|BÚޚšó{:č
http://www.rp.pl/Rzad-PiS/170309308-Bochenek-o-oswiadczeniu-majatkowym-Jana-Szyszki-podejrzewam-ze-to-pomylka.html

Bochenek na poniedziałkowym briefingu był pytany o oświadczenie
majątkowe ministra środowiska Jana Szyszki i o doniesienia, iż
wynika z niego, że Szyszko od 1988 do 2011 r. kupił 1,67 mln ha
ziemi za 108 mln zł.

Ale 108 mln zł to są jakieś drobne dla ludzi formacji, która nakradła miliardy złotych na przekrętach w SKOKach - tak więc:

wskutek wprowadzenia obowiązujących od stycznia przepisów dot.
wycinki drzew na prywatnych posesjach, wartość tych gruntów
mogła wielokrotnie wzrosnąć, bo "bezkarna możliwość wycięcia
drzew sprawia, że mogą stać się gruntami inwestycyjnymi,
budowlanymi".

Czy Szyszko stał się już miliarderem na skutek wydawanych przez siebie przepisów, czy ma zaledwie kilkaset milionów?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-06 20:06:54
Autor: Zenek Kapelinder
jak zarobić setki milionów będąc ministrem przez rok
Wychodzi ze duren jestes. Musialby kupic 10% ziemi ornej jaka jest w Polsce. Po przeliczeniu na lasy bylo by to 30% wszystkich lasow jakie sa w Polsce.

Data: 2017-03-07 13:26:35
Autor: Tomasz Chmielewski
jak zarobić setki milionĂłw będąc mQ1|B)â˛Úޚšó{:č
On 03/07/2017 01:06 PM, Zenek Kapelinder wrote:
Wychodzi ze duren jestes. Musialby kupic 10% ziemi ornej jaka jest w Polsce. Po przeliczeniu na lasy bylo by to 30% wszystkich lasow jakie sa w Polsce.

I tak rok w rok składa to zeznanie? Nie skapnął się, że coś nie gra?

Sugerujesz, że walnął się o przecinek, i miał ziemię wartą jedynie 10,8 mln zł - a po wprowadzonych przez siebie zmianach o wycince drzew - 100,8 mln zł?

To wciąż dużo więcej niż zegarek Nowaka, od którego zaczął się upadek poprzedniego rządu.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-07 14:52:07
Autor: Pajdak

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:bb68c864-a6a2-42a4-ad88-1bfeb98fd6e7googlegroups.com...
Wychodzi ze duren jestes. Musialby kupic 10% ziemi ornej jaka jest w Polsce. Po przeliczeniu na lasy bylo by to 30% wszystkich lasow jakie sa w Polsce.

Spierdalaj ty genetyczny idioto! Musisz być slepy by nie widzieć, że ta sitwa nakradła w rok to czego nie zrobiła PO w 8 lat!

--
Lepudruk

Data: 2017-03-07 03:36:17
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 7 marca 2017 03:59:56 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
[...]

To jest ponad 5% powierzchni Polski. Bzdura !!

Data: 2017-03-07 04:53:11
Autor: V.L.Pinkley
użytkownik Stachu Chebel napisał:

> [...]
> wynika z niego, że Szyszko od 1988 do 2011 r. kupił 1,67 mln ha
> ziemi To jest ponad 5% powierzchni Polski. Bzdura !!

Bez znaczenia, jak wytłumaczysz Chmieleskiemu jego błędy
wtedy on wyskoczy z nowym niusem:)

Data: 2017-03-07 22:08:10
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/07/2017 09:53 PM, V.L.Pinkley wrote:
[...]

Ja pisałem oświadczenie majątkowe Szyszki?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-07 13:04:28
Autor: A. Filip
jak zarobić setki milionĂłw b ędąc ministrem przez rok
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
On 03/07/2017 08:36 PM, Stachu Chebel wrote:
[...]

Czy to prawda, że po tego typu bzdurnym oświadczeniu majątkowym nie
można wykazać posłowi, że się bezpodstawnie wzbogacił (bo w dalszym
ciągu ma mniej niż w oświadczeniu)?

Bo pytanie, o ile wzrosła wartość jego działek po ustawie, którą sam
wprowadził, pozostaje otwarte.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

To może nam napiszesz o ile wzrosła wartość wszystkich działek w Polsce
(Polski) dzięki tej ustawie?  O ile PiS wzbogacił Polaków? :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-03-07 21:26:13
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/07/2017 09:04 PM, A. Filip wrote:
[...]

Kto wiedział i kupił przed ustawą pewnie się wzbogacił. Szyszko jest jednym z nich.

Ktoś, kto mieszka na osiedlu z domkami lub na terenach turystycznych / rekreacyjnych, a gdzie deweloper zacznie stawiać bloki - niekoniecznie.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-07 15:02:22
Autor: Pajdak
jak zarobić setki milionów będąc ministrem przez rok

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w
wiadomości news:o9m749$5ul$1gioia.aioe.org...
napisał:
[...]

Dojna zmiana! Nareszcie Sami Zostaliśmy Złodziejami! Gdzie jest Piotr Duda!?

--
Lepudruk

Data: 2017-03-07 07:27:54
Autor: V.L.Pinkley
jak zarobić setki milionów będąc ministrem przez rok
użytkownik Pajdak napisał:

Kto bogatemu zabroni kraść? Komuniści i złodzieje!

Pajdaku, latasz z tym oświadczeniem jak ze sraczką.
Wystarczy sięgnąć do innego źródła, a tam stoi:
metry są pomylone z ha, a stare złotówki zmieszane z nowymi.
I co z tego że widać 108mln, jak w l.90tych wszyscy byli milionerami?
Ano chj z tego.

Skoro Szyszko źle wypełnił to peło powinna go szarpać jak pisy nowaka,
a tak? Nawet szarpać nie potrafią. To po co ludowi taka teoretyczna platforma?

Nawet pizdy nie byli w stanie Ziobrze immunitetu odebrać. Dwa razy podchodzili do tematu i nic. Teraz się dziwita że Ziobro was szarpie:)

Data: 2017-03-07 09:39:35
Autor: Zenek Kapelinder
jak zarobić setki milionów będąc ministrem przez rok
Na razie Ziobro za bardzo nie szarpie. Zabawa sie zacznie za rok i im blizej wyborow bedzie tym bedzie lepsza. Za duzo jeszcze krnabrnych sedziow i prokuratorow, no i cel jeszcze nie ma tyle ile bedzie potrzebne.

Data: 2017-03-07 11:09:23
Autor: V.L.Pinkley
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Na razie Ziobro za bardzo nie szarpie. Zabawa sie zacznie za rok i im blizej wyborow bedzie tym bedzie lepsza. Za duzo jeszcze krnabrnych sedziow i prokuratorow, no i cel jeszcze nie ma tyle ile bedzie potrzebne.

Jak sukcesy na rok przed wyborami do sejmu będą mierne, trza będzie pisiorstwo
kopnąć w dupę.

Data: 2017-03-07 12:44:01
Autor: Zenek Kapelinder
jak zarobić setki milionów będąc ministrem przez rok
I kogo wybrac jak pisiorstwo ma dostac kopa? Moze pelo i nowosmieszna. Ci wprowadza niski abonament na tivi. Ludzie pod wplywem dobrowolnosci przymusowej zaczna placic. Przyjdzie pelo z nowosmieszna i podniosa na trzy dychy. Zabroni im ktos? Przestanie ktos placic to zaraz poborce przysla. W imieniu panstwa prawa bedzie dzialal. 500 na dzieci tez od razu zapierdola i w ramach gospodarki wolnorynkowej zniosa 13 zyli na godzine zeby znowu ich kolesie mogli kasiore na okradaniu biedakow tluc. Za to na ulicach zrobi sie kolorowo od ciapatych.

Data: 2017-03-07 13:21:13
Autor: V.L.Pinkley
jak zarobić setki milionów będąc ministrem przez rok
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
I kogo wybrac jak pisiorstwo ma dostac kopa? Moze pelo i nowosmieszna. Ci wprowadza niski abonament na tivi.

Oszołoma Kurwina, albo umiarkowanego Kukiza.

Jak nie może być lepiej, będzie śmieszniej. Niech tam pisiorstwo lepiej
się uwija.

Peło i N trzeba zatopić.

Data: 2017-03-07 13:40:52
Autor: Zenek Kapelinder
jak zarobić setki milionów będąc ministrem przez rok
Mikke i Kukiz za cienkie bolki na demokratow. Poza tym w tej chwili kolejne wybory wygrywa pis.

Data: 2017-03-07 22:54:07
Autor: \(c\)RaSz
jak zarobić setki milionów będąc ministrem przez rok
Użytkownik "V.L.Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości
news:62c356ac-94ac-4944-a981-9adb6231e685googlegroups.com ...

użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> I kogo wybrac jak pisiorstwo ma dostac kopa?
> Moze pelo i nowosmieszna. Ci wprowadza niski abonament na tivi.

Oszołoma Kurwina, albo umiarkowanego Kukiza.

Wiesz dlaczego jakiś polityk uchodzi za "poważnego"? Bo z marsową miną wchodzi w
d***ę wyborców, i to bez wazeliny. A wiesz Ty, czemu JKM jest postponowany przez
dziennikarzy "głównego ścieku"? Bo zamiast dbać o nieprzywykły do prawdy,
zduraczony "lud", który ma zerowe pojęcie o tym, jak państwo źle-funkcjonuje, a
jak mogłoby  _dobrze_  -- zamiast kadzić tym zero-pojętnym, on mówi to, co
_powinno_  być powiedziane: że trzeba wrócić do korzeni, czyli gospodarki
wolnorynkowej. Jako  _jedyny_  polityk pieprzy słupki i poparcie, ale edukuje
tych, co mają umysł otwarty, pomimo 45 lat PRL-owskiego prania mózgów. On jako
ostatni nie oszukuje tych, co potrafią go słuchać pomimo intensywnie urabianej
mu "gęby".

Jak nie może być lepiej, będzie śmieszniej. Niech tam pisiorstwo lepiej
się uwija.

Zaś PiS to tacy sami etatyści, jak cała po-okrągłostołowa sitwa, i można nawet
ich określić jako narodowych socjalistów. Oczywiście bez insynuowania im, że
zamierzają stawiać krematoria, chodzi o czysto techniczne określenie ich
poglądów gospodarczych, a i społecznych.

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

Data: 2017-03-07 15:02:18
Autor: Pajdak
jak zarobić setki milionów będąc ministrem przez rok
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w
wiadomości news:o9l7n8$i1i$1gioia.aioe.org...