jak zarobic duzo i szybko

Data: 2009-09-10 13:32:55
Autor: fatso
jak zarobic duzo i szybko
Jakis czas temu podalem na to wyzej na grupie przepis: postawic na Chemos w W-wie i na Jarvis w Londynie.

czas dzis na update.

*Chemos: zarobilem cos podnad 2 tys zl w kilka dni a pozniej plakalem bo trzeba bylo siedziec
3 dni dluzej, wzialbym wtedy jakies 7 tys zl zysku.

** Jarvis(JRVS na LSE) Siedzialem cicho bo nie bylo sie czym chwalic. O malo mnie nie zrujnowal.
Cena akcji zawisla po prostu  w powietrzu a ja kupowalem za drogo. Wsadzilem w ta spolke cala moja rente
prywatna, gotowke jaka mialem- dlatego musialem sprzedawac srebra bo nie mialem nawet na wodke.
Ale trzymalem, niczym buldog kosc, bo wiedzialem co dobre.
Wczoraj nagle ruszyl z kopyta a dzis rano f-ma podala wiadomosc ze weszy jej kolo dupy Predator.
Akcje od wczoraj rano sa juz 50 % wyzej i pewnie beda tak skakac codziennie, az sie ta duza spolke
zdejmie z rynku.
Jak dobrze pojdzie to sobie kupie Bentley Continental i przyjade nim do Polski.

fatso

Data: 2009-09-10 22:06:51
Autor: Zbyszek
jak zarobic duzo i szybko

fatso, wystarczy otworzyc amerykańska giełde nisko i zamknąc wysoko i  patrzeć jak tu leszcze oddają papiery.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-09-11 21:17:27
Autor: stary
jak zarobic duzo i szybko

Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:Yl6qm.99849$gY4.72797newsfe08.ams2...
[...]

Czytajac twoje wypociny jestem przekonany ze niezle wtapaisz tak sumujac.

pozdrawiam stary

Data: 2009-09-11 23:00:22
Autor: fatso
jak zarobic duzo i szybko
stary wrote:
Czytajac twoje wypociny jestem przekonany ze niezle wtapaisz tak sumujac.

pozdrawiam stary
Wczoraj wygralem Ł1250 a dzis stracilem Ł1010, czyli jestem na plusie+ oczywiscie
duzy skok generalnie i wiekszy jeszcze bedzie w poniedzialek.
Obserwuj i sie ucz, mlody stary.

fatso

jak zarobic duzo i szybko