jak zarobić setki milionów będąc ministrem przez rok

Data: 2017-03-07 03:36:17
Autor: Stachu Chebel
jak zarobić setki milionów będąc ministrem przez rok
W dniu wtorek, 7 marca 2017 03:59:56 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
http://www.rp.pl/Rzad-PiS/170309308-Bochenek-o-oswiadczeniu-majatkowym-Jana-Szyszki-podejrzewam-ze-to-pomylka.html

Bochenek na poniedziałkowym briefingu był pytany o oświadczenie
majątkowe ministra środowiska Jana Szyszki i o doniesienia, iż
wynika z niego, że Szyszko od 1988 do 2011 r. kupił 1,67 mln ha
ziemi

To jest ponad 5% powierzchni Polski. Bzdura !!

Data: 2017-03-07 04:53:11
Autor: V.L.Pinkley
użytkownik Stachu Chebel napisał:

> [...]
> wynika z niego, że Szyszko od 1988 do 2011 r. kupił 1,67 mln ha
> ziemi To jest ponad 5% powierzchni Polski. Bzdura !!

Bez znaczenia, jak wytłumaczysz Chmieleskiemu jego błędy
wtedy on wyskoczy z nowym niusem:)

Data: 2017-03-07 22:08:10
Autor: Tomasz Chmielewski
jak zarobić setki milionĂłw będąc mQ1|B)â˛Úޚšó{:č
On 03/07/2017 09:53 PM, V.L.Pinkley wrote:
[...]

Ja pisałem oświadczenie majątkowe Szyszki?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-07 13:04:28
Autor: A. Filip
jak zarobić setki milionĂłw b ędąc ministrem przez rok
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
On 03/07/2017 08:36 PM, Stachu Chebel wrote:
[...]

Czy to prawda, że po tego typu bzdurnym oświadczeniu majątkowym nie
można wykazać posłowi, że się bezpodstawnie wzbogacił (bo w dalszym
ciągu ma mniej niż w oświadczeniu)?

Bo pytanie, o ile wzrosła wartość jego działek po ustawie, którą sam
wprowadził, pozostaje otwarte.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

To może nam napiszesz o ile wzrosła wartość wszystkich działek w Polsce
(Polski) dzięki tej ustawie?  O ile PiS wzbogacił Polaków? :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-03-07 21:26:13
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/07/2017 09:04 PM, A. Filip wrote:
[...]

Kto wiedział i kupił przed ustawą pewnie się wzbogacił. Szyszko jest jednym z nich.

Ktoś, kto mieszka na osiedlu z domkami lub na terenach turystycznych / rekreacyjnych, a gdzie deweloper zacznie stawiać bloki - niekoniecznie.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-07 15:02:22
Autor: Pajdak
jak zarobić setki milionów będąc ministrem przez rok

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w
wiadomości news:o9m749$5ul$1gioia.aioe.org...
napisał:
[...]

Dojna zmiana! Nareszcie Sami Zostaliśmy Złodziejami! Gdzie jest Piotr Duda!?

--
Lepudruk

jak zarobić setki milionów będąc ministrem przez rok