jak zbroic polska armie

Data: 2009-04-23 08:42:58
Autor: Bad Behaviour
jak zbroic polska armie
mirror wrote:
http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81013,6527504,Rosyjski_czolg_VS_reczna_wyrzutnia_rakiet__wideo_.html

dobry pomysl jak sie zbroic przeciw ruskim tankistom ...

Oczywiscie, ze dobry. Ja do tego goraco postuluje, aby kazdy mezczyzna posiadal w domu AK-47 z przynajmniej szescioma kompletami amunicji i trzy reczne granaty.

Zaden Rusek ani Niemiec nam wtedy by juz nigdy nie podskoczyl. Partyzantka umiejaca strzelac, 20 milionow strzelcow z karabinami maszynowymi i wyrzutniami do niszczenia czolgow. Czego chciec wiecej w walce z najezdzca.

Moim zdaniem, gdyby na rok przed rozpoczeciem II Wojny Swiatowej polscy wlodarze ruszyli troche swoimi zakutymi lbami to nakazaliby masowa produkcje jakiejs w miare niezawodnej broni automatycznej na wzor ruskiej pepeszy i rozdaliby kazdemu mezczyznie powyzej 12 roku zycia wspomniany wyzej komplet uzbrojenia. Duzo tansze to niz samoloty, czolgi i statki a Niemiecki bandyta balby sie sromotnie wejsc do jakiegokolwiek polskiego miasta! Wyobrazcie sobie, wszyscy cywile uzbrojeni! Niemcy spierdalaliby w poplochu!

Data: 2009-04-23 09:14:02
Autor: Panslavista
jak zbroic polska armie

Uzytkownik "Bad Behaviour" <bad@bevahiour.co.nz> napisal w wiadomosci

Oprócz kalaszy chcialbym miec SZILKE na podwórku i granatnik przeciwpancerny
do obiektów nisko latajacych.

Data: 2009-04-23 09:20:06
Autor: Bad Behaviour
jak zbroic polska armie
Panslavista wrote:
Uzytkownik "Bad Behaviour" <bad@bevahiour.co.nz> napisal w wiadomosci

Oprócz kalaszy chcialbym miec SZILKE na podwórku i granatnik przeciwpancerny
do obiektów nisko latajacych.

Obawiam sie, ze Szilke rozjebaliby ci razem z domostwem jakas zdalna rakieta, wystrzelona z mysliwca nawet z 20km. I nawet bys nie wiedzial, kto w ciebie przypierdolil.

Najlepiej sprawdzaja sie partyzantka i kalasze. No, chyba ze ma sie potezna armie ktora moze stawic zorganizowany opor. Ale na to tym raczej w polskich warunkach nie liczyl.

Data: 2009-04-23 09:22:24
Autor: Panslavista
jak zbroic polska armie

Panslavista wrote:
> [...]

Obawiam sie, ze Szilke rozjebaliby ci razem z domostwem jakas zdalna
rakieta, wystrzelona z mysliwca nawet z 20km. I nawet bys nie wiedzial,

No to PKMZ - 2 na strychu...

Data: 2009-04-23 09:16:40
Autor: Panslavista
jak zbroic polska armie

mirror wrote:

> [...]

i statki a Niemiecki bandyta balby sie sromotnie wejsc do jakiegokolwiek
polskiego miasta! Wyobrazcie sobie, wszyscy cywile uzbrojeni! Niemcy

Kalaszy mamy pelne magazyny. Amunicji tez sporo. A Radom nie ma pracy,
Skarzysko, Pionki i Labedy tez. Kazdy Polak powinien miec prawo do
posiadania broni.

Data: 2009-04-23 09:18:19
Autor: Bad Behaviour
jak zbroic polska armie
Panslavista wrote:
Kalaszy mamy pelne magazyny. Amunicji tez sporo. A Radom nie ma pracy,
Skarzysko, Pionki i Labedy tez. Kazdy Polak powinien miec prawo do
posiadania broni.

Oczywiscie, w pelni ten postulat popieram.

Data: 2009-04-23 10:47:06
Autor: WW
jak zbroic polska armie
Bad Behaviour pisze:

Oczywiscie, ze dobry. Ja do tego goraco postuluje, aby kazdy mezczyzna posiadal w domu AK-47 z przynajmniej szescioma kompletami amunicji i trzy reczne granaty.

Pomys? popieram, choc' obok AK chcia?bym jeszcze AA12 dla z.ony.
Razem be;dziemy bronic w?asnego domu.
Efektem ubocznym be;dzie, juz. teraz, znacznie wie;kszy spokój na ulicach.

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznaja; sie; za ofiary II Wojny S'wiatowej,
  ich sa;siedzi powinni zacza;c' sie; bac'. "

Data: 2009-04-23 11:05:34
Autor: WW
jak zbroic polska armie
Bad Behaviour pisze:

Oczywiscie, ze dobry. Ja do tego goraco postuluje, aby kazdy mezczyzna posiadal w domu AK-47 z przynajmniej szescioma kompletami amunicji i trzy reczne granaty.

Pomysł popieram, choć obok AK chciałbym jeszcze AA12 dla żony.
Razem będziemy bronic własnego domu.
Efektem ubocznym będzie, już teraz, znacznie większy spokój na ulicach.

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Ĺšwiatowej,
  ich sÄ…siedzi powinni zacząć siÄ™ bać. "
p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-04-23 11:27:39
Autor: Bad Behaviour
jak zbroic polska armie
WW wrote:
Pomysł popieram, choć obok AK chciałbym jeszcze AA12 dla żony.
Razem będziemy bronic własnego domu.
Efektem ubocznym będzie, już teraz, znacznie większy spokój na ulicach.

O kurwa, wlasnie obejrzalem filmik z AA12 w roli glownej. Wczesniej tej broni nie znalem, ale widze, ze sila razenia na krotkie dystanse moze rozwalic cala kompanie zdezorientowanych Moskali.

Niezla spluwa.

Data: 2009-04-23 13:37:47
Autor: WW
jak zbroic polska armie
Bad Behaviour pisze:

O kurwa, wlasnie obejrzalem filmik z AA12 w roli glownej. Wczesniej tej broni nie znalem, ale widze, ze sila razenia na krotkie dystanse moze rozwalic cala kompanie zdezorientowanych Moskali.

Broni narodowość obojętna :-P

Niezla spluwa.

Na dodatek jest wykonana w całości ze stali kwasoodpornej lub nierdzewnej - nie wiem jak to dokładnie przetłumaczyć - i praktycznie nie wymaga konserwacji.
Jankesi opracowali do niej całkiem sprytne pociski, nie wyłączając przeciwpancernych i szrapneli.
Moim zdaniem powstała idealna broń dla kobiety.
Dla wojska jest robiona jako automatyczna, dla cywili jak półautomat.
Magazynek płaski i okragły

To i to mi wystarczy.