jak zdj±æ przedni panel nokia e51?

Data: 2009-05-20 05:45:44
Autor: plusz
jak zdj±æ przedni panel nokia e51?
czy kto¶ wie jak zdj±æ przedni panel z nokii e51?
dosta³o siê tam du¿o kurzu i paprochów i chcê przeczy¶ciæ szybkê na
lcd od strony wewnêtrznej

czy da siê to zrobiæ w miarê ³atwo czy raczej powinienem poprosiæ o to
serwis?

--
plusz

Data: 2009-05-20 14:51:52
Autor: Maciek
jak zdj±æ przedni panel nokia e51?
U¿ytkownik "plusz" <pluszpicassa@googlemail.com> napisa³

czy kto¶ wie jak zdj±æ przedni panel z nokii e51?

http://forum.symbianos.pl/viewforum.php?f=66 - poszukaj...

Maciek.

Data: 2009-05-20 06:52:26
Autor: plusz
On 20 Maj, 14:51, "Maciek" <mmu...@gmail.com> wrote:

> czy kto¶ wie jak zdj±æ przedni panel z nokii e51?

http://forum.symbianos.pl/viewforum.php?f=66- poszukaj...

pyta³em czy kto¶ wie - na tej stronie nie ma wyszukiwarki, a google
nic nie zwraca
a wiêc szukam kogo¶, kto ju¿ szuka³ i mo¿e siê tak± wiedz± podzieliæ

ale dziêki za dobre chêci

--
plusz

Data: 2009-05-20 18:39:49
Autor: Piotr M
plusz pisze:

na tej stronie nie ma wyszukiwarki

Jest tylko trza sie zalogowaæ. My¶lê ¿e warto sie zarejestrowaæ...

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-20 19:12:10
Autor: Maciek
> [...]

http://forum.symbianos.pl/viewforum.php?f=66- poszukaj...

a wiêc szukam kogo¶, kto ju¿ szuka³ i mo¿e siê tak± wiedz± podzieliæ

Szuka³em wczoraj. Czego¶ innego co prawda ale trafi³em przypadkowo na ten - interesuj±cy Ciê - temat.
Chcia³e¶ od razu rybê, dosta³e¶ wêdkê - to chyba dobre podej¶cie, prawda?

M.

Data: 2009-05-20 19:21:04
Autor: darnok
plusz pisze:
[...]

A googla zapytales?
Bo mi tylko chwile zajelo znalezienie odpowiedzi...
http://www.formymobile.co.uk/e51disassembly.php

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-05-21 12:14:13
Autor: Mariusz Wozniak
jak zdj±æ przedni panel nokia e51?

U¿ytkownik "plusz" <pluszpicassa@googlemail.com> napisa³
w wiadomo¶ci news:ca44cb02-08b6-42d2-a503105be6f1ca8cp4g2000vba.googlegroups.com...
czy kto¶ wie jak zdj±æ przedni panel z nokii e51?

Zdejmujesz klapke baterii i masz na widoku 4 srubki. Odkrecasz i juz.

X.

Data: 2009-05-21 10:32:53
Autor: plusz
On 21 Maj, 12:14, "Mariusz Wozniak" <xanth@_gdzies.z.pl_> wrote:

Zdejmujesz klapke baterii i masz na widoku 4 srubki. Odkrecasz i juz.

ok
dziêki
znalaz³em na rapidshare szczegó³owy manual serwisowy nokii :)

a poza tym te paprochy z wy¶wietlacza serwis nokii czy¶ci w ramach
gwarancji

--
plusz

jak zdj±æ przedni panel nokia e51?