jak zdj±æ radiator

Data: 2011-11-14 07:13:10
Autor: identifikator: 20110701
jak zdj±æ radiator
czy Kto¶ tu mo¿e mi powiedzieæ jak zdejmuje siê i jak zak³ada cooler do nowych tych beznó¿kowych procków intela? na mocowaniach narysowane s± jakie¶ strza³ki - czy¿bym mia³ je obróciæ? czy to normalna sytuacja, ¿e bios pokazuje temperaturê procka 50 stopni, a cooler jest zupe³nie zimny? na moim P4 jak mam 50 stopni to cooler jest gor±cy... help.

Data: 2011-11-14 13:06:08
Autor: Przemys³aw Ryk
jak zdj±æ radiator
Dnia Mon, 14 Nov 2011 07:13:10 +0100, identifikator: 20110701 napisał(a):

czy Ktoś tu może mi powiedzieć jak zdejmuje się i jak zakłada cooler do nowych tych beznóżkowych procków intela? na mocowaniach narysowane są jakieś strzałki - czyżbym miał je obrócić?

Zerknij do instrukcji obsługi płyty głównej. Powinieneś mieć to krok po
kroku rozrysowane. Tak na szybko - owszem - te strzałki dokładnie oznaczają
co masz zrobić. :D

(ciach…)

--
[ PrzemysÅ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ What's God? - Well, you know when you want something really bad and you  ]

Data: 2011-11-14 13:10:45
Autor: Wies³aW
jak zdj±æ radiator
Dnia 14-11-2011 o 07:13 identifikator: 20110701 napisa³ na pl.comp.pecet:

czy Kto¶ tu mo¿e mi powiedzieæ jak zdejmuje siê i jak zak³ada cooler do  nowych tych beznó¿kowych procków intela? na mocowaniach narysowane s±  jakie¶ strza³ki - czy¿bym mia³ je obróciæ?

Tak. Od góry ¶rubokrêtem, przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Przed
za³o¿eniem cofn±æ z powrotem naprowadziæ i wcisn±æ w otwory po przek±tnej.
Tutaj mo¿na zobaczyæ: http://www.youtube.com/watch?v=9VSDkB-3st4

czy to normalna sytuacja, ¿e bios pokazuje temperaturê procka 50 stopni,  a cooler jest zupe³nie zimny? na moim P4 jak mam 50 stopni to cooler  jest gor±cy... help.

Bez przetestowania - trudno powiedzieæ, ale ca³kiem zimny to byæ nie
powinien. Z drugiej strony BIOS pokazuje temp procesora - czyli nie
grzeje siê zbytnio. Jak masz w±tpliwo¶ci to my¶lê, ¿e nie zaszkodzi
"zmieniæ pastê".

--
Wies³aW
Opera Mail