jak zerwać killera

Data: 2010-05-22 18:26:26
Autor: SYNEK
jak zerwać killera
Witajcie ;-)

Wiem, ze wywolam usmiech na wielu twarzach, ale podpowidzcie mi prosze jak zerwac killera. Lokata byla odnowiana od stycznia 2009. Kiedys przyslali mi jakies haslo do lokat internetowych ale nie dziala :/ Infolinia juz jest nieczynna. Czy w oddziale banku bede mogl zerwac i od razu wyplacic pieniadze?

Pozdrawiam
Synek

Data: 2010-05-22 18:58:34
Autor: JanKo
jak zerwać killera
Agent SYNEK nadaje:
Kiedys przyslali mi jakies haslo do lokat internetowych ale nie
dziala :/ Infolinia juz jest nieczynna. Czy w oddziale banku bede
mogl zerwac i od razu wyplacic pieniadze?

Popatrz, a u mnie działa hasło, i dostęp do lokat, i nawet infolinia
jest czynna ;-)

Regulamin:
"Po zakończeniu terminu lokaty, a także w przypadku likwidacji lokaty
przed terminem umownym, Bank przekazuje środki na rachunek, z którego środki wpłynęły do Banku.
W przypadku zamknięcia rachunku, z którego zostały przekazane środki
na lokatę, Klient jest zobowiązany zgłosić ten fakt do Banku oraz złożyć pisemne oświadczenie o zmianie rachunku, na który mają zostać przekazane środki po zakończeniu terminu lokaty lub w przypadku likwidacji lokaty przed terminem umownym.
Zgłoszenie zamknięcia rachunku, z którego przekazano do Banku środki
na lokatę oraz oświadczenie o zmianie rachunku, na który mają zostać przekazane środki po zakończeniu terminu lokaty lub w przypadku likwidacji lokaty przed terminem umownym, przyjmowane są w oddziałach Banku po okazaniu przez Klienta dokumentu tożsamości i Umowy.
W przypadku zwrotu środków przez Bank naliczona zostanie opłata w
wysokości określonej w "Taryfie opłat i prowizji"

jak zerwać killera