jak zmieniac biegi

Data: 2014-08-15 07:23:52
Autor: arkadios123
jak zmieniac biegi
WITAM wczoraj wymieniłem silnik w junaku 901 na 125ccm,głownie mi chodzi o redukcje biegów ,posiadam skrzynie gdzie wszystkie biegi w dół ,po 4 luz i pytanie jak dobrze redukować biegi żeby skrzyni nie rozwalić,np jad±c 80km na 4 biegu i zredukować na 3 to co muszę wszystkie biegi po kolei wrzucać przez nawet 1 ? pomocy

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-15 12:13:06
Autor: johnny
jak zmieniac biegi
W dniu 2014-08-15 09:23, arkadios123 pisze:
[...]

Witam to proste po prostu trzeba skrzynie biegow odwrocic o 180 stopniow to moze brzmi skomplikowanie ale wystarczy rozkopac silnik wyjmn±c skrzynie odwrocic troche roboty ale biegi wchodza wtdey prawidłowo tylko trza uwaz±c przy zmianie skrzyni biegow na karburator bo to wrazliwy element

Data: 2014-08-18 18:49:39
Autor: Ivam
jak zmieniac biegi
W dniu 2014-08-15 12:13, johnny pisze:
trza uwaz±c przy zmianie skrzyni biegow na karburator bo to wrazliwy
element

I trzeba pamiętać, żeby bulbulator dobrze złożyć do kupy.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upo¶ledzonych Umysłowo

Data: 2014-08-19 19:09:50
Autor: Hinek
jak zmieniac biegi
Przy zaparciach mózgu
jest najlepsza lewatywa...

--
Hinek

Data: 2014-08-20 10:50:02
Autor: MrG
jak zmieniac biegi
"Hinek" <hinek@fuck.pl> wrote:
Przy zaparciach mĂłzgu
jest najlepsza lewatywa...
Przez nos

--
NC700XD

Data: 2014-08-20 11:44:25
Autor: Baczek
jak zmieniac biegi
Ja miałbym pro¶bę do użytkowników ¶cigacza, aby pisz±c posta (czy jak to się na forum nazywa), pisali ile maj± lat.

Pozdrawiam

Data: 2014-08-20 09:57:40
Autor: AZ
jak zmieniac biegi
On 2014-08-20, Baczek <m_bakowski@poczta.onet.pl> wrote:
Ja miałbym prośbę do użytkowników ścigacza, aby pisząc posta (czy jak to się na forum nazywa), pisali ile mają lat.

To przewaznie mozesz zobaczyc w ich adresie mailowym.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-20 23:00:18
Autor: James
jak zmieniac biegi
"AZ"  wrote...
Baczek wrote:
Ja miałbym prośbę do użytkowników ścigacza, aby pisząc posta (czy jak to
siÄ™ na forum nazywa), pisali ile majÄ… lat.

To przewaznie mozesz zobaczyc w ich adresie mailowym.

Dokładnie tak jest, a dowodem na to jest twórca tego wątku. Rzeczony arkadios123 to Arek lat 12 i 3 miesiące.

--
James

Data: 2014-08-21 10:01:48
Autor: Hinek
jak zmieniac biegi
UĹĽytkownik "James"  napisaĹ‚

Dokładnie tak jest, a dowodem na to jest twórca tego wątku. Rzeczony arkadios123 to Arek lat 12 i 3 miesiące.

Nie w tym wypadku. Tu akurat jest przykład na Level 0 jeśli idzie o
inteligencjÄ™. Delikwent naciska kilka kolejnych klawiszy i juĹĽ!

--
Hinek

Data: 2014-08-21 21:40:28
Autor: Grzegorz Rogala
jak zmieniac biegi
W dniu 2014-08-21 10:01, Hinek pisze:
UĹĽytkownik "James"  napisaĹ‚

Dokładnie tak jest, a dowodem na to jest twórca tego wątku. Rzeczony
arkadios123 to Arek lat 12 i 3 miesiÄ…ce.

Nie w tym wypadku. Tu akurat jest przykład na Level 0 jeśli idzie o
inteligencjÄ™. Delikwent naciska kilka kolejnych klawiszy i juĹĽ!

Etam, to jest poczatek konca cywilizacji ludzkiej, siec zyskuje swiadomosc, co prawda teraz jest na poziomie 6 latka.. ale zobaczycie
jeszcze bedzie zadawac pytania o stechiometryczny sklad mieszanki albo co...

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2014-08-21 20:03:00
Autor: AZ
jak zmieniac biegi
On 2014-08-21, Grzegorz Rogala <alagor@SPAMFEgo2.pl> wrote:

[...]

Albo o oleje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-21 20:17:56
Autor: masti
jak zmieniac biegi

On 2014-08-21, Grzegorz Rogala <alagor@SPAMFEgo2.pl> wrote:

Nie w tym wypadku. Tu akurat jest przykład na Level 0 je¶li idzie o
inteligencję. Delikwent naciska kilka kolejnych klawiszy i już!

[...]

wtedy oleje ;)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-08-22 19:01:29
Autor: Sir |Piernik
jak zmieniac biegi
Rogal pisze:
....>8
Etam, to jest poczatek konca cywilizacji ludzkiej......
>8

Rogal, wyluzuj - normalna kolej rzeczy - obserwuje to od jakiegos czasu w naszym chlorowym garazu :)
Towarzystwo weszlo w wiek rozmnazania i zmienily sie priorytety - u mnie w garazu motocykle obrosly pajeczynami!!
Taki Nemrod nakrecil moze z 50 km w tym roku (rotfl).
Lisciu - juz zapomnial bym jak wyglada gdyby nie pewna konferencja w Busku...
Gutek (Dredowna) w garazu od 3 lat nie ruszany :(
Jeszcze pare lat cierpliwosci i zacznie zycie wracac :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2014-08-22 18:29:40
Autor: arkadios123
jak zmieniac biegi

piszecie takie głupoty ze głowa mała ,wcze¶niej posiadałem skrzynie jedynka na duł reszta do góry. pewnie większo¶ć z was nie miała do czynienia z taka skrzynia biegi wszystkie w dół ,redukcja do góry,pisz±c o wiek widzę ze niektórzy tu maja mniej niż maj± ,tym bardziej to jest forum dyskusyjne by się czego¶ dowiedzieć od ludzi którzy co¶ mieli do czynienia a nie z lewatywa widocznie niektórym tego brakuje ,pozdrawiam

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-08-22 20:55:20
Autor: Johnny
jak zmieniac biegi

piszecie takie głupoty ze głowa mała ,wcze¶niej posiadałem skrzynie
jedynka na duł

To w sumie logiczne - jaki duł taka góra;-)

Data: 2014-08-23 10:52:29
Autor: Hinek
jak zmieniac biegi
Użytkownik "Johnny"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:53f7921c$0$3065$65785112@news.neostrada.pl...

To w sumie logiczne - jaki duł taka góra;-)

Gura Johnny, GURA! Pisz zrozumiale!

--
Hinek

Data: 2014-08-23 17:02:53
Autor: Johnny
jak zmieniac biegi
Użytkownik "Hinek" nie przepu¶ci wielbłędowi:

To w sumie logiczne - jaki duł taka góra;-)

Gura Johnny, GURA! Pisz zrozumiale!

Na pocz±tku stało prawidłowo, ale że akurat renowację komody gdańskiej przeprowadzałem to spojrzałem w cegłę, zanim podłożyłem j± pod te krótkaw± nogę. Pech chciał, że był to Słownik ortograficzny :-(

Zdroofka Johnny

Data: 2014-08-23 00:02:51
Autor: Kuczu
jak zmieniac biegi
W dniu 2014-08-22 20:29, arkadios123 pisze:

piszecie takie głupoty ze głowa mała ,wcześniej posiadałem skrzynie
jedynka na duł reszta do góry. pewnie większość z was nie miała do
czynienia z taka skrzynia biegi wszystkie w dół ,redukcja do góry,pisząc
o wiek widzÄ™ ze niektĂłrzy tu maja mniej niĹĽ majÄ… ,tym bardziej to jest
forum dyskusyjne by się czegoś dowiedzieć od ludzi którzy coś mieli do
czynienia a nie z lewatywa widocznie niektĂłrym tego brakuje ,pozdrawiam

wszedl w faze fajtera

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-08-23 17:02:11
Autor: Grzegorz Rogala
jak zmieniac biegi
W dniu 2014-08-23 00:02, Kuczu pisze:

wszedl w faze fajtera

ale takiego bardziej wylewnego ;)
i tylko jeden błąd, nie skreślałbym ;)

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2014-08-23 10:37:42
Autor: Lisciasty
jak zmieniac biegi
W dniu pi±tek, 22 sierpnia 2014 19:01:29 UTC+2 użytkownik Sir |Piernik napisał:

Towarzystwo weszlo w wiek rozmnazania i zmienily sie priorytety - u mnie w garazu motocykle obrosly pajeczynami!!

To nie priorytety, tylko doba za krótka o jakie¶ 10 godzin.
Trzeba opędzić pracę, trzodę domow±, zrobić co¶ w chaupie,
a w wolnej chwili trochę posportować bo latka lec± i wypada
dupę ruszyć od czasu do czasu. No i motong stoi i kurzem
obrasta.

Taki Nemrod nakrecil moze z 50 km w tym roku (rotfl).

Buhaha, a to leszcz i fujara!
Chwila chwila, ja 50km to zrobiłem przez ostatnie 4 lata :/

Lisciu - juz zapomnial bym jak wyglada gdyby nie pewna konferencja w Busku...

No co ja mogę, jak nie robicie imprez w garażu? :>

Jeszcze pare lat cierpliwosci i zacznie zycie wracac :)

Dzi¶ stał się cud, zdrapałem brud z padaki i pojechali¶my
z małżonk± na wycieczkę, co prawda nerwówa była (gdzie te
cholerne kaski, kurfa paj±ki w kasku, ¶wistek z OC gdzie¶ przepadł, ale walić go; kurna, przegl±d skończył
się w 2011, a budę zamykaj± za 20 minut, no to rura,
na szczę¶cie miły Mietek opędza przegl±d w 8 minut i już można jechać). 200 km pękło, szok i szał, ludzie we wsi paluchami nas wytykali :]

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
--
Tygrys '05

Data: 2014-08-23 17:00:39
Autor: Grzegorz Rogala
jak zmieniac biegi
W dniu 2014-08-22 19:01, Sir |Piernik pisze:

Rogal, wyluzuj - normalna kolej rzeczy - obserwuje to od jakiegos czasu
w naszym chlorowym garazu :)
Roman to co piszesz to jest juz zupelnie inna sprawa nomen omen
"spierniczenie" dotyka wielu niezaleznie od wieku.. ;)

Towarzystwo weszlo w wiek rozmnazania i zmienily sie priorytety - u mnie
w garazu motocykle obrosly pajeczynami!!
No coz. Jak chca czy musza sie rozmnazac... :)
Bardziej chodzilo Hinkowi o "poziom" o ile mozna nazwac to poziomem wypowiedzi uzyszkodnikow z "portalu na Ĺš.."

--
Pozdr!
Rogal

jak zmieniac biegi