jak zmieniac biegi

Data: 2014-08-15 12:13:06
Autor: johnny
jak zmieniac biegi
W dniu 2014-08-15 09:23, arkadios123 pisze:
WITAM wczoraj wymieniłem silnik w junaku 901 na 125ccm,głownie mi chodzi
o redukcje biegów ,posiadam skrzynie gdzie wszystkie biegi w dół ,po 4
luz i pytanie jak dobrze redukować biegi żeby skrzyni nie rozwalić,np
jadąc 80km na 4 biegu i zredukować na 3 to co muszę wszystkie biegi po
kolei wrzucać przez nawet 1 ? pomocy

Witam to proste po prostu trzeba skrzynie biegow odwrocic o 180 stopniow to moze brzmi skomplikowanie ale wystarczy rozkopac silnik wyjmnąc skrzynie odwrocic troche roboty ale biegi wchodza wtdey prawidłowo tylko trza uwaząc przy zmianie skrzyni biegow na karburator bo to wrazliwy element

Data: 2014-08-18 18:49:39
Autor: Ivam
jak zmieniac biegi
W dniu 2014-08-15 12:13, johnny pisze:
trza uwaząc przy zmianie skrzyni biegow na karburator bo to wrazliwy
element

I trzeba pamiętać, żeby bulbulator dobrze złożyć do kupy.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

jak zmieniac biegi