jak zmienić wyciągi na elektroniczne w O O?

Data: 2012-11-29 18:38:28
Autor: RobertS
jak zmienić wyciągi na elektroniczne w O O?
ponoć da się w systemie transakcyjnym, ktoś wie jak to zrobić?

RobertS

Data: 2012-11-29 18:49:15
Autor: Kamil Jońca
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

ponoć da się w systemie transakcyjnym, ktoś wie jak to zrobić?
OO?
KJ

Calling you stupid is an insult to stupid people!
-- Wanda, "A Fish Called Wanda"

Data: 2012-11-29 19:03:14
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-11-29 18:49, Kamil Jońca pisze:
RobertS<bob75@xpostx.pl>  writes:

ponoć da się w systemie transakcyjnym, ktoś wie jak to zrobić?
OO?
KJ

Open Online?
(myśleć, q..., myśleć...)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-29 19:34:44
Autor: Kamil Jońca
SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> writes:

[...]

Hm. OO to mi się kojarzy open office. A tu mogło być typowałem GetinOnline albo Open Finance, ale żaden nie ma
skrótu OO. (Precyzja misiu, bo inny może to inaczej zrozumieć)
KJ

"Pay no attention to the man behind the curtain."
-- The Wizard Of Oz

Data: 2012-11-29 20:17:35
Autor: Akarm
W dniu 2012-11-29 19:34, Kamil Jońca pisze:
(Precyzja misiu, bo inny może to inaczej zrozumieć)
No bez przesady. Przecież piszący wie o czym pisze, jak można go nie zrozumieć?
Kiedyś POKDKJ WPRI kupił AF z FF i wszyscy z DKJ porównywali go z C20D GK MPRD.
Nie mów, że również z powyższym zdaniem masz problem. ;)

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-11-29 21:30:26
Autor: RobertS
[...]

GO i OO to raczej skróty na pbb znane, czyż nie?
OF kont nie prowadzi, ale OO to i owszem, w każdym razie wiecie jak na openonline.pl zmienić wyciągi na elektroniczne?

RobertS

Data: 2012-11-29 21:39:16
Autor: Kamil Jońca
[...]

Ja tam, zawsze widziałem, że posługiwano się OF, ale pewnie się nie znam.

OF kont nie prowadzi, ale OO to i owszem, w każdym razie wiecie jak na
Hm, www.open.pl => konto optymalne. Konto jak byk.[1]

openonline.pl zmienić wyciągi na elektroniczne?

KJ

[1] -  tak wiem, że formalnie te konta prowadzi getin.

It's not that I'm afraid to die. I just don't want to be there when it happens.
-- Woody Allen

Data: 2012-11-30 11:50:14
Autor: Matt
On Thu, 29 Nov 2012 21:30:26 +0100, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

wiecie jak na openonline.pl zmienić wyciągi na elektroniczne?

A w ogóle jest taka możliwość? KK KIS razem z kartą dodatkową leżą u mnie  w szufladzie, od co najmniej dwóch lat nie było na nich jakiejkolwiek  transakcji, lecz co miesiąc dostaję makulaturę. Z kolei na wszystkich  innych moich kartach mam obroty i do wszystkich dostaję wyciągi  elektroniczne.
Skoro dali radę wprowadzić wyciągi online w pdf dla rachunków bankowych to  ciekawe czemu dalej chce im się płacić za papier, wydruk i wysyłkę dla KK  KIS.

Matt

jak zmienić wyciągi na elektroniczne w O O?