jak zmusic nabywce...

Data: 2010-12-13 17:05:40
Autor: Robert_J
jak zmusic nabywce...
co z tym zrobic ?

Załóż facetowi sprawę w sądzie. W powództwie napisz że ponosisz realne koszty stawiennictwa w różnych miejscach i udowadniania że jesteś niewinny. Poza tym łamie Ustawę PoRD, w której na przerejestrowanie auta jest określony czas. Jak teraz gościu będzie musiał się fatygować do sądu w Twoim miejscu zamieszkania to może wreszcie zmądrzeje ;-). Fajnie by było gdybyś sprzedał auto faciowi z drugiego końca Polski ;-)

Data: 2010-12-13 17:35:47
Autor: Big Jack
jak zmusic nabywce...
W wiadomości
*Robert_J* napisał(-a):

Jak
teraz gościu będzie musiał się fatygować do sądu w Twoim
miejscu zamieszkania to może wreszcie zmądrzeje

A mnie się zdawało, że pozew składa się do sądu właściwego dla miejsca zamieszkania pozwanego

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-12-13 18:16:20
Autor: 'Tom N'
jak zmusic nabywce...

*Robert_J* napisał(-a):

[...]

Zależy -- jest właściwość ogólna, przemienna i wyłączna: w tym przypadku
IMHO pasuje Art. 34. Powództwo o ustalenie istnienia umowy, o jej wykonanie, rozwiązanie
lub unieważnienie, jako też o odszkodowanie z powodu niewykonania lub
nienależytego wykonania umowy wytoczyć można przed sąd miejsca jej ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
wykonania. W razie wątpliwości miejsce wykonania umowy powinno być
stwierdzone dokumentem.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-12-25 10:49:45
Autor: MarcinJM
jak zmusic nabywce...

*Robert_J* napisał(-a):

[...]

A oni zawarli umowe na przerejestrowanie, czy na przeniesienie wlasnosci auta?

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

jak zmusic nabywce...