jak znkaja rowery cd [kradzieze rowerow]

Data: 2012-07-14 17:47:16
Autor: Titus Atomicus
jak znkaja rowery cd [kradzieze rowerow]
Data: 2012-07-14 18:28:24
Autor: ToMasz
jak znkaja rowery cd [kradzieze rowerow]
W dniu 14.07.2012 17:47, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
<http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,12125258,Kradna_rower_w_3_sek
undy__Szukaja_ich_przez_Facebooka.html>

http://tinyurl.com/6p8e2oz

Ty masz dużo czasu prawda? Może rozpocznij akcje, której celem będzie zalegalizowanie "krzywdzenia" przestępcy w chwili dokonywania przestępstwa. czyli materiał wybuchowy w siodełku, strzelanie do włamywacza we własnym domu itp. paru straci rękę/nogę/życie - przestan± kra¶ć.
ToMasz

Ps urazy powstałe w czasie przestępstwa nie powinny być leczone przez NFZ

Data: 2012-07-14 18:40:11
Autor: Titus Atomicus
jak znikaja rowery cd [kradzieze rowerow]
In article <jts6nb$4lf$1@inews.gazeta.pl>, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> [...]
ToMasz

Ps urazy powstałe w czasie przestępstwa nie powinny być leczone przez NFZ

E, przeceniasz mnie. Nie mam poparcia spolecznego.
Zmiany o ktorych piszesz, to dziecinada (choc ostatnia propozycja brzmi nawet sensownie).
A takie newsy (w przeciwienstwie do podniecania sie tym, ze ktos wykrecil iles tam kilometrow, a ktos inny ma to w nosie) tu na preclu spotykaja sie z zerowym zainteresowaniem.
--
TA

Data: 2012-07-14 17:18:09
Autor: piecia aka dracorp
jak znikaja rowery cd [kradzieze rowerow]
A ma komendach brakuje informatyków. Dostali dowody ale nie mogli nic z nimi zrobić :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-07-17 16:50:59
Autor: nom
jak znikaja rowery cd [kradzieze rowerow]

Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:pan.2012.07.14.17.18.06dracorp.one.pl...
A ma komendach brakuje informatykĂłw. Dostali dowody ale nie mogli nic z
nimi zrobić :)

Parę lat temu jak mi porysowali samochód poszedłem na Policję złożyć zeznanie. Jakie było moje zdziwienie jak pan policjant wypisywał protokół na maszynie do pisania. :-)

Data: 2012-07-17 17:10:35
Autor: Titus Atomicus
jak znikaja rowery cd [kradzieze rowerow]
In article <ju3u4i$no7$1@inews.gazeta.pl>,
 "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> wrote:

Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomo¶ci news:pan.2012.07.14.17.18.06dracorp.one.pl...
> [...]

Parę lat temu jak mi porysowali samochód poszedłem na Policję złożyć zeznanie. Jakie było moje zdziwienie jak pan policjant wypisywał protokół na maszynie do pisania. :-)

No, pamietam - tak bylo. Pewnie sie przy okazji uczyl pisac na tej maszynie. A inny, w randze informatyka wprowadzal dane do komputera.
--
TA

jak znkaja rowery cd [kradzieze rowerow]