[mBank][KK] - jak zrezygnowac w pierwszym roku?

Data: 2009-07-16 14:53:45
Autor: Cavallino
[mBank][KK] - jak zrezygnowac w pierwszym roku?
Użytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisał w wiadomości news:h3n7of$eul$1news.wp.pl...
witam,
mam KK w mBanku gdzie pierwszy, niepelny okres rozliczeniowy to 16-20.10.2008 (date zamkniecia cyklu mam na 20-tego) a karta wazna jest do
31-10-2011
moje pytanie jest trywialne:
- do kiedy (niech bedzie wlacznie) musze zrezygnowac z tej karty aby uniknac oplaty rocznej za nastepny rok?

Umoe masz na rok, potem sama się przedłuża.
Musisz wysłać rezygnację z automatycznego przedłużania ważności umowy o kartę.
Formularz jest w dokumentach na ich stronie.
Ja po prostu zostawiłem go w mKiosku.

Czas na to to chyba 7 dni przed wznowieniem umowy.

[mBank][KK] - jak zrezygnowac w pierwszym roku?