[mBank][KK] - jak zrezygnowac w pierwszym roku?

Data: 2009-07-16 18:37:58
Autor: RobertS
[mBank][KK] - jak zrezygnowac w pierwszym roku?

mam KK w mBanku gdzie pierwszy, niepelny okres rozliczeniowy to 16-20.10.2008 (date zamkniecia cyklu mam na 20-tego) a karta wazna jest do
31-10-2011
moje pytanie jest trywialne:
- do kiedy (niech bedzie wlacznie) musze zrezygnowac z tej karty aby uniknac oplaty rocznej za nastepny rok?

możesz nawet dzień przed zakończeniem pierwszego roku, z tym że nie rezygnacja tylko zastrzeżenie (można to zrobić w serwisie transakcyjnym), karta przestanie być aktywna i pozostanie tylko zamknięcie jej rachunku

RobertS

Data: 2009-07-17 10:52:01
Autor: michaça
[...]
mam nadzieje ze oplaty za nastepny rok nie pobiora i nie wiem skad chodza mi po glowie terminy typu na 30dni przed uplywem roku a nawet 60dni...
kiedys mialem kredytowke (zlota rybke) w mBanku ale zirytowala mnie i zastrzeglem przez internet ale chyba jakos wczesniej - po uplywie 8mscy? wiec nie bylo problemu, teraz mam rossmanna i fajna jest tylko oplata roczna 35zl nie jest dla mnie akceptowalna (az tyle chyba nie kupuje w rossmannie zeby mi sie zwrocila) - te 3 puste wyciagi to pamietam, byl taki skecz

[mBank][KK] - jak zrezygnowac w pierwszym roku?