jak zrobić łóżko podwieszane

Data: 2012-05-20 11:35:29
Autor: Andy Niwinski
jak zrobić łóżko podwieszane

"lamia" <lamia3c@powietrze.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jp9cle$udg$1node2.news.atman.pl...
Czy jest duży ambaras zrobić spanie pod sufitem, a'la łóżko piętrowe, tyle że bez dołu (umocowane do sufitu i ścian).
Jednoosobowe, może odrobinę szersze.
Jakie elementy knstrukcyjne zastosować? (Musi być mega pewna konstrukcja).

Dizęki za pomocne uwagi

Kogutkowi ziarna nie podsypali. Looknij tutaj:
http://www.wnetrza.webzine.pl/wyszukaj/?cx=partner-pub-9437783573201988%3A9km0ay5rier&cof=FORID%3A11&ie=utf-8&q=%C5%82%C3%B3%C5%BCka+wisz%C4%85ce&sa=Szukaj&siteurl=www.wnetrza.webzine.pl%2F

dużo pomysłów.
 Tu też
http://deccoria.pl/galeria,id,64409,1,wiszace-lozka-lozka-pod-sufitem.html

http://www.youtube.com/watch?v=XMRRGrVnFjg

Data: 2012-05-20 10:56:14
Autor: kogutek
Andy Niwinski <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):

> [...]
y5rier&cof=FORID%3A11&ie=utf-8&q=%C5%82%C3%B3%C5%BCka+wisz%C4%85ce&sa=Szukaj&si

Oj jak pomogłeś. Zwłaszcza dając informacje o tych mega pewnych elementach .
Normalnie doktorat można zrobić. --

Data: 2012-05-20 10:56:42
Autor: kogutek

Data: 2012-05-20 13:13:36
Autor: Andy Niwinski
jak zrobić łóżko podwieszane

"kogutek" >>
Oj jak pomogłeś. Zwłaszcza dając informacje o tych mega pewnych elementach .
Normalnie doktorat można zrobić.

Po co? Wystarczy się zwrócic do Kogutka. Ten za pomocą wagi sprężynowej do ważenia ryb ustali wszelkie parametry elementów i stwierdzi, że jego czajnik i tak jest lepszy....

:))))))))))))))))))))))))

Data: 2012-05-20 13:36:01
Autor: Dziobak
jak zrobić łóżko podwieszane
Użytkownik "Andy Niwinski"  napisał

Wystarczy się zwrócic do Kogutka.

Nie , jeżeli czytałeś to wystarczy koło 15.000 zł i łóżko jak marzenie; tylko projekt jakby lekko kradziony - zmodyfikowany.  ;)

Dziobak

p.s. Czy Andy Niwinski to drugie wcielenie Marka Dyjora  ?  :>>

Data: 2012-05-20 18:12:23
Autor: Andy Niwinski

"Dziobak" <dziobak@hot.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4fb8d71b$1news.home.net.pl...
[...]

Oddzyndzolcie sie odemnie. Jestem tylko i wyłącznie swoim własnym wcieleniem.

Data: 2012-05-20 21:08:49
Autor: Dziobak
jak zrobić łóżko podwieszane
Użytkownik "Andy Niwinski"  napisał

Oddzyndzolcie sie odemnie.

Tak jest , oddzydzolono , ave , sorki ;)

Dziobak

Data: 2012-05-20 22:16:24
Autor: kogutek
Dziobak <dziobak@hot.pl> napisał(a):
p.s. Czy Andy Niwinski to drugie wcielenie Marka Dyjora  ?  :>>
Nie. Dyjor to teoretyk gawędziarz. Niedużo ale coś wie. Andy umie obsługiwać
Google. Tylko to umie. --

Data: 2012-05-21 01:15:46
Autor: lamia
jak zrobić łóżko podwieszane
łomatko - to jest męska konstruktywna dyskusja?
podobno faceci charakteryzująsię tym, że rozwiązują problemy (w przeciwieństwie do kobiet - które je robią) i podają rozwiązania (w przeciwieństwie do kobiet - które lamentują). Toć jakoś mało męsko Wam to wychodzi.

Lamia.

Data: 2012-05-21 06:19:52
Autor: Marek Dyjor
lamia wrote:
[...]

a kto ci takich głupot naopowiadał.

po drugie to jest grupa dyskusyjna i tutaj faceci przychodzą poplotkować, problemy to my rozwiązujemy w naszej pracy zawodowej (ci co ją mają :)

Data: 2012-05-21 06:18:35
Autor: Marek Dyjor
kogutek wrote:
Dziobak <dziobak@hot.pl> napisał(a):

p.s. Czy Andy Niwinski to drugie wcielenie Marka Dyjora  ?  :>>

Nie. Dyjor to teoretyk gawędziarz. Niedużo ale coś wie. Andy umie
obsługiwać Google. Tylko to umie.

ty zaś praktyk jak cholera, umiesz wszystko, na wszystkim sie znasz, w stodole za chałupa ze szwagrem nie takie rzeczy budowałeś

Data: 2012-05-21 11:14:38
Autor: Andy Niwinski

"kogutek" <sok_marchwiowy.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jpbqfo$qb8$1inews.gazeta.pl...
Dziobak <dziobak@hot.pl> napisał(a):

p.s. Czy Andy Niwinski to drugie wcielenie Marka Dyjora  ?  :>>

Nie. Dyjor to teoretyk gawędziarz. Niedużo ale coś wie. Andy umie obsługiwać
Google. Tylko to umie.

Widzisz, kogutku - jest tylko jeden problem:

ja wiem, czego nie wiem, ty zaś nie wiesz, że nic nie wiesz, tylko ci się wydaje.
Zachowujesz się jak taki głupiomądry wieśniak, co trafił na salony i głupio mu, że taki durnowaty.

Data: 2012-05-21 12:15:38
Autor: kogutek
> [...]

Zachowujesz się jak taki głupiomądry wieśniak, co trafił na salony i głupio mu, że taki durnowaty.
Studiuj Google. To akurat dla Ciebie poziom.

Data: 2012-05-21 06:17:08
Autor: Marek Dyjor
Dziobak wrote:
[...]

a co?

że też nie lubi  bzdetów niejakiego kogutka?

a czy normalny człowiek może trawić takie bzdety?

Data: 2012-05-21 08:02:12
Autor: kogutek
Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dziobak wrote:
> [...]

a co?

że też nie lubi  bzdetów niejakiego kogutka?

a czy normalny człowiek może trawić takie bzdety?
Normalny może. jak Ty nie możesz to znaczy że nie jesteś normalny.

Data: 2012-05-21 12:55:39
Autor: Przesmiewca
"kogutek" <sok_marchwiowy.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

a czy normalny człowiek może trawić takie bzdety?

Normalny może. jak Ty nie możesz to znaczy że nie jesteś normalny.

oj, przyznales sie :)

jak zrobić łóżko podwieszane