jak zwolnić pracownice w ciąży?

Data: 2011-01-20 22:31:30
Autor: Jacek
jak zwolnić pracownice w ciąży?
Żona prowadzi nieduży sklep z materiałami plastycznymi.
Do pomocy zatrudnia koleżanke ze studiów, miała cieżka sytuacje z poprzednim pracodawcą, sprawy w sądzie pracy. Żona dała jej prace na umowe-zlecenie i tak to trwało.
Układało sie czasem lepiej, czasem gorzej, ale jakoś to szło.
Po kilku miesiącach pracownica powiedziała ze jest w ciązy. Z miękkiego serca żona dała jej umowe o prace na czas 1,5 roku. Od tego momentu pracownica żaczeła sie rządzić po swojemu.
Najczęściej to samowolne opuszczenia pracy, i dosyłanie zwolnień lekarskich po upomnieniach, po 3-4 dniach itp. kwiatki. Zdarzały jej sie dwulicowe zagrania przed klientami, ale najczesciej potem przepraszała.
Żona była chwilowo pod murem, bo na kolejnego pracownika nie było kasy a pracowac ktoś musi.
Mniej wiecej w 7 miesiącu ciązy pewniego dnia bedąc w pracy powiadomiła żone, ze od 4 dni jest już na zwolnieniu w zwiazku z zaawansowaną ciążą. Wcześniej "nie miała czasu" pogadać. Na miejscu żony bym ją %@^@%^!#$&% za drzwi, ale kobieta w ciaży...
Od czasu jej zwolnienia lekarskiego zaczeła podkopywać reputacje żony i firmy wśród klientów. Jest to nieduże ale znające sie wzajemnie środowisko plastyczek a więc efekt był natychmiastowy i odczuwalny.
Żona przekonała sie już do niej, nie ma zamiaru kontynuować współpracy.
Zamierza czekać, az wróci po macierzyńskiem na 5-6 miesięcy do pracy i umowa sama wygaśnie.
Ja najchętniej bym ją zwolnił, bo dosyć mam cwaniakowania za plecami. Tylko na jakiej podstawie sie jej pozbyć?
Wiem że jestem świnią, ale jak sie podaje komuś dłoń w potrzebie a traci ręke z złośliwości, to sumienie boli mniej niż pupa.

Jacek

Data: 2011-01-20 22:43:27
Autor: Regand
jak zwolnić pracownice w ciąży?
bym ją zwolnił, bo dosyć mam cwaniakowania za plecami.

Pracownika w ciazy mozna zwolnic jedynie dyscyplinarnie.
Poczytajcie co pod to podpada i jak macie wystarczajaco dowodow przeciwko niej t dyscyplinarka i papa. Ale na 99% macie potem sprawe w sadzie pracy wiec radze naprawde miec dobre argumenty przeciwko pracwnicy. I to nie tylko slowne...

Data: 2011-01-20 23:00:04
Autor: SDD

Użytkownik "Regand" <regand@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d38acbc$0$2448$65785112news.neostrada.pl...

przeciwko niej t dyscyplinarka i papa. Ale na 99% macie potem sprawe w

Mysle, ze na 109% - w koncu w bojach juz zaprawiona :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-01-20 22:58:47
Autor: Mateusz
Dnia Thu, 20 Jan 2011 22:31:30 +0100, Jacek napisał(a):

[...]

Nigdy w życiu nie ztrudniłbym osoby jaśli wiedziałbym że miała sprawę w
sądzie pracy.

Mateusz

Data: 2011-01-20 23:05:08
Autor: Jacek
Użytkownik "Mateusz" <siarra74@wp.pl> napisał w wiadomości news:ouennxg8knqj$.1565uhq93bdy3$.dlg40tude.net...
[...]

to akurat ona sie sądziła z poprzednim pracodawcą o jakieś jego cwaniactwo.

Jacek

Data: 2011-01-20 23:43:14
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-01-20 23:05, Użytkownik Jacek napisał:

Nigdy w życiu nie ztrudniłbym osoby jaśli wiedziałbym że miała sprawę w
sądzie pracy.

to akurat ona sie sądziła z poprzednim pracodawcą o jakieś jego cwaniactwo.

Gdyby spytać tego pracodawcę pewnie powiedział by coś odwrotnego.
A po opisie męża kolejnego pracodawcy chyba uznał bym że to
pracodawcy mają rację.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-23 08:40:32
Autor: wromek
jak zwolnić pracownice w ciąży?
to akurat ona sie sądziła z poprzednim pracodawcą o jakieś jego cwaniactwo.

a teraz ona bedzie sie sadzic z nast. pracodawcą o jego "cwaniactwo",
nie mozna kogos zatrudniac, bo to kolezanka ze studiow, to moze byc ew. dobry poczatek wspolpracy ale relacje trzeba caly czas monitorowac zeby nie wyszly takie kwaitki jak tu...

moja mama miala kiedys podobna sprawe, zatrudnila kogos z polecenia do malego skl. spozywczego. dostala um. o prace, zaszla w ciaze i to byl pocz. bankructwa... w interesach nie ma zmiluj, są tylko relacje, kazdy musi miec na uwadze swoj interes.

pozdrawim, wromek

Data: 2011-01-21 08:26:48
Autor: Andrzej Ława
W dniu 20.01.2011 22:58, Mateusz pisze:

Nigdy w życiu nie ztrudniłbym osoby jaśli wiedziałbym że miała sprawę w
sądzie pracy.

Bo jesteś głupi czy nieuczciwy?

Data: 2011-01-21 08:48:07
Autor: Jacek_P
Andrzej Ława napisal:
Bo jesteś głupi czy nieuczciwy?

Niekoniecznie. Nikt nie szuka pieniaczy.
A jak widać na załączonym obrazku pieniacz
bardzo często jest synonimem cwaniaka.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-01-21 10:26:48
Autor: Jotte
Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:ihbh87$gif$2srv.cyf-kr.edu.pl...

Niekoniecznie. Nikt nie szuka pieniaczy.
A jak widać na załączonym obrazku pieniacz
bardzo często jest synonimem cwaniaka.

To nieuprawnione i nieprawdziwe twierdzenie.
Tak bywa, ale tylko bywa.
Pracownik jest słabszą stroną stosunku pracy, często bez porównania słabszą, szczególnie w realiach znacznego bezrobocia, dyskryminacji z powodów wiekowych i innych.
Ale świadomośc prawna ludzi rośnie, choć bardzo powoli. Potrafią skorzystać z mechanizmów demokratycznego państwa prawnego i czynią to coraz częściej. Oby tak dalej, oby nieuczciwi pracodawcy lądowali w sądach jako pozwani, przegrywali i płacili odszkodowania.
To nie pracownik-pieniacz jest rzekomym synonimem cwaniaka - prędzej pracodawca jest synonimem łajdaka.

--
Jotte

Data: 2011-01-21 09:37:57
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 21 Jan 2011 10:26:48 +0100, Jotte napisał(a):

Potrafią
skorzystać z mechanizmów demokratycznego państwa prawnego

Po co aż w taki ton uderzać, żeby były normalne sądy nie musi być demokratyczne państwo prawne :)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-21 10:56:05
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-21 10:37, Olgierd pisze:
[...]

Demokratyczne państwo jest warunkiem koniecznym, aby mogły żerować na nim takie związkowe hieny.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-21 11:13:08
Autor: Jotte
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2011.01.21.09.37.56rudak.org...

Potrafią
skorzystać z mechanizmów demokratycznego państwa prawnego
Po co aż w taki ton uderzać, żeby były normalne sądy nie musi być
demokratyczne państwo prawne :)
Pewnie, pewnie. Mogą być normalne sądy stosujące prawo normalnego szariatu albo zwyczajne halachiczne.
Tylko jakby u nas nie było demokratycznego państwa prawa to taki debil jak np. Liwiusz zgniłby w więzieniu albo został ukamienowany.
MoĹźe i szkoda...

--
Jotte

Data: 2011-01-21 14:30:37
Autor: niusy.pl
jak zwolnić pracownice w ciąży?

UĹźytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl>

Tylko jakby u nas nie było demokratycznego państwa prawa to taki debil jak np. Liwiusz zgniłby w więzieniu albo został ukamienowany.

A co by z Tobą było to lepiej nie pisać. :-)

Data: 2011-01-22 21:54:17
Autor: Jotte
Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ihf60b$lcq$7news.net.icm.edu.pl...

Tylko jakby u nas nie było demokratycznego państwa prawa to taki debil jak np. Liwiusz zgniłby w więzieniu albo został ukamienowany.
A co by z Tobą było to lepiej nie pisać. :-)
Byłbym wysokim funkcjonariuszem określonej komórki w istytucji, która by zadbała aby ciebie w ogóle nie było. :-))

--
Jotte

Data: 2011-01-21 18:08:21
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomości news:ihbjkp$ari$1news.dialog.net.pl...
[...]

Jaką jest słabszą stroną?
Drażni mnie Panstwo gdzie właściciel nie może zwolnić z byle powodu pracownika.
Jeśli pracownik jest ach i ech to jesli chą go zwolnić to znaczy ze właściciele to dupy wołowe i szkoda by było pracownika
a jeśli są mądrzy to nie beda zwalniać ekstra pracownika.
Niech rynek to reguluje a nie prawo.
Foti

Data: 2011-01-21 18:34:12
Autor: Jotte
Użytkownik "moje_przedmioty" <fotkom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ihceia$c46$1news.onet.pl...

Drażni mnie Panstwo gdzie właściciel nie może zwolnić z byle powodu pracownika.
To wyjedź. Są inne państwa.
Nie jesteś tu potrzebny.

--
Jotte

Data: 2011-01-24 08:04:28
Autor: Andrzej Ława
W dniu 21.01.2011 18:08, moje_przedmioty pisze:
Drażni mnie Panstwo gdzie właściciel nie może zwolnić z byle powodu pracownika.

No to wynocha stąd. Do jakiejś Liberii albo Korei Pn.

Data: 2011-01-21 18:12:28
Autor: Andrzej Ława
W dniu 21.01.2011 09:48, Jacek_P pisze:
Andrzej Ława napisal:
Bo jesteś głupi czy nieuczciwy?

Niekoniecznie. Nikt nie szuka pieniaczy.
A jak widać na załączonym obrazku pieniacz
bardzo często jest synonimem cwaniaka.

Dla ciebie kaĹźdy, kto dochodzi swoich praw to "pieniacz"?

Co za brednie...

Ale OK, fajnie... Chłopaki (i dziewczyny)! Jackowi_P można kraść
wszystko jak leci, można go kantować, niepokoić, a nawet skopać - bo jak
spróbuje się przed tym legalnie bronić, to będzie musiał złożyć
drastyczną samokrytykę.

Jeśli przypadkiem gdzieś pracuje - drogi pracodawco! Możesz mu nie
płacić pensji! Honor mu zabroni się jej domagać...

Data: 2011-01-21 22:55:48
Autor: Jacek_P
Andrzej Ława napisal:
> A jak widać na załączonym obrazku pieniacz
> bardzo często jest synonimem cwaniaka.
    ^^^^^^^^^^^^^
> Dla ciebie kaĹźdy, kto dochodzi swoich praw to "pieniacz"?
             ^^^^^

Semantyka ci sie zacięła?

Uważaj na nisko latające kwantyfikatory, bo nawet 'pull up'
ci nie pomoĹźe...

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-01-24 08:02:25
Autor: Andrzej Ława
W dniu 21.01.2011 23:55, Jacek_P pisze:
Andrzej Ława napisal:
[...]

Nie wykręcaj się, cwaniaczku: najpierw napisałeś, że nie zatrudniłbyś
_nikogo_, kto by się sądził w sądzie pracy.

Data: 2011-01-24 13:31:12
Autor: Jacek_P
Andrzej Ława napisal:
Nie wykręcaj się, cwaniaczku:

Nie chamiej, bo staczasz sie do poziomu moona.

najpierw napisałeś, że nie zatrudniłbyś
_nikogo_, kto by się sądził w sądzie pracy.

Wskaż miejsce, w którym tak napisałem.

--
Jacek

Data: 2011-01-24 14:58:42
Autor: Andrzej Ława
W dniu 24.01.2011 14:31, Jacek_P pisze:

najpierw napisałeś, że nie zatrudniłbyś
_nikogo_, kto by się sądził w sądzie pracy.

Wskaż miejsce, w którym tak napisałem.

Ooops, mea culpa - pierwotnie to napisał ktoś inny. Ale stanąłeś w
obronie takiego stanowiska. CBDO.

Data: 2011-01-24 14:45:11
Autor: Jacek_P
Andrzej Ława napisal:
Ooops, mea culpa - pierwotnie to napisał ktoś inny. Ale stanąłeś w
obronie takiego stanowiska. CBDO.

Żadne CBDO. Już ci napisałem, abyś uważał na nisko latające
kwantyfikatory. Pomiędzy 'często' a 'zawsze' jest dramatyczna
różnica. Jak już któryś przedpiśca napisał, w biznesie są relacje,
a nie przyjaĹşnie.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-01-26 08:12:40
Autor: Andrzej Ława
W dniu 24.01.2011 15:45, Jacek_P pisze:
Andrzej Ława napisal:
[...]

Poparłeś stanowisko sprowadzające się do "zawsze".

Mój błąd, że nie zażądałem uściślenia.

Data: 2011-01-21 08:45:09
Autor: Misiek
[...]

a skad bys o to wiedzial?
Ja powiem tak - pracownik powinien umiec walczyc o swoje... A ze czasem sad pracy? Coz, sa pracodawcy i pracodawcy (miedzy innymi wlasnie zwolnienia bezpodstawne, mobbing, przekraczanie praw pracodawcy, nieposzanowanie pracownika itp).

Data: 2011-01-21 10:15:27
Autor: niusy.pl
jak zwolnić pracownice w ciąży?

Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl>

[...]

W sądzie można wygrać albo przegrać z braku dowodów a nie stanu faktycznego.

Data: 2011-01-20 23:02:21
Autor: Jotte
Użytkownik "Jacek" <stoout@o2.pl> napisał w wiadomości news:iha9jk$l2h$1inews.gazeta.pl...

Ja najchętniej bym ją zwolnił, bo dosyć mam cwaniakowania za plecami. Tylko na jakiej podstawie sie jej pozbyć?
Zamknąć działalność, rozwiązać firmę. Skoro to jakiś gówniany sklepik, to nie pownno być problemu.
Potem założyć nową, o minimalnie zmienionej nazwie i działać dalej.
Uwaga na orzecznictwo.
http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/2453,likwidacja_firmy_nie_pozbawia_przyszlej_matki_prawa_do_zasilku.html

Wiem że jestem świnią
Bez wątpienia jesteś, choć dobrze, że przynajmniej świadomie.
Pójdźmy razem do koryta, bo ja tej rady powyżej nie powinienem był napisać jednak uważam, że uprawnienia związane z rodzicielstwem są w polskim prawie absurdalnie rozdęte.

--
Jotte

Data: 2011-01-20 23:16:22
Autor: Jacek
Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomości news:ihabhe$mka$1news.dialog.net.pl...
[...]

żona by mnie powiesiła. 5 lat pracowała na swoją marke i renome, nie po to zeby wszystko zmieniać dla 1 niedorobka. Chyba bedziemy musieli sie z nią przemęczyć.

[...]

no to chrum chrum :)

Jacek

Data: 2011-01-20 16:43:10
Autor: witek
On 1/20/2011 4:16 PM, Jacek wrote:
żona by mnie powiesiła. 5 lat pracowała na swoją marke i renome, nie po
to zeby wszystko zmieniać dla 1 niedorobka. Chyba bedziemy musieli sie z
nią przemęczyć.

licza sie ludzie a nie nazwa firmy.
pojdą za nią, jeśli jest dobra.
ja bym sie nie czaił.

Data: 2011-01-20 23:25:12
Autor: Jotte
jak zwolnić pracownice w ciąży?
Użytkownik "Jacek" <stoout@o2.pl> napisał w wiadomości news:ihac7l$t1m$1inews.gazeta.pl...

żona by mnie powiesiła.
To tobą rządzi żona???
Pomogę ci więc:
http://allegro.pl/palka-teleskopowa-baton-65-cm-ostatnie-30-szt-i1402348679.html

5 lat pracowała na swoją marke i renome, nie po to zeby wszystko zmieniać dla 1 niedorobka.
Jaką markę, jaką renomę?? Taką, co ją jedna "niedoróbka" w parę dni podkopuje skutecznie??
Bez jaj, jak powiedział stary Hindus wychodząc spod kosiarki.

Chyba bedziemy musieli sie z nią przemęczyć.
No, jeśli tak, to tak... (Jan Nowicki, Wielki Szu).

--
Jotte

Data: 2011-01-23 12:48:30
Autor: Przemek Lipski
[...]

Ale klienci zauważą tylko chwilowe zamknięcie sklepu. Przecież nazwa nie jest zastrzeżnona i nowy sklep może mieć identyczna nazwę (zwłaszcza, że zgłasza się dzałalnosc gospodarczą pod imieniem i nazwiskiem, a nie nazwą). Zza kilka tygodni firma wróci jako formalnie nowa, ale faktycznie to będzie to samo.

Pozdro Przemek

Data: 2011-01-23 13:04:35
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-01-23, Przemek Lipski <WYTdocent_paNIJ@wytnij.epf.pl> wrote:

[...]

[...]

To jeszcze wypada przeczytać art. który podlinkował Jotte.

http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/2453,likwidacja_firmy_nie_pozbawia_przyszlej_matki_prawa_do_zasilku.html
"[...] Orzecznictwo SN

Zdaniem Sądu Najwyższego:
 * wykreślenie osoby fizycznej z ewidencji działalności gospodarczej nie jest    likwidacją pracodawcy (wyrok SN z 5 września 2001 r., I PKN 830/00, OSNP    2003/15/255), [...]"

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-01-23 15:04:29
Autor: Przemek Lipski

On 2011-01-23, Przemek Lipski <WYTdocent_paNIJ@wytnij.epf.pl> wrote:

[...]

[...]

A czym jest jak nie likwidacją pracodawcy? Jak mam zapewnić pracę i nadal zatrudniać pracownika po zlkwidowaniu działaności gospodarczej? Chyba sędziowie, którzy to wymyślili w Sądzie Najwyższym nie są całkiem normalni...

Przemek

Data: 2011-01-23 17:13:25
Autor: spp
jak zwolni� pracownice w ci��y?
W dniu 2011-01-23 16:04, Przemek Lipski pisze:

A czym jest jak nie likwidacjďż˝ pracodawcy? Jak mam zapewniďż˝ pracďż˝ i nadal
zatrudnia� pracownika po zlkwidowaniu dzia�ano�ci gospodarczej? Chyba
s�dziowie, kt�rzy to wymy�lili w S�dzie Najwy�szym nie s� ca�kiem
normalni...

Tak długo jak nie zapłacisz ostatniego rachunku związanego z likwidowaną działalnością nie możesz powiedzieć że ją zamknąłeś.
W przeciwnym razie to byłoby zbyt proste (albo trudne - jak kto woli).

--
spp

Data: 2011-01-25 01:29:38
Autor: Przemek Lipski
jak zwolni? pracownice w ci??y?

Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomości news:ihhk36$fe0$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-23 16:04, Przemek Lipski pisze:

A czym jest jak nie likwidacj? pracodawcy? Jak mam zapewni? prac? i nadal
[...]

Rachunku owszem, ale jak to się ma do zatrudniania kogos? Mam stworzyc w domu miejsce pracy? Skoro nie prowadzę DG to gdzie mam zatrudnic?

Przemek

Data: 2011-01-25 06:46:04
Autor: Wojciech Bancer
jak zwolni? pracownice w ci??y?
On 2011-01-25, Przemek Lipski <WYTdocent_paNIJ@wytnij.epf.pl> wrote:

[...]

Ale przeczytałeś ten wyrok? Jak również pamiętasz, że dyskutujemy o sytuacji
którą Ty wymyśliłeś (czyli "likwidacja", a potem "rejestracja" kilka dni
później)?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-01-23 19:55:50
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-01-23, Przemek Lipski <WYTdocent_paNIJ@wytnij.epf.pl> wrote:

[...]

[...]

To co zaproponowałeś, to nazwałbym niezbyt przemyślaną próbą obejścia przepisów. :)

Jak mam zapewnić pracę i nadal zatrudniać pracownika po zlkwidowaniu działaności gospodarczej? Chyba sędziowie, którzy to wymyślili w Sądzie Najwyższym nie są całkiem normalni...

Raczej po prostu nie zadałeś sobie trudu by przeczytać wyrok. Wyrok
odnosił się do sytuacji kiedy osoba przestała prawadzić działalność
samodzielnie, a zaczęła w spółce cywilnej. Niby dlaczego w takim momencie uważasz, że nie należy kontynować własnych zobowiązań?
Bo zobowiązania zaciągasz jako osoba fizyczna, a nie jako podmiot
wirtualny.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-01-25 01:28:29
Autor: Przemek Lipski
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnijp1u6.2v0j.proteuspl-test.org...
On 2011-01-23, Przemek Lipski <WYTdocent_paNIJ@wytnij.epf.pl> wrote:

[...]

Zobowiązania tak, ale jak i gdzie mam zatrudnić kogoś po zlikwidowaniu działaności gospodarczej?

Przemek

Data: 2011-01-25 06:44:34
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-01-23, Przemek Lipski <WYTdocent_paNIJ@wytnij.epf.pl> wrote:

[...]

Ależ to nie tak. Po prostu po jej przywróceniu będziesz zobowiązany tą osobę zatrudnić ponownie.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-01-24 11:20:40
Autor: Tapatik
Użytkownik Jacek napisał:
[...]

Zakładasz optymistycznie, że ta osoba nie wykończy w tym czasie firmy.
I wtedy problem się sam rozwiąże, bo nie będzie klientów i nie będzie firmy. Będą jedynie długi do spłacenia.
Sam piszesz, że klienci zaczynają odchodzić.

Niech żona firmę zamknie, a Ty otwórz nową i zatrudnij żonę na stanowisku dyrektora. Będzie to samo nazwisko, możecie wymyśleć podobną nazwę. Przy okazji możecie zmienić lokal na inny i zaprosić klientów na uroczyste otwarcie. Większość nawet nie zauważy zmiany właściciela.

Posuń się przy tym korycie.

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2011-01-24 21:21:38
Autor: Jacek
Użytkownik "Tapatik" <tapatik@bez.spamu> napisał w wiadomości news:4d3d5279$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pożyjemy, zobaczymy.
Za 2 miesiące ma rodzić, jestem pewien ze za miesiąc juz bedzie leżec w domu, a potem macieżyński.
Jeśli po macieżyńskim nie pójdzie na wychowawczy, to bede miał 6 miesięcy na złapanie jej na cokolwiek co podejdzie pod dyscyplinarke, a potem zasada "zero tolerancji".
Nie bede denerwować dziecka tylko dlatego ze matka jest fałszywa.

Jacek

Data: 2011-01-24 21:59:50
Autor: Jotte
jak zwolnić pracownice w ciąży?
Użytkownik "Jacek" <stoout@o2.pl> napisał w wiadomości news:ihkn0e$3h1$1inews.gazeta.pl...

macieżyński.
po macieżyńskim
No pięknie - więc nie tylko świnia, ale w dodatku...

--
Jotte

Data: 2011-01-24 23:33:37
Autor: Jacek
Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomości news:ihkpc6$3j5$1news.dialog.net.pl...
macieżyński.
po macieżyńskim
No pięknie - więc nie tylko świnia, ale w dodatku...

daltonista ornitolog
facet rzadko używa takich słów na piśmie :)

Jacek

Data: 2011-01-20 23:10:29
Autor: wysoko postawiona szycha
jak zwolnić pracownice w ciąży?
gratualcje żonie !
zjeb ją jak psa, że dała się namówić piździe !

jak zwolnić pracownice w ciąży?